mr Q, sinds wanneer moet je je verontschuldigen voor het aanleveren van relevante info?
Het blijft je toch een beetje trekken he, die oude Suzuki tweetakten. Ik hoop binnenkort wat meer (goed) nieuws te posten over de T500.
Achterlicht. NOS lens en seal gekocht. Lijkt bij aankomst toch meer op reproductie...Anyway het ziet er zo goed uit dat het voor origineel door kan gaan.
De M3 lens fiiting screws 55 mm lang zijn dan weer wel NOS. Lamp Socket met reflector Lens Bracket (incl tapeiendjes opniew verchroomd, evenals de Crown Nuts M4.
Snij ijzer M4 op de tapeindjes en schroefdraad opgepoetst. Ben nog op zoek naar een doorvoertule om de Lamp Socket in te bevestigen.
Dus het gaat wel goed met de T20 Peter, het kost oneindig veel tijd. Maar de weg is het doel.
rationality and Zen-like "being in the moment" can harmoniously coexist, a combination of rationality and romanticism can potentially bring a higher quality of life.
Mooi achterlicht, een hele verbetering tov de lamp op de foto.
Waar koop jij je onderdelen ? Ebay ? CMS ? of andere bronnen ?
Je dochter rijdt ook al motor zie ik
Zag zelf zo zwart als een schoorsteenveger en glimmen ho maar. Was er helemaal klaar mee.
Hoogglansverdichten, kun je met de schijven en pasta niet tegen op. Een uurtje korter in de trommel en het uiterlijk is naturel mat. Maar zo was het niet bedoeld door de mannen in "65.
Nog een partijtje fasteners bestellen en een philips schroevendraaier tippie inkorten, met dank aan de black bomber chirurg....
Prachtig gepolijst, wat een verschil met de laatste foto
Toch zou ik een T-handle van Honda aanschaffen. Een gewone kruiskop met afgeslepen tip werkt goed, maar de diamant-tip zorgt bij mij voor de echte grip, met name bij het los halen van vastzittende kruiskopschroeven (hier glijd de T-handle soms wel uit). De T handle van Honda past (zonder diamant tip) net wat beter dan een standaard Philips kruiskop.