A
Anoniempje931
Guest
Grappig, want ik heb vanavond nog even gekeken maar de bouten zijn idd allemaal lang, en lijken mij dus blok bouten
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Origineel zijn de bouten ook verchroomd.
CBF,
Op mijn T20's zijn de ketting kasten verchroomd. Ik denk dat het zo standaard gemonteerd werd.
thanks, dat wordt dus opnieuw chromen had gehoopt spuiten
De partsmanual kan vaak ook uitsluitsel geven
Is de folder, (dan denk ik even hardop) niet net zo als bij Honda, een weerspiegeling van een pré-productie model ? (de folder moest al een tijdje voor de daadwerkelijke productie worden gemaakt, en dus werden de foto's vaak gemaakt van een pré-productie model).
edit : In de folders die ik heb liggen zijn alle kettingbeschermers chroom
Dat is toch het eerste wat je normaliter aanschaft
Hier en copy'tje :
Kettingkast nieuw verchromen, vrij groot oppervlak, kost een paar knaken, maar dan heb je ook wat.
[afbeelding]
RG-gamma, interessante info. heb je een plaatje van die folder?