Suzuki GSX-R 750 '05

ivoschrien

Die hard MF'er
29 dec 2006
764
59
Z Limburg
Suzuki GSX-R 750 uit bw'jaar '04, op kenteken '05.
kleur zwart antraciet rood

verkeerd werkelijk in nieuwstaat,

- eerste eigenaar van deze Nederlandse motor
- kmstand 10.800,
- W.P. vering
- 'Compacte' kentekenplaat met kleinere knipperlichten (originele spatbord uiteraard aanwezig)
- PUIG black smoked kuipruitje
- Michelin Pilot Power banden (op 31 maart '07 erop gelegd, pas 50km mee gereden)
- originele uitlaat
- rode rim striping
- Yoshimura TRI-oval rvs
- bagage-seat
- lederen bagsterhoes in kleuren v.d. motor
- duozitje
- 100% schadevrij
- aantoonbaar service beurten onderhouden, bonnen ter inzage
- gebruikersboekje, garantiebewijzen, etc.

VRAAGPRIJS: € 9400,- € 8999,- ZONDER Yoshimura en andere extra's
€ 8750,-

Ivo Schrijnemakers, 0643505984, ivoschrien@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Foto=7SL6U6IJ


Foto=YFZPAADP


Foto=VMFZLVMX


Foto=XRW7GMWW
 
Ben je ook te mailen? Mag ik vragen waarom je 'm wegdoet?
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor .. zie dat je de originele uitlaat ook nog heb, dus is mijn vraag , verkoop je die Yoshimura TRI-oval rvs ook apart ? ( en is het een bolt-on ? )
Heb namelijk wel interrese in die uitlaat !
 
Mooie motor .. zie dat je de originele uitlaat ook nog heb, dus is mijn vraag , verkoop je die Yoshimura TRI-oval rvs ook apart ? ( en is het een bolt-on ? )
Heb namelijk wel interrese in die uitlaat !


Mooi ding :9~

En zo te zien is het een bolt-on idd.
 
De motor verkoop ik omdat ik een nieuwe motor op het oog heb.
De yoshimura verkoop ik in principe niet los, maar als een koper de motor in originele staat wil hebben kan ik de yoshimura natuurlijk altijd nog los verkopen.

@ Michelr; mailadres is ivoschrien@hotmail.com
 
yes!! zo lang hij niet verkocht wordt ben ik het blije baasje! en dat is geen straf!! nogmaals; hij HOEFT niet per se weg, maar als iemand hem koopt koop ik daarna het k7 model... :)
 
Ja?? Potverdikke; ik dacht dat ik (naast nog ergens iemand op M-F) de ENIGE was met de k4 750 IN PRECIES DEZE kleurstelling! veel plezier ervan!!! (zal gegarandeerd lukken).. ps: niet schrikken als je het gas opendraait!!
 
Proefrit gemaakt, da's best indrukwekkend als je van een RF600 uit '93 komt .. mooie fiets, dus nogmaals een schopje
 
Terug
Bovenaan Onderaan