Suzuki T500

• Onderwerp starter Onderwerp starter mca2
  • Startdatum Startdatum
Heeft iemand toevallig een contactslot + sleutel over? Ik geloof dat mijn sleutel verdwenen is in de verhuizing :X

Onlangs een z550 overgenomen met hetzelfde probleem. Sleutels verdwenen tijdens een verbouwing. Met de helmslothouder naar een goede slotenmaker gegaan. Die heeft het slot gedemonteerd en een nieuwe sleutel gemaakt. Vooraf even bellen en informeren. Niet iedere slotenmaker kan dit.

Ik heb er nog wel 1 liggen :Y

Als je de originele sleutel niet kunt krijgen

Geef het nummer anders even door ik heb er een hele hoop O-)

:W

En anders heeft de Dunsz nog wel een houten sleutel ergens liggen. :+

:Y

full

Op Ebay.de adverteerd een Duitser met nieuwe suzuki T500 contactsloten voor 17 euro.

Niet origineel geloof ik, maar wel met suzuki sleutel en prima passend.

Hee, dankje voor alle tips. Ik zal eerst een kijken voor het sleutelnummer, dat lijkt me de makkelijkste optie. Die ebay-optie is trouwens ook niet echt verkeerd voor dat geld. En die houten sleutel past denk ik niet ;)

Er staat geen nummer op het slot, dus het zal ook wel een of ander aftermarket-ding zijn. Allicht toch maar de ebay optie proberen.

Heeft iemand toevallig een contactslot + sleutel over? Ik geloof dat mijn sleutel verdwenen is in de verhuizing :X

Je kan ook een sleutel laten maken ,een goede slotenmaker kan een sleutel
bij een slot maken,ook zonder voorbeeld sleutel.

Gebeurt weinig hier. Die T500's zijn toch wel ongelooflijk zeldzame machines.

Ik ken wel iemand, die er eentje heeft! })

Maar ja, die zet hier niks neer.... -O-

;)

Worden inderdaad zeldzaam, heb er nog wat op de kop weten te tikken, 1 compleet in onderdelen en 1 half compleet, wel frame, blok, wielen. En met origineel kenteken.

Ga er denk ik 1 restaureren voor mezelf.
1 blok snel maken voor de TR, de rest bewaar ik, straks is er helemaal niets meer.

Of het andere frame verkopen voor iemand die een TR wil bouwen.

Laatst bewerkt:
Hallo 2-takters 8-)

Heb zelf helaas geen T500 :( maar sinds gister wél een T500 vork en voorwiel voor in m'n project motortje :)
Er zat bij de koop echter ook nog een mooi achterwiel inbegrepen, dit ga ik zelf niet gebruiken dus mocht er hier nog iemand een nodig hebben? Het chroom is nog in erg mooie staat en de spaken hebben alleen wat zeer oppervlakkige roest.
Ik heb wat fotos gemaakt, die kan ik doormailen of zal ik ze meteen hier maar neerzetten?
Zelf zoek ik nog een complete remkabel en het liefste ook meteen een hendel/hevel erbij.
Is er hier iemand die me daar aan zou kunnen helpen?

Gr Zoran

Zoran,
Ik heb je al teruggemaild. Morgen kijk ik even voor je.

Terug
Bovenaan Onderaan