Te koop gevraagd: Opvouwbare motortailer

Hoekie91

MF'er
10 aug 2019
30
15
Hallo,

Voor mijn uitstapjes naar het buitenland of naar het circuit ben ik op zoek naar een opvouwbare motor trailer.

Het is wel echt belangrijk voor me dat hij demontabel is ivm bergruimte en omdat ik niet het hele jaar naar een aanhanger in de tuin wil kijken.

Heb jij iets of weet je iets? Laat het me weten en verder komen we er vast wel uit.

Met vriendelijke groet, Erik
 
Heb deze al eerder naar iemand anders getipt maar blijkbaar nog beschikbaar, heb zelf de 2-goots uitvoering ervan in de schuur staan, de goten hangen aan het schuurplafond en de rest staat op een karretje80x50cm ongeveer ?
Het opbouwen duurt een half uurtje, niet ideaal maar beter als een hoop stallingskosten en gedoe met halen en brengen..

≥ Foldycar oud type, voor handige harry — Aanhangwagen-onderdelen — Marktplaats
 
Hier moet je dan ongeveer op rekenen in je schuur.. het gaat bij mij dwars op het karretje door het rechtse deurtje op de foto.
IMG-20170121-WA0000.jpeg
 
Heb deze al eerder naar iemand anders getipt maar blijkbaar nog beschikbaar, heb zelf de 2-goots uitvoering ervan in de schuur staan, de goten hangen aan het schuurplafond en de rest staat op een karretje80x50cm ongeveer ?
Het opbouwen duurt een half uurtje, niet ideaal maar beter als een hoop stallingskosten en gedoe met halen en brengen..

≥ Foldycar oud type, voor handige harry — Aanhangwagen-onderdelen — Marktplaats
Dat is echt niet duur ook al is het een opknapper.

Wat je wilt is een motolug
Femon Parts uw dealer voor de Motolug aanhanger. - Motolug Nederland
Maar die zijn nieuw echt prijzig.
Worden soms gebruikt aangeboden.
Later dit jaar gaat de mijne misschien weg.
Die is verre van nieuw maar gaat zeker niet weg voor de prijs van een opknapper Foldy.
O-)
 
Ik heb een kant en klare lichtbalk met LEDs uit elkaar gepulkt en over gezet op mijn motolug. Alles fris vernieuwd voor een paar tientjes.
Ik wil ook Ledlampen op de Foldycar gaan maken maar ook meteen van die lichtbalk achterop af. Ik wil met 2 in elkaar schuivende kokerprofielen gaan werken aan de binnenkant de spatborden. Plan is om links en rechts 2 korte kokertjes vast aan de spatbordsteun te maken (die er net bovenuit komen) en dan 2 kokers met verlichting (en rechts de nummerplaat) erin te schuiven/klikken.
Ik heb hiervoor van de winter 2 steuntjes van een fietsendrager gekocht, daar zit een klikstand en borging op, zie hieronder, nu nog mooi weer en tijd...

1710851152694.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan