Te Koop: Cardo Scala Rider G9x

DaffieDaffie

MF'er
27 jul 2012
92
0
Te koop aangeboden, een in zeer nette staat zijnde Cardo Scala Rider G9x.

De set komt uit een Powerpack (dat zijn twee 'units' in één doos), die ik gedeeld heb met een vriend, maar hij wil de zijne voorlopig nog even houden. Het is dus niet zeker of ik ook de doos mee kan geven, maar voor de rest is hij helemaal compleet:

- Scala Rider G9x unit
- Alle oortjes, microfoontjes en kabels
- Hoesje
- USB-kabel + Plug om hem in 't stopcontact te kunnen opladen
- Al het andere wat er bij hoort


De set is in november 2014 aangeschaft bij fc-moto.de, dus er zit nog ruim garantie op.

De reden van verkoop is omdat ik wil gaan kijken naar een alternatief die beter geschikt is voor rijden in grote(re) groepen (dus meer dan 4 personen), omdat we al een paar ritten achter de rug hebben met 8 man, en dat in de toekomst alleen maar vaker gaat voorkomen.

Ik zal een dezer dagen even wat foto's maken van alle verschillende dingen.

Vraagprijs: €185,-


Is niet meer te koop
 
Laatst bewerkt:
Die G9 kan toch pairen met 8 cardo's in totaal? Dus 9 verbindingen?

En is het de variant met de microfoonstengel of met het kleine microfoontje die je in je helm dient te plakken?
 
Die G9 kan toch pairen met 8 cardo's in totaal? Dus 9 verbindingen?

En is het de variant met de microfoonstengel of met het kleine microfoontje die je in je helm dient te plakken?

Nee, je kunt met de G9 en G9x tussen 8 andere mensen 'togglen'. Makkelijk switchen dus. Maar niet 9 man simultaan. Moet dat ook nog even in mijn andere topic zetten nu ik erover denk...

Maar de set wordt geleverd met flexibele boom mic en ook een 'wired mic', die je op een klittenband kunt plakken (en die klittenband plak je met reeds aanwezige dubbelzijdige tape aan je helm).
 
Terug
Bovenaan Onderaan