Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #2

als het mag lijkt het me leuk het ochtend programma meerijden met mijn (weinig originele) sv650, moet beetje km maken. in september moet ik naar de franse pyreneeën.
In de namiddag heb ik andere bezigheden. ik kom uit nieuwerkerk aan den ijssel, ik neem aan dat met de shellpomp de pomp aan de a12 bij reeuwijk bedoelt wordt.
Ik ben wel benieuwd naar die 'weinig originele' SV, maar die krijg ik over enkele uren te zien dus. :t
Die van mij (ook niet meer 100% ori) staat afgetopt te wachten. *O*
 
als het mag lijkt het me leuk het ochtend programma meerijden met mijn (weinig originele) sv650, moet beetje km maken. in september moet ik naar de franse pyreneeën.
In de namiddag heb ik andere bezigheden. ik kom uit nieuwerkerk aan den ijssel, ik neem aan dat met de shellpomp de pomp aan de a12 bij reeuwijk bedoelt wordt.
Ja 09.00 shell andel op de a12 bij gouda.
 
Ik heb er zin aan. Rijd straks weg. Hoop dat het weer een beetje mee zit. Zou aanvankelijk droog zijn maar nu toch ineens weer niet... ook de temperatuur laat het er een beetje bij zitten... het had bijna een herfst meeting mogen heten ;)
 
Regen!!?!!!
We gaan toch niet beleven dat al mijn poetswerk na één ritje teniet is gedaan 😢
Jammer van alle afhakers eigenlijk, maar 't zal zeker gezellig zijn met wie wel komen. Succes vanuit alle windstreken naar Apeldoorn en tot straks. Ik draai nog even om ;)
 
1409165


Het valt mee!
 
Was een mooie goed gevulde dag zo. Wel wat fris in de ochtend en de regen hielp natuurlijk ook niet.. de rit naar huis was wat vermoeiend.. ellle lange stukken met spitsstrook en max 100.. pfff...

Vanochtend ook al! Half 9 was het.. haast geen verkeer en dan de spitsstrook open en max 100...

Volgend jaar 12 juli deel 3 ;)
 
Was een mooie goed gevulde dag zo. Wel wat fris in de ochtend en de regen hielp natuurlijk ook niet.. de rit naar huis was wat vermoeiend.. ellle lange stukken met spitsstrook en max 100.. pfff...

Vanochtend ook al! Half 9 was het.. haast geen verkeer en dan de spitsstrook open en max 100...

Volgend jaar 12 juli deel 3 ;)
Zeker. Was weer geslaagd. Bedankt weer voor de organisatie.
12 juli 2020 gaat de agenda in.
Verzamelen bij de BP neem ik aan 😂
 
Nee dit keer waren we druk bezig met tussen de regendruppeltjes door te rijden dat begon voor mij al om half 9.. dus geen tijd gehad voor foto’s ;)
 
IMG_9762.jpeg

Niet representatief, op 2 panini's was de rest allemaal aan de kroketjes.

IMG_9763.jpeg

Ik wilde de SVenture bike op de foto zetten, en er staan er gewoon nog 2 extra's SVs bij op!

Maar meer heb ik helaas ook niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan