enne, we moeten écht een keer een meeting plannen, alleen weet ik niet wat handig is waar (daarom had ik stinkname al opgeroepen, maar die is volgens mij bedolven onder zijn werk....)
komt goed, als we alvast naar een datum gaan kijken? iemand bezwaar tegen zondag 5 april? (ik roep ook maar wat)
Trouwens stink heb jij toevallig nog een MF stikker over? Tijdens mijn laatste politie ervaring moest ik die verwijderen
veenendaal is nogal ver weg, lelystad mischien een idee? zijn leuke weggetjes daar (lees hard rijden zonder verkeer)
veenendaal is nogal ver weg, lelystad mischien een idee? zijn leuke weggetjes daar (lees hard rijden zonder verkeer)
Lelystad is 120 km. Veenendaal maar 90km enne stink kijken of we binnendoor kunnen naar veenendaal zoals de vorige keer?
Tjap haha organiseer jij dan even een stikker voor mij?
bedoel wel buiten de stad hé ben daar met de auto ook wel is geweest genoeg weggetjesIk weet niet wat jij leuke weggetjes noemt maar ik woon in lelystad en ik ken er geen 1.
En hard rijden zit er ook niet meer in, rijden regelmatig r32tjes rond die ons maar al te graag willen filmen
Ik woon langs de LekMaar ik wil best een keer een stukkie naar boven of naar onderen rijden hoor Met mijn fazer was de eerste fazermeeting in maastricht... (was wel leuk trouwens... maar wel een pokke eind rijden, 200 km heen, 120 km ritje en weer 200 km terug )
bedoel wel buiten de stad hé ben daar met de auto ook wel is geweest genoeg weggetjes
yay! ik schrijf nu de potloodreservering over met pen!meeting!!!!!!!!!!!!!
nu afwachten of onze nieuwe aanwinsten en onze zuiderburen ook zo'npokke-endstuk willen rijden richting meetingpoint? (Oisterwijk ligt natuurlijk een stuk zuidelijker voor een evtl. rit, maar dan moeten de noorderlingen weer verder afzakken, ach, zo zal het altijd wel wat zijn)
wie roept er nog meer voor de meeting?
bedoel wel buiten de stad hé ben daar met de auto ook wel is geweest genoeg weggetjes
Oisterwijk ligt voor mij toch een stuk gunstiger
Nu moeten degene uit het zuiden hetpokke-endstuk rijden richting het noorden.
Maarja van een beetjeis nog nooit iemand chagrijnig geworden.
Heb de meeting in de agenda staan.
Oscar
Tja het is lastig om iedereen tevreden te houdenMaarja aan de anderre kant, als een meeting 300km rijden zou zijn zou ik nog gaan. Maarja thats me
Veenendaal licht naar mijn idee redelijk gunstig in nederland. Iedereen is er wel binnen 150km MAX. En tja 150 heen 150 terug 100 daar is maar 400KM totaal. Dus valt best mee
Snap het wel, opmerking was daarom ook al met een.
En inderdaad thuis locatie venendaal ongeveer 100 km.
Das dan alleen wel allemaal snelweg,.
Moet maar even kijken naar een stukie binnendoor
Oscar
Sorry! Was even druk met van alles en nog wat
Maaruh 5 april is prima.
Is het een idee om gewoon weer zelfde rondje als vorig jaar te doen ? Ik vond dat zeker wel leuk sturen, en ik heb het idee dat er nu een hoop anderre mensen komen. En veenendaal licht aardig centraal. Dan zal ik zo een topic openen
PS: @ alle nieuwe mensen welkom! ( Damn wel veel ineens)
Ik zal ook maar weer eens reageren5 april zei je? lijkt me een mooi plan en veenedaal ligt voor mij in ieder geval mooi gunstig
kunnen we niet helemaal binnendoor?
90/10 of iets. Als mensen mee willen rijden met stink en mij kan ik ze oppikken bij de Andel, gouda
Moet wel vn te voren weten
ow spijtig zit 4 en 5 april in Engeland. Ach ja der zal altijd wel iemand zijn die niet kan zeker :-p
Je hebt nog even voor die tijd hoorDenk dat ik deze maar laat gaan, moet nog 600 km inrijden en 400 km achter elkaar rijden (150 retour+tourtje) is niet helemaal de bedoeling denk ik mischien ergens in de zomer