Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GT 750 Project

mooi resultaat! super mooi geworden was het de koppakking van de kleine lekkage?

Danku danku allemaal
We zijn zelf ook zeer tevreden met het eindresultaat, nu nog verder met de laatste dingen!

@Bitactus: ja de uitlaatdempers hangen met hun volle gewicht aan de ophanging...
We gaan eerst eens experimenteren met rubbers en andere ophangingen. Maar wat u zegt, wanneer alles synchroon loopt zal de vibratie waarschijnlijk ook al minder zijn.

@Ron: ja het was de koppakking die niet helemaal afsloot, zoals ik u via de telefoon vertelde. gelukkig hebben we dit weer snel dicht kunnen krijgen

Laatst bewerkt:
Die sound echt niet te evenaren,hoop dat je nog veel filmpjes post als de motor daarlijk goed loopt.

Blijf dit nog wel even volgen

Groeten Magnamannetje.

@ magnamannetje: Dan heb ik goed nieuws voor je/jullie!

Afgelopen zondag was waarschijnlijk de laatste dag van dit jaar met goed weer...
Daarom hebben we een klein rondje gemaakt en wat gefilmt!
Ik ben nog geen Steven Spielberg, maar het is in ieder geval beeldmateriaal:p

BIj deze, voorlopig het laatste, filmpje:
www.youtube.com/watch?v=A0QxZWUsrss

(helaas is de kwaliteit beduidend minder geworden na het uploaden... )

Groeten Hans Hendrickx

Laatst bewerkt:

Nou Hans spielberg waardig!!!!! en mooi gemaakt de bike!!

Mooi filmpje ,wie heeft er in het gras gelegen ,Pa of Zeb
er komt overigens een lekker geluidje uit de pijpies

Laatst bewerkt:

Weer een prachtig filmpje

Groeten Magnamannetje.

Bedankt voor de reacties.

Helaas was ik(zeb) de noodlottige om het weiland in te gaan, al had ik liever op de motor gezeten:p

Dank u!

Ja het weer is helaas steeds minder aan het worden, dus ook de tijd in de ijskoude garage wordt minder.... Ondanks dat we nog veel punten hebben die we nog moeten afwerken.

Ondertussen even gesnuffeld in het fotoboek, en ja hoor, mezelf in glorietijden op de 1e GT:D
3-1 uitlaat, mooi M-stuur en Race zitje.

De goeie ouwe tijd!!.. :p

Leuk filmpje nu m'n 380 klaar is wil ik ook aan m'n 750 gaan beginnen

Als ik zo de foto's zie, moet je dan de luchtfilters niet nog insprayen met olie? als deze droog zijn komt er toch nog aardig wat stof doorheen.

Wat betreft de dempers, ik zou nog opzoek gaan naar een extra ophanging van het losse dempergedeelte. Ik heb thuis een zelfde set liggen waarvan 1 demper compleet van de voorbocht is afgescheurd, dit komt inderdaad door de trillingen icm de grote demper op het dunne staal van de uitlaat.
Zonde als je ook 1 van je dempers zou verliezen

Mooi die ouwe foto,s ,maar je kan ook een los kacheltje in de garage zetten,dan
kan je tenminste door freubelen

Kssst weg oma

Ja we hebben wel een kacheltje in de garage.. duurt alleen zo lang voordat t warm is Ben nu zelf voor 2 weken weg voor mn werk naar spanje, daar heb ik geen kacheltje nodig

nee nee dat toch net niet:p
al hadden we ruimte zat, om hem mee te nemen:p
Maar de GT wilde zn winterslaap doen

Toch ff de GT uit zijn winterslaap gehaald:p

Sinterklaas was iets vroeger dit jaar en heeft zijn paard ingerolen voor een andere stoomboot:p
NIet dat ik sinterklaas ben, maar t was wel gaaf!

Wel netjes warmgereden, maar toch plaatselijke mistbank dus, haha:p

Laatst bewerkt:
Weer een leuk filmpje

Die sound is wel zo lekkah

Groeten magnamannetje.

Buren huis te koop staan, last van de "herrie"

En de laaghangende mist
Mijn buren kijken ook nogal verbouwereerd als ik weer eens de straat met de GT
helemaal blauw zet en ze in de tuin zitten met een mistwolk om zich heen ,die hebben hun huis net gekocht,maar nu al spijt denk ik.

Laatst bewerkt:
Als ik zo die hoor van 2-takt mis ik mijn RD500 toch wel. 18 jaar geleden ingeruild voor een GSXR750, geen spuit van gehad hoor. Dat was ook een leuke fiets.
Maar het blijft toch kriebelen.

Als ik zo die hoor van 2-takt mis ik mijn RD500 toch wel. 18 jaar geleden ingeruild voor een GSXR750, geen spuit van gehad hoor. Dat was ook een leuke fiets.
Maar het blijft toch kriebelen.

Staan er nog zat te koop ,dus wat houd je tegen ,
Ik heb ook nog steeds spijt dat ik m,n 2takten verkocht heb zo,n 25jaar geleden,heb
er inmiddels weer een aantal ,ook nog een 4takt erbij ,maar ik rij meer met de 2takten,
veel leuker en het geluid uit de expansiepijpen en de geur van 2takt olie blijft onovertroffen

Laatst bewerkt:
PingPing