Suzuki V-Twin voorjaars rit 2015 'Real men ride twins'

SV rit Locatie

  • Noord Nederland

    Stemmen: 3 7,0%
  • Oost Nederland

    Stemmen: 6 14,0%
  • Zuid Nederland

    Stemmen: 5 11,6%
  • West Nederland

    Stemmen: 7 16,3%
  • Midden Nederland

    Stemmen: 22 51,2%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Jij mag het winnen Susan, zondermeer!
Immers, dames gaan voor!
_O-

Maar als jullie met de dames in regio Utrecht rijden, komen de groepen elkaar misschien wel ergens tegen?
 
was er al een datum definitief gesteld? April komt dichterbij :Y
Aangezien het verschil tussen de mensen die op 5 en 12 april kunnen erg klein was.
en aangezien niemand zich heeft gemeld die het stokje kan overnemen voor 5 april.

is de datum nu Zondag 12 April
tijd zal rond half 12 zijn
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat ik er dan bij ben, ik heb 11 april namelijk de LMD.
Ik laat het nog weten dan :Y
 
Zet mijn naam er ook maar bij, waarschijnlijk kan ik wel!

er moet natuurlijk wel een dl1000 present zijn, jullie met al jullie buikschuivertjes :+
 
en misschien neem ik ook wel iemand mee. nog een dl1000, maar dat is nog niet eens besproken. dus niks is zeker
 
begint een aardige opkomst te worden. *O*
ga volgend weekend (mitst het redelijk weer is), het eerste deel van de route testen met een vriend.


mochten er mensen in de buurt van Woerden wonen die mee willen, stuur maar even een pb.

:W
 
Zo het is definitief. Ik ben er bij. :)
2006 sv650s

zijn er trouwens nog mensen uit de regio uden-oss-eindhoven die zin hebben om er samen heen te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Oh, zie nu pas dat het verplaatst is naar 12 april, moet ik toch eens wat beter opletten :')

Ik heb ondertussen besloten m'n verjaardag te vieren de 11e 's avonds/'s nachts. Ik vermoed zo dat ik de 12e dan niet helder genoeg ben om motor te kunnen rijden. Dus ik sla over deze keer :+
 
Oh, zie nu pas dat het verplaatst is naar 12 april, moet ik toch eens wat beter opletten :')

Ik heb ondertussen besloten m'n verjaardag te vieren de 11e 's avonds/'s nachts. Ik vermoed zo dat ik de 12e dan niet helder genoeg ben om motor te kunnen rijden. Dus ik sla over deze keer :+

mocht je van gedachten veranderen je kan ook altijd bij de stop in Adam aanhaken.
Ik vermoed dat we daar rond half 2 zullen zijn.

lekkere diversiteit aan deelnemers.. :Y

Ja was oorspronkelijk een SV650 ritje, na cilinderinhoud, type en merk nu ook het land van herkomst.
Ik ben erg benieuwd of het gaat bevallen. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan