'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Hallo mede Zwollenaren, ik ben Dennis Buijs, en sinds 8-11-21 in het bezit van mijn A rijbewijs.
Op 20-11-21 heb ik een motor gekocht, een Kawasaki Versys 650 uit 2009. (zie profiel foto)

Weet iemand hier nog een plek waar ik mijn motor voordelig kan stallen deze winter?
Ik zoek een plek waar ik van bijvoorbeeld 21-12-21 tot 21-03-22 kan staan.
Ik heb niet zo'n moeite om te rijden met wat kouder weer.
Tips zijn zeker welkom!
 
Hallo mede Zwollenaren, ik ben Dennis Buijs, en sinds 8-11-21 in het bezit van mijn A rijbewijs.
Op 20-11-21 heb ik een motor gekocht, een Kawasaki Versys 650 uit 2009. (zie profiel foto)

Weet iemand hier nog een plek waar ik mijn motor voordelig kan stallen deze winter?
Ik zoek een plek waar ik van bijvoorbeeld 21-12-21 tot 21-03-22 kan staan.
Ik heb niet zo'n moeite om te rijden met wat kouder weer.
Tips zijn zeker welkom!
Kun je hem niet bij de dealer in stalling doen?
Ik weet dat Hoeve Motoren in Nieuwleusen niet zo duur is qua stalling
 
Kun je de motor zelf niet beschut weg zetten? Mijn motoren staan onder een afdak (dat aan één kant open is) onder een hoes. Daar gebeurd niks mee :) Ik zou m'n motor niet zomaar ergens anders neerzetten, in mijn ervaring komt dat ook meestal niet helemaal goed ;) Ik zal m'n meest recente ervaring met een "professionele" motorzaak (en met name de eigenaar die dreigend wordt als-ie z'n zin niet krijgt...) niet herhalen, die is in dit topic wel terug te vinden.. Maar ik zou zelf wat (proberen te) regelen.
 
Hallo mede Zwollenaren, ik ben Dennis Buijs, en sinds 8-11-21 in het bezit van mijn A rijbewijs.
Op 20-11-21 heb ik een motor gekocht, een Kawasaki Versys 650 uit 2009. (zie profiel foto)

Weet iemand hier nog een plek waar ik mijn motor voordelig kan stallen deze winter?
Ik zoek een plek waar ik van bijvoorbeeld 21-12-21 tot 21-03-22 kan staan.
Ik heb niet zo'n moeite om te rijden met wat kouder weer.
Tips zijn zeker welkom!
Welkom!
 
er word niet veel gedaan, gesproken of beleefd in de omgeving Zwolle begrijp ik uit de enorme activiteit hier in dit topic ? _O-
 
Nee heel druk is het hier niet…
Volgens mij is iedereen uit de omgeving drukker met rijden dan met MF…:]
 
Er is ooit overgegaan op een app groep. Geen idee of die nog actief is!
 
Sorry jong's en dames. Ben niet meer van het rijden in NL. Vind er niks meer aan. Al wil ik best een keer mee rijden met een toer. Heb er een paar op de navi staan. Voorrijder wil ik ook wel zijn.
Kiek nog wel eempies. Zalt t loatn wiet'n.
Ofwel zal het laten weten. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan