Tanktas Vanessa : bekend bij iemand?

Cugel

Die hard MF'er
26 jan 2003
373
0
Ik ben al een tijdje op zoek naar een tanktas voor mijn Cagiva Gran Canyon. De tank is van kunststof dus de keuze is was beperkt, ook met haken valt niet te werken. Bij LOUIS.de zag ik een Held-tas, best een aardige tas. Toen ik echter vandaag bij Korteland kwam lieten ze me een paar foto's zien van een tas met de charmante naam Vanessa. (nee, niet met 2 bulten *D ) Deze tas werkt met een nogal apart systeem, namelijk met een kliksluiting op een bijgeleverde tankpad. Ziet er handig uit, zijn ook mooie tassen. De prijzen zijn ongeveer 125 tot 130 euro. (niet echt goedkoop dus)

Iemand bekend met dit systeem? ervaringen?

Kan er ook niets van op internet vinden, iemand een linkie van dit systeem gevonden?
 
Ik heb zelf een Held tas. Tussen zadel en tank zit een 'schaamlapje' voor de klitteband onderkant van de tas. Aan het balhoofd zit een band met een klik verbinding.

Ik heb nog kunststofmagneten geprobeerd, maar dat is nix.
 
De bevestiging van die tas heb ik gezien op

http://www.cagivaonline.de/

Ziet er goed uit. De vanessa tas waar ik het over heb gebruikt een heel ander systeem :P , ik was benieuwd naar ervaringen van andere mf-ers.
 
Wat heb je aan tassen die al opgevuld zijn......(siliconen)... :+

[edit]
Tjeezis wat flauw.... ga toch maar weer effe tv kijken...
 
foutje bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe je posts helemaal weg kan halen

:]
 
Laatst bewerkt:
maar ehhh, het icoontje is toch wel leuk (of niet soms :}
 
Laatst bewerkt:
3110.jpg


3111.jpg


Zo, daar zijn ze dan, de vanessa-tassen. Moest dit bericht wel een keer of 10 editten voordat het lukte. Jullie begrijpen wel: ik ben dus echt geen html-er. Sorry voor het ongemaak hoor. (let op de 2 aa's)

Nog maar 1 die ik vond en daar gaat het eigenlijk om, kleine gebruiksaanwijzing in het plaatje, wel ff geduld hoor het zijn 14 stappen.

Vanessa.gif
 
Laatst bewerkt:
Vanessa wordt geleverd door Splash design welke oa ook Schubert helmen en alle Booster matrialen leveren.
 
Waar heb je die eigenlijk gekocht?

DE bovenste tas is een held-tas. Dit type bestaat niet meer maar er zijn mooie alternatieven. Kun je bestellen via motozoom.nl of via louis.de
Louis is wat goedkoper.

Waar je de nonfango tas kan kopen weet ik niet.
 
:} ik ben erg goed in het op het verkeerde plaatje drukken. lol

Nog ervaringen met de vanessa-tassen?
 
Moet je nu allerlei dingen op je tank plakken? Dan wordtie er toch niet mooier op? Bij de Held kan je het schaamlapje onder het zadel stoppen als je het niet gebruikt.
 
Moet je nu allerlei dingen op je tank plakken? Dan wordtie er toch niet mooier op? Bij de Held kan je het schaamlapje onder het zadel stoppen als je het niet gebruikt.

Daar dacht ik eigenlijk ook al aan. Bovendien gaat dat volgens mij op de tank van de Gran Canyon niet lukken. Ik heb eens geprobeerd een tankbeschermer er op te plakken met net zo'n vorm. Dat werd 1 grote ellende omdat die tank nogal hoekig omlaag gaat. Denk dat ik maar een Held bestel. Die ene ziet er wel mooi uit, zal hier nog ff een plaatje bij doen.

held1.jpg


held2.jpg
 
Laatst bewerkt:
shit deed ik het weer verkeerd :r
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Touratech tanktas gekocht voor mijn Gran Canyon. Het model voor de BMW R1100/1150 GS. Deze past in één keer! Onder het zadel komt een soort "mat". Daaraan zitten 2 riempjes met snelsluiters. Daar klik je je tanktas op vast. Vooraan de tas zitten 2 metalen haken, die passen precies in de gaten in je balhoofd. Et voilá!
 
Terug
Bovenaan Onderaan