Stinkname
MF veteraan
Gelukkig nieuwjaar allemaal! En houd het rubber onder he!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! En houd het rubber onder he!
Haha weet je wat ik zou doen...
Motor van de winter lekker binnenstallen, van het voor jaar motor weer naar buiten. Bedrijf bellen dat laminaat komt leggen terwijl je zelf aan het rond rijden bent
Heb ik dan ook nog ff iemand nodig die de elektra en de verwarming aanlegd...
Scheelt een berg met geld om het zelf te doen.... en dat geld kan ik dan weer aan de moto besteden (als dat mag van mijn vriendin )
@ Team Olsene : Hey thomas , ik had een vraagje over volgend product van BikeDesign :
Zoeken - Bike Design webshop
Deze motorkit is dat voor beide kanten van de motor ?
want op foto staat maar 1 zijde, maar het zijn toch wel genoeg vijzen om beide kanten te voorzien ?
Heb ik dan ook nog ff iemand nodig die de elektra en de verwarming aanlegd...
Scheelt een berg met geld om het zelf te doen.... en dat geld kan ik dan weer aan de moto besteden (als dat mag van mijn vriendin )
Kan het wel, maar je woont een beetje erg ver weg.........
Zo daar ben ik weer, allemaal nog de beste wensen en veel veilige Kilometers.
mocht en iemand in het OP willen zet je bericht en foto er op ik zal je er bij zetten.
Oja en ik ga de lijst weer eens opschonen, nieuwjaar nieuwe kansen dus nieuwe lijst.
Of je zorgt voor goeie connecties
Voor motorklussen heb ik downforz Haha
Pascal ik ga je van de week even bellen voor definitief data en planning door te geven van schotland. Kan ik je gewoon savonds bellen?
Iemand anders nog zin om mee te gaan schotland in april? Hostels
Nou zet mij er dan ook maar tussen....
[afbeelding]
Mods tot nu toe...
Yoshimura Exhausts.
Ermax Seatcover.
En onderweg...
Rizoma Fatbar stuur.
Pazzo hendels.
En to do....
Nog zoveel!!!!
Nou zet mij er dan ook maar tussen....
[afbeelding]
Mods tot nu toe...
Yoshimura Exhausts.
Ermax Seatcover.
En onderweg...
Rizoma Fatbar stuur.
Pazzo hendels.
En to do....
Nog zoveel!!!!
Die van mij mag ook in het nieuwe topic. Geen geweldige foto, maar dat komt tzt wel. Ligt niet genoeg sneeuw voor een mooie foto...
afbeelding