SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand hier ervaring met de Renntec rekjes?

Zo ja, hoe bevalt dat? En hoeveel kilo hebben jullie hierop vervoerd?

Renntec-REN7275B-Luggage-Rack-2.jpg


De Renntec is een klein makkelijk rekje wat ook weer snel te verwijderen is maar zit maar op 2 punten vast, twijfel nog ik hier bijvoorbeeld een koffer of bagagerol op kan monteren...
 
Geen ervaring maar lijkt mij ideaal JaMa.. En idd eenvoudig te (de)monteren. Draag mijn toprol altijd achter op het passagierszitje met een kliksysteem, een hele klus om te bevestigen. Daarnaast gaat de toprol snel scheef hangen als ik de zijtassen niet heb bevestigd. Niet ideaal dus, en dat voor 70€



MFpic.JPG


Kris+kras.JPG



Gaan er verder nog mensen naar Gamma Racing day zondag 3 aug?
 
gisteren en vandaag weer nieuwe spulletjes besteld :)

nieuwe headlight (MT-03 koplamp). weet iemand trouwens of het easy is om van dominator (2 kleintjes) koplamp naar zo een mt-03 koplamp te wisselen?

en een duo seatcover gekocht.
 
Vraagje, in dit topic lees ik dat mensen een a-Tre hebben. Is dit echt goed merbaar?

Dan vind ik het de € 40,00 wel waard.

Wellicht zijn er nog meer geinteresseerden, wellicht kunnen we dan besparen op de verzendkosten.

En voor de mensen welke er 1tje hebben. Zetten jullie de Tre wel eens uit? Anders neem ik de goedkope uitvoeren.

Meer info zie SVrider
 
Wat doet zo'n dingetje dan?
Klik de link even aan :)

Wat ik lees is dat het bokken minder word onderin het toerengebied.

Dit is voor mij het belangrijkste stukje:

Suzuki has deliberately programmed the SV computer for less than maximum torque in gears 1, 2 and 3. Presumably, this is done to protect the rider from the full power. What they've done is to "retard" the timing, or make the spark occur TOO LATE, on purpose, so that maximal torque is NOT achieved.

This simple plug and play modification gives you better combustion and power in gears 1, 2, and 3. You'll notice the SV has smoother more responsive performance without the excessive jerking and engine braking in lower gears.

Zoals gezegd is mij dat de paar euro wel waard alleen vraag ik mij af of het echt een merkbaar verschil oplevert...
 
we hebben een klein jaar geleden een group-buy gehad voor de A-tre.
deze heb ik toen via een link van SVrider besteld, ik heb er nog 1 over die ik toen expres extra had besteld voor m'n neefs verjaardag.
hij had zijn SV echter vlak voor zijn verjaardag verkocht.

hoef er geen winst op te maken dus 27,- excl. verzendkosten, kan worden opgestuurd via brievenpost.
 
we hebben een klein jaar geleden een group-buy gehad voor de A-tre.
deze heb ik toen via een link van SVrider besteld, ik heb er nog 1 over die ik toen expres extra had besteld voor m'n neefs verjaardag.
hij had zijn SV echter vlak voor zijn verjaardag verkocht.

hoef er geen winst op te maken dus 27,- excl. verzendkosten, kan worden opgestuurd via brievenpost.
Dag Daan,

Dit is de A-Tre of een andere Tre? Ik zou deze graag van je over willen nemen als het de A-Tre is!

PM me maar met de gegevens.

Kun je het verschil goed merken?
 
Vraagje, in dit topic lees ik dat mensen een a-Tre hebben. Is dit echt goed merbaar?

Dan vind ik het de € 40,00 wel waard.

Wellicht zijn er nog meer geinteresseerden, wellicht kunnen we dan besparen op de verzendkosten.

En voor de mensen welke er 1tje hebben. Zetten jullie de Tre wel eens uit? Anders neem ik de goedkope uitvoeren.

Meer info zie SVrider
zeker goed merkbaar!
het kan overigens makkelijker:
Simplest Smart TRE ever. - SV1000 Portal

kosten: 20ct en exact hetzelfde resultaat!
 
Laatst bewerkt:
Deze mag er ook wel op :)

uiteraard nog niet klaar.

komt nog nieuw (race) stuurtje op,
radiator vervangen door kleinere of cover erop,
frame word waarschijnlijk nog zwart,
andere blinkers,
ander voorwiel kap,
andere tandwiel+ketting set (als deze eraan toe is)


10629427_705152652884842_3374870369952843399_o.jpg


10631053_705152692884838_4515709617812691755_o.jpg


10636472_705152669551507_2330873321387107539_o.jpg


10623940_705152906218150_197296079461393960_o.jpg
 
Hallo,

Ik ga morgen kijken voor een sv 1000N van 2005 met 40 000 km op de klok. Zijn er dingen waar ik speciaal op moet letten bij een sv ?
Hoe krijg je die voorste uitlaatbocht terug mooi ?

Bedankt,

Groeten, Ralf

full
 
New looks! *O*
Maar nog niet klaar. Hoe werk ik die draden fatsoenlijk (en waterdicht) weg?
 
Laatst bewerkt:
New looks! *O*
Maar nog niet klaar. Hoe werk ik die draden fatsoenlijk (en waterdicht) weg?

Bij mijn SV word er origineel een plastic omhulsel gebruikt die er om heen gewikkeld is.
ik neem aan dat je wel krimkous heb gebruikt voor je verbindingen.

Ik heb ook een nieuwe foto voor in de OP
b3bf9a38-708b-4b6b-9ff7-e84664caf741_zpseac306fd.jpg

project is nu af.
van de winter velgen coaten, tank laten spuiten en motor laten afstellen dan is hij ook klaar.

lijst met 'mods' volgt
 
Hierbij de mods van voor naar achter;

YZF R6 '04 Voorvelg
GSX-R 600 '07 spatbord
YZF R6 '04 Wave remschijven
GSX-R 1000 '04 Remklauw
GSX-R 1000 '04 Voorvork
FZ-6N Koplamp
Automotiv Bi-Xenon 6000K
FZ-6N Tellerkap
FZ-6N Carbon koplampkappen
Koso DB-R01 teller
Zwart SUperbike stuur
GSX-R 1000 '04 Rempomp
Staalomvlochten Remleidingen Blauw
Bar-end Spiegels
Bar-end Knipperlichten

PAIR afgekoppeld
Inlaat slurf verwijdert
A-Tre
K&N Luchtfilter
verplaats contactslot
Bellypan (nu nog zwart word blauw gespoten van de winter)
Zelfgemaakte RVS uitlaatbochten (2-2 met linkpijp)
Thermigoni Dubbele GP Carbon dempers
Danmoto Zwarte rem schakelset
Carbon heelplates
ZX10-R '03 Achterschokbreker

YZF R6 '06 Zadel
YZF R6 '06 Kontje
YZF R6 '06 Rear seat (& cover)
Smoke achterlicht met ingebouwd kniperlicht
Staalomvlochten remleiding Blauw
FZ-6R Achterwiel
YZF R6 '03 Wave achterremschijf

zal vast iets vergeten zijn
 
Bij mijn SV word er origineel een plastic omhulsel gebruikt die er om heen gewikkeld is.
ik neem aan dat je wel krimkous heb gebruikt voor je verbindingen.

Ik heb ook een nieuwe foto voor in de OP
[afbeelding]
project is nu af.
van de winter velgen coaten, tank laten spuiten en motor laten afstellen dan is hij ook klaar.

lijst met 'mods' volgt

Mooi resultaat Daan!

Wat de draden betreft: inderdaad heb ik ook een hoes die met klittenband om de draden zat. Alleen kwam er zo'n enorme klomp draden onder de voorkuip en uit die hoes vandaan, die krijg ik niet zomaar achter de nieuwe koplamp weggewerkt. Is ook niet echt waterdicht zo B|
Ik vraag me dus af hoe dat bij andere motoren is gedaan.
full
 
Mooi resultaat Daan!

Wat de draden betreft: inderdaad heb ik ook een hoes die met klittenband om de draden zat. Alleen kwam er zo'n enorme klomp draden onder de voorkuip en uit die hoes vandaan, die krijg ik niet zomaar achter de nieuwe koplamp weggewerkt. Is ook niet echt waterdicht zo B|
Ik vraag me dus af hoe dat bij andere motoren is gedaan.[afbeelding]

De groene stekker is gelukkig wel water dicht.
ik heb voor mijn nieuwe kabelboomdelen een soort plakkerige katoentape gebruikt.
 
ik heb mn "klomp" ingetaped met zwarte tape. verre van ideaal maar om alle kabels nou in te korten, solderen en met krimpkousen te doen, no thanks jeff :N

@daan
wat kost het nou om het frame en achterbrug zwart te laten coaten?
 
ik heb mn "klomp" ingetaped met zwarte tape. verre van ideaal maar om alle kabels nou in te korten, solderen en met krimpkousen te doen, no thanks jeff :N

@daan
wat kost het nou om het frame en achterbrug zwart te laten coaten?

geen idee ik heb een '06 model standaard zwart :)
afgaand op de kosten om 2 velgen te laten coaten denk ronde de 150 tot 250 euro.
 
hoe ben je btw al aan die spullen gekomen? allemaal nieuw? dat is zeker hoofdprijs betalen :')

wil graag ook nog zo een omgekeerde voorvork erop zetten, andere velgen en het frame zwart (en mogelijk een single swingarm :))
 
hoe ben je btw al aan die spullen gekomen? allemaal nieuw? dat is zeker hoofdprijs betalen :')

wil graag ook nog zo een omgekeerde voorvork erop zetten, andere velgen en het frame zwart (en mogelijk een single swingarm :))

Het gros is nieuw.
kosten van het project laag kunnen houden door de SV als schade motor te kunnen kopen.
10K op de teller en kosten me slecht 1450,-
de voorvork, velgen, dempers en koplamp waren het duurst en zullen dat bij veel projecten ook zijn.

Onderschat een USD voorvork plaatsen niet, vaak vereist het ook aanpassingen aan:
de kroonplaat, het T-stuk, de balhoofdlager, de remschijven, de vooras, de remklauwen, het spatbord en de remleidingen.

alles goed uitzoeken kan een hoop kosten besparen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan