Suzuki GSR *deel IV*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste wensen allemaal. Veel mooie KM in 2010.

Hoop mijn eerste toer mee te kunen pakken....

:W

Goed nieuwjaar gewenst aan iedereen...

Hopen dat het kwik even minimaal 25 graden wilt stijgen :+

Haha weet je wat ik zou doen...

Motor van de winter lekker binnenstallen, van het voor jaar motor weer naar buiten. Bedrijf bellen dat laminaat komt leggen terwijl je zelf aan het rond rijden bent :]

;)
Heb ik dan ook nog ff iemand nodig die de elektra en de verwarming aanlegd...
Scheelt een berg met geld om het zelf te doen.... en dat geld kan ik dan weer aan de moto besteden (als dat mag van mijn vriendin :+ )

;)
Scheelt een berg met geld om het zelf te doen.... en dat geld kan ik dan weer aan de moto besteden (als dat mag van mijn vriendin :+ )

*O* Of je zorgt voor goeie connecties ;)

Voor motorklussen heb ik downforz ;) Haha

Pascal ik ga je van de week even bellen voor definitief data en planning door te geven van schotland. Kan ik je gewoon savonds bellen?

Iemand anders nog zin om mee te gaan schotland in april? Hostels *O*

@ Team Olsene : Hey thomas , ik had een vraagje over volgend product van BikeDesign :
Zoeken - Bike Design webshop
Deze motorkit is dat voor beide kanten van de motor ?
want op foto staat maar 1 zijde, maar het zijn toch wel genoeg vijzen om beide kanten te voorzien ?

is voor beide kanten hoor, alle vijzen zitten erin...

veel kilometers voor t werk maar wel allemaal met de trein (die ik ook in de belastingen stop :9 ), niet betaalbaar met de motorfiets, heb het tijdje gedaan tot ik zag dat ik meer dan 500€/maand betaalde aan mijn woon-werkverkeer :') en dan moogt ge al nie keer op u plaat gaan ook nie...

binnen Bike Design doe ik contact met klanten, dus mail/telefoon/... en in de overgebleven tijd doe ik beetje vanalles

;)

Kan het wel, maar je woont een beetje erg ver weg.........

Zo daar ben ik weer, allemaal nog de beste wensen en veel veilige Kilometers.

mocht en iemand in het OP willen zet je bericht en foto er op ik zal je er bij zetten.

Oja en ik ga de lijst weer eens opschonen, nieuwjaar nieuwe kansen dus nieuwe lijst. O-)

Hey mensen,

Ik ben de laatste tijd niet meer erg actief geweest.
Heb een appartement gekocht, en ben ontzettend druk geweest met klussen enz.
M'n bike kan nu eindelijk lekker binnen staan, en hoeft dus niet meer onder de hoes. *D
Ik hoop dat iedereen zijn vingertjes er nog aan heeft zitten na al dat vuurwerk ;)
verder wens ik iedereen een fantastisch nieuwjaar en veel veilige kilometers toe.

Groet Thomas

Kan het wel, maar je woont een beetje erg ver weg.........

:) Thz voor het aanbod maar ben gelukkig zelf ook handig genoeg.... Moet er alleen nog ff de tijd voor vinden...
Behoorlijk druk met werk, carnavalswagen bouwen enz enz.....
Maar hoop alles voor het motorseizoen hier op orde te hebben.

nog maar 56 posts :+
We moete nog iemand hebben voor de nieuwe OP, iemand intresse?

Zo daar ben ik weer, allemaal nog de beste wensen en veel veilige Kilometers.

mocht en iemand in het OP willen zet je bericht en foto er op ik zal je er bij zetten.

Oja en ik ga de lijst weer eens opschonen, nieuwjaar nieuwe kansen dus nieuwe lijst. O-)

Nou zet mij er dan ook maar tussen.... *D

737041193_6_bsWI.jpeg

Mods tot nu toe...
Yoshimura Exhausts.
Ermax Seatcover.

En onderweg...
Rizoma Fatbar stuur.
Pazzo hendels.

En to do....
Nog zoveel!!!!

Die van mij mag ook in het nieuwe topic. Geen geweldige foto, maar dat komt tzt wel. Ligt niet genoeg sneeuw voor een mooie foto...

4064744591_5be49c4a08_b.jpg

*O* Of je zorgt voor goeie connecties ;)

Voor motorklussen heb ik downforz ;) Haha

Pascal ik ga je van de week even bellen voor definitief data en planning door te geven van schotland. Kan ik je gewoon savonds bellen?

Iemand anders nog zin om mee te gaan schotland in april? Hostels *O*

Sure laat ook gelijk het kostenplaatje weten :] je weet mn nummer, als ik niet opneem bel ik je terug. Kan je trouwens nog dat schroefje kijken :Y

@ Athomboy, gratz met je appartementje, kga woensdag ook kijken bij twee appartementjes, kijken of het wat is *O*

@iedereen, beste wensen voor 2010 dat er maar veel gereden mag worden zonder crashes :]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan