Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Ook aangepast.
Ik ga meer met anderen rijden, zal iig elke sessie filmen.
Paar rondjes erachter en dan kan ik wel wat tips geven.
Nadat ik in Ramshoek buitenom heb ingehaald O-)

Ik geef je geen ruimte in ramshoek Roy.:+
Pr ligt op 1.56 met een standaard yamaha r6 met verrotte achterveer. Zit nu na 6 sessies op 1.57.1. 14 juli gaan we ervoor roy
 
Leuk verslag Roy!

Elke keer wil ik het korter maken... lukt me niet 🤦🏻‍♂️😂 Wil alles vertellen 😝

Ik geef je geen ruimte in ramshoek Roy.:+
Pr ligt op 1.56 met een standaard yamaha r6 met verrotte achterveer. Zit nu na 6 sessies op 1.57.1. 14 juli gaan we ervoor roy

Dat klinkt als een uitdaging 😈
 
Elke keer wil ik het korter maken... lukt me niet 🤦🏻‍♂️😂 Wil alles vertellen 😝



Dat klinkt als een uitdaging 😈

Dat zie je goed. Volgende week eerst even weekje naar de Canarische eilanden en dan in totaal 3 weken vakantie. Lekker uitgerust 14 juli.
 
Dat maakt het verslag ook leuk!

Ook genoeg “klachten” en vraag me wel eens af hoeveel mensen daadwerkelijk alles lezen 😬

Dat zie je goed. Volgende week eerst even weekje naar de Canarische eilanden en dan in totaal 3 weken vakantie. Lekker uitgerust 14 juli.

Zal eens kijken waar je wat laat liggen 😈

Lekker! Ik ben 14 juli net terug van Zolder (het circuit) 😂
 
@Roy "R" leuk verslag!

Iemand bekend met motorkleding outlet in Breda?
Ik ben daar wel eens een keer geweest ja. Hele grote winkel. Why?

Ik geef je geen ruimte in ramshoek Roy.:+
Pr ligt op 1.56 met een standaard yamaha r6 met verrotte achterveer. Zit nu na 6 sessies op 1.57.1. 14 juli gaan we ervoor roy
Dit klinkt leuk! Ik hoop dat ik tijd heb om jullie battle te zien 😎
 
Heb mijn k8 750 nu ook in elkaar zitten. Laatst ook al 2 dagen mee gereden bij Racecracks. Bevalt erg goed! Het enige wat er moet gebeuren is het kuipwerk. Dit moet nog gespoten bestickerd worden.
WhatsApp Image 2019-06-02 at 20.18.15.jpeg
 
Heb mijn k8 750 nu ook in elkaar zitten. Laatst ook al 2 dagen mee gereden bij Racecracks. Bevalt erg goed! Het enige wat er moet gebeuren is het kuipwerk. Dit moet nog gespoten bestickerd worden.Bekijk bijlage 1401136
Ahh was jij dat! Heb bijna iedere sessie naast je gestaan in parc ferme volgens mij.

Helder vizier, flink vreetspoor op je achterband (niet lullig bedoeld), kan dat kloppen?
 
Had er hier iemand een linkje voor een revisiesetje voor SRAD carbs voor niet al te gek geld? Meen dat ergens voorbij te hebben zien komen maar kan t niet vinden :P
 
Ahh was jij dat! Heb bijna iedere sessie naast je gestaan in parc ferme volgens mij.

Helder vizier, flink vreetspoor op je achterband (niet lullig bedoeld), kan dat kloppen?

Geen helder visier, maar de rest klopt wel. Dat vreetspoor er uiteindelijk wel uitgereden ;) Was nog van een hele koude dag. Op welke motor reed jij dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan