Suzuki RG 500 '86 origineel maken

Nou valt erg mee dat spul, het komt uit China en is geen verkeerd spul heb ik begrepen. Hier iemand uit Engeland die het ook gemonteerd heeft, waarschijnlijk moet je ff lid worden van dat forum om het te kunnen zien.

http://www.rgv250.co.uk/forums/index.php?/topic/47321-rg500-body-kit-fitted/

IMG_1377.jpg

Laatst bewerkt:
niet gek !!

bestel gewoon zo'n set en zie wel waar het schip strand ;)

heb 1 set origineel kuipwerk alleen die moet nog netjes worden gemaakt en daarna worden gespoten.

en 1 set die in originele kleuren is maar dat is ook geen originele kuip.

dus dit maar proberen als het niks is is het nog geen man overboord.

Its alive *O* ,was al bang dat je het opgegeven had :) ,
Die tankcover zou ik weglaten en de orginele tank netjes maken.
PS:als je nog onderdelen nodig heb,ik ga een rijwielgedeelte slopen ,dus heb ik aardig
wat delen liggen,helaas geen kuipdelen, motordelen,ontstekingsdelen. :)

de tankcover gaat hem ook niet worden ;)

heb 2 tanks en om dat juist goed af te werken maakt hem juist goed af en houdt de motor ook op waarde naar mijn mening.

niet dat het de bedoeling is dat hij volgend jaar weggaat oid maar toch.

bedankt voor je aanbod ! maar ik heb nog een extra achterbrug en set velgen e.d.

wat ik eigenlijk nog steeds zoek zijn nette dempers alhoewel deze echt niet slecht zijn.

de tankcover gaat hem ook niet worden ;)

heb 2 tanks en om dat juist goed af te werken maakt hem juist goed af en houdt de motor ook op waarde naar mijn mening.

niet dat het de bedoeling is dat hij volgend jaar weggaat oid maar toch.

bedankt voor je aanbod ! maar ik heb nog een extra achterbrug en set velgen e.d.

wat ik eigenlijk nog steeds zoek zijn nette dempers alhoewel deze echt niet slecht zijn.

Ik heb nog wel 2 dempers maar 1 daarvan heeft heel lichte krasjes en de andere krassen net op de hoek,dus waarschijnlijk hetzelfde als je nu heb,bij Mark Dent kan je nieuwe
vervangings stukken kopen,zijn wel prijzig die kosten180,- pond + 8 pond verzendkosten.

Laatst bewerkt:
En toch valt het mee die cover

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het blijft een hobbybob oplossing,een tank laten spuiten kost wel meer maar ziet er veel beter uit. :Y
De rest van het tupperware ziet er wel aardig uit,beter als dat grove polyester spul,vraag
is alleen hoelang blijft het goed,nou was het orginele spul ook bagger dus eigenlijk maakt
het niets uit. :)

Laatst bewerkt:
Dit spul kan ook niet tegen benzine dus pas daar mee op bij de onderkuip.

Ik heb nog wel 2 dempers maar 1 daarvan heeft heel lichte krasjes en de andere krassen net op de hoek,dus waarschijnlijk hetzelfde als je nu heb,bij Mark Dent kan je nieuwe
vervangings stukken kopen,zijn wel prijzig die kosten180,- pond + 8 pond verzendkosten.

Heeft Waldo die dingen ook niet? Ik heb ze een keer gezien bij hem maar weet niet waar die vandaan kwamen.

klopt waldo maakt ze zelf of heeft ze laten maken maar ik vond het niet goed genoeg in ieder geval.

slecht gezaagde lijnen en niet supermooi gebogen maar dat waren er nog maar een paar die hij in een doos had liggen. misschien is het nu wel betere kwaliteit of waren de mooiere allemaal al weg.

de prijs was wel een heel stuk gunstiger geloof ik maar exact weet ik het niet meer.

klopt waldo maakt ze zelf of heeft ze laten maken maar ik vond het niet goed genoeg in ieder geval.

slecht gezaagde lijnen en niet supermooi gebogen maar dat waren er nog maar een paar die hij in een doos had liggen. misschien is het nu wel betere kwaliteit of waren de mooiere allemaal al weg.

de prijs was wel een heel stuk gunstiger geloof ik maar exact weet ik het niet meer.
Ik heb ze ook gezien bij Waldo,hij had ze in alu en rvs,zag er inderdaad niet 100% uit,
maar altijd nog beter dan een beschadigde orginele demper. :Y
een ander alternatief is er niet,die van MD zijn erg duur,of je moet zelf wat zien te regelen
en ze laten maken,een ander alternatief is race pijpen ,maar dan ben je nog duurder uit.

Laatst bewerkt:
Hallo, ook ik ben begonnen met mijn RG500. Zijn er leden die mij van informatie kunnen voorzien. Ben op zoek naar iemand die het motorische gedeelte kan nakijken. Liefst in noord Nederland, en iemand die geen wachtlijst heeft van maanden a.u.b.

Ik wacht de reacties af.

Mvg Harm

Hallo, ook ik ben begonnen met mijn RG500. Zijn er leden die mij van informatie kunnen voorzien. Ben op zoek naar iemand die het motorische gedeelte kan nakijken. Liefst in noord Nederland, en iemand die geen wachtlijst heeft van maanden a.u.b.

Ik wacht de reacties af.

Mvg Harm

Terug
Bovenaan Onderaan