Suzuki GSX-R 600&750 deel 5: To BBQ or not to BBQ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke..raar :?

Bij koude motor zou ik eerst je radiateur eventjes bijvullen en met de radiator dop eraf je motor van links naar rechts kantelen zodat de lucht eruit kan.Dit doe je een paar keer er zal wat KVS uitlopen maar dat boeit niet gewoon weer bijvullen na 10 keer kantelen.Dan je exp tankje vullen en de motor starten en warmdraaien dan uitzetten 5 min wachten zodat de e,v,t aanwezige luchtbellen zich kunnen verzamelen.Vervolgens draai je de ontluchting even los en weer vast dit een paar keer of net zo lang tot alle lucht eruit is.Dan weer bijvullen als de motor afgekoeld is ;)

Als je kantelen te gevaarlijk vind, ivm omvallen, kun je ook een paar keer goed in de koelslangen knijpen en weer bijvullen.
 
Als je kantelen te gevaarlijk vind, ivm omvallen, kun je ook een paar keer goed in de koelslangen knijpen en weer bijvullen.


Dat kan idd ook :Y

Ik vergeet altijd dat het mij met mijn volume allemaal gemakkelijk afgaat en dat de kleintjes dan zullen omvallen met motor en al :+

Sorry _O-
 
Willem, lekker bezig hoor, ziet er goed uit!


Merci. :}
Te lekker nu kap ik ermee Martijn nu is het goed zo geweest.
Hoop dat dit zadel mij gaat brengen wat ik ervan hoop..........het zit wel niet fijn _O-
De volgende gaat een 1000 cc worden *D
Overweeg om de K4 daarom de deur uit te zetten }) .
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook nog altijd een zadel uit de paardensport proberen. :+

_O- _O- _O- leuk he een oude man zitten pesten om zijn lenigheid :P :+

Maar nee dit zadel gaat wel goed zijn kan zitten op het schuine vlak.Dat ernaast hangen en rusten op je been dat lukt mij niet meer _O- Kan dan niet vlot meer terug in het zadel komen :$ :P
 
Thanks! Ik rij af en toe op Zandvoort en ga 17-08 ook naar Mettet. 15 - 44 zorgt voor een iets lagere topsnelheid dan standaard, maar iets sneller optrekken?
Groter tandwiel achter en/of kleiner voor = meer trekkracht, lagere topsnelheid
Kleiner tandwiel achter en/of groter voor = minder trekkracht, hogere topsnelheid

Verder ben ik zelf op Gearing Commander aan het stoeien met de tandwielen voor mijn 750 k8. Je kan daar eenvoudig je stock setup laden en daarbij twee alternatieven (current, custom) vergelijken. Je ziet er onder andere de (theoretische?) topsnelheid, verschil in toerental en de slijtage van gekozen tandwielen i.c.m. het aantal schakels.
 
Heren,

Kijk eens even goed naar deze fiets aub. Volgens mij matchen een paar dingen niet...
Word aangeboden als 2001 gsxr-600.
Dit zijn de dingen die mij opvallen;
  • Kuipset is een 750cc uitvoering/kleurstelling. (volgens mij 2002, de 2001 600 geel zwart is anders)
  • Voorvork van een 750
  • Imitatie spiegels
  • Uitlaatbocht en demper van k4/k5 (4 bouten ipv 3)
  • Achterbrug is wel van een 600 zonder brace

Als mijn bevindingen kloppen dan lijkt het er op dat deze motor een serieuze frontale klapper heeft meegemaakt. Als dat goed is gemaakt is dat niet eens zo erg voor deze prijs.[afbeelding]
Aaah was dus niet de enige die dit opgevallen was :+

Staat nog een hele leuke 600 K1 te koop voor 1750 en stond ook nog een leuke 750 K1 te koop voor 1850 maar die is helaas vandaag verkocht en niet aan mij... -O-
 
Laatst bewerkt:
Groter tandwiel achter en/of kleiner voor = meer trekkracht, lagere topsnelheid
Kleiner tandwiel achter en/of groter voor = minder trekkracht, hogere topsnelheid

Verder ben ik zelf op Gearing Commander aan het stoeien met de tandwielen voor mijn 750 k8. Je kan daar eenvoudig je stock setup laden en daarbij twee alternatieven (current, custom) vergelijken. Je ziet er onder andere de (theoretische?) topsnelheid, verschil in toerental en de slijtage van gekozen tandwielen i.c.m. het aantal schakels.
Thanks! Net een bestelling geplaatst voor 15-44 verhouding, wordt deze week gemonteerd. Mooi op tijd voor zondag en maandag Assen.
 
Buitenland jongens dat werkt wat anders.
Heb maar 2gb en dat kan ik in binnen- en buitenland gebruiken.
Maar prijzen zijn verandert voor roaming en 29 juli loopt mijn huidige abo af.
 
Buitenland jongens dat werkt wat anders.
Heb maar 2gb en dat kan ik in binnen- en buitenland gebruiken.
Maar prijzen zijn verandert voor roaming en 29 juli loopt mijn huidige abo af.


;) we zitten je een beetje te fokken })

Ik mag sinds kort ook elders in de EU roaming een paar MB's opbrassen maar blij ben ik niet ermee.Let ik eventjes niet op dan kost het mij een vermogen terwijl eerst je roaming automatisch door de provider uitgezet werd.
 
Hallo,
Iemand toevallig nog belang bij een gsxr 750 k9 duo zadel en origineel gereedschapsetje? allebei nieuwstaat. mag weg voor weinig. bij belangstelling stuur maar een appje
Gr.Tiemen
0620637066
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan