Suzuki GSX-R 600&750 deel 1: Rijden zónder compensatiedrang!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeg mij al jaren af waarom de topics gescheiden waren!

Ik heet Mitchell en rijd op een 600RR. Heb niets te zoeken in dit topic maar gluur zo nu en dan bij de gixxers.
Heb vroegah een 750 K6 gehad en wil stiekem weer een K6-k9 maar zit er helaas voorlopig niet in :( :+ (maar vandaar de nieuwsgierigheid!)

:W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Ook maar even voorstellen hier.

Ik ben jordy, bijna 2 maanden mijn rijbewijs en rij nu ook bijna 2 maanden op een 600 K1.


BeCvM48.jpg


Ik ben niet iemand die altijd veel post maar lees wel altijd mee.
 
Vroeg mij al jaren af waarom de topics gescheiden waren!

Ik heet Mitchell en rijd op een 600RR. Heb niets te zoeken in dit topic maar gluur zo nu en dan bij de gixxers.
Heb vroegah een 750 K6 gehad en wil stiekem weer een K6-k9 maar zit er helaas voorlopig niet in :( :+ (maar vandaar de nieuwsgierigheid!)

:W :W :W
:W
 
Is er iemand die me kan helpen aan een ophangbeugel (die onder de voetsteun) voor een LeoVince SBK Oval?!?!

Liet vanmiddag de dB-killer in de demper vallen, dus die moest even los. Bij het losdraaien knapte het rvs ophang-oogje van de beugel.... -O-
 
hihi nee toevallig niet , wel een BOS GP1 met beugel, twijfel of ik die hou voor DLD ritjes ;-) bij overname zelf ff die 2 bouten uitboren :P
 
hihi nee toevallig niet , wel een BOS GP1 met beugel, twijfel of ik die hou voor DLD ritjes ;-) bij overname zelf ff die 2 bouten uitboren :P

Haha, nee ik ben zeer tevreden met de LeoVince. :Y
Alleen nu lukt het rijden even niet :)
 
Vroeg mij al jaren af waarom de topics gescheiden waren!

Wij dus ook,beide motors zijn identiek als broers en zusters :Y :+ In het GSXR SRAD topic waren de 600 en 750 ook niet gescheiden.Er zal "ooit " wel weer eens een of andere slimmerik opstaan om zijn eigen GSXR600 topic te gaan beginnen ;) .
Ik heet Mitchell en rijd op een 600RR. Heb niets te zoeken in dit topic maar gluur zo nu en dan bij de gixxers.
Heb vroegah een 750 K6 gehad en wil stiekem weer een K6-k9 maar zit er helaas voorlopig niet in :( :+ (maar vandaar de nieuwsgierigheid!)

:W :W :W

Zo'n 600RR is toch ook niet zo verkeerd ;)
 
Is er iemand die me kan helpen aan een ophangbeugel (die onder de voetsteun) voor een LeoVince SBK Oval?!?!

Liet vanmiddag de dB-killer in de demper vallen, dus die moest even los. Bij het losdraaien knapte het rvs ophang-oogje van de beugel.... -O-


Er zijn losse te koop gemaakt van carbon Boy :Y
 
Er zijn losse te koop gemaakt van carbon Boy :Y

Ja, maar ik ben niet van de carbon. Heb ze gevonden, gewoon RVS. Wacht nog even hier af en anders bestel ik die gewoon :Y
Nu maar ff provisorisch vastgezet. Wel echt klote, maarja... Zo dondert ie er in ieder geval niet af :)
 
:W

Ook weer present, Voorheen GSXR 600 & GSXR750 gereden, in het gezellige forum blijven hangen.

Momenteel rijd ik zoals Roy zou zeggen :+ een Snottebel zx10r uit 2008, Compensatie fiets :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan