Suzuki GSR *deel IV*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de liefhebbers ;)
full

oranje belg? jij mag blijven! :Y hihi! ;)

zo, eerste km's van 2009 zitten er weer op! *O* woehoe!!!!! *O* héérlijk zicht zo zonder lenzen, veel relaxter rijden; ik merk goed dat mijn ogen érrug scherp zien (beter dan eerst eigenlijk) :Y ik ben weer hélemaal blij met mijn rondje scheuren rijden :] (ben braaf onder de 150 gebleven (maar dan ook net :X )

vavavonnnnnnnnster is weer tevreeje 8-) 8-) 8-)

Laatst bewerkt:
Aquamarine mooie kettingbeschermer en radiatorcover :+ heb ik ook *O* alleen de radiator cover past niet i.c.m. met ermax covers, nog even wat op bedenken

Houd ze wel goed schoon he :+

Buurman! Hoe kunnen ze -O-

verder alles goed *D

Ja hoor.....alles prima hier in het zuiden :)

Misschien dat ik hier niet veel reageer,maar dit topic staat wel bij m`n favorieten en ik lees dus elke dag met plezier mee ;) .

Mocht er weer `s `n`meeting zijn dan ben ik er natuurlijk weer bij.

En w.b.t. niet in de OP............No hard feelings :)

Hallo DownForZ; Idd moet iets anders op aan de zijkant maar wat??????....carbon miss kweeet nie zal wat moeten rondkijken ideeen zijn altijd welkom natuurlijk :W 4
Aquamarine mooie kettingbeschermer en radiatorcover :+ heb ik ook *O* alleen de radiator cover past niet i.c.m. met ermax covers, nog even wat op bedenken

Houd ze wel goed schoon he :+

@patrick85/Vavavonne/Stinkname:

Thnx! Moet nog even 20 dagen wachten voor ik zwaar mag rijden, foto's zullen snel volgen...hopelijk binnenkort Yoshi's/Rimstriping/Valblokken geïnstalleerd! 8-)

Hey allemaal hier lucky van een niet zo zonnig en regenachtig tunis ;(

het nieuwe deel is een feit *O* *O*

eerst alle nieuwe welkom zal jullie zo snel mogenlijk er bij zetten met foto en naam
heb net even vrug jullie reactie's gelezen maar niet echt aandachtig morgen zal ik maar tijd nemen.

was me wel weer een vlucht hoor wind regen schommelend vliegtuig weinig ruimte
maar ja we zijn er weer oja wis je dat als je van amsterdam naar utnis vlieg je wel drie keer door de scan gehaald kan worden _O- _O- nog nooit zo veel controle gehad zeg....

zal er wel bij horen zeggen we maar _O- _O-

spreek jullie snel weer :W

@z1000 freak zo te zien niet. Stuurgrwichten zijn anders en risers , xtreme stuurtje ;)

wat doe jij nou zo laat op? toch niet aan het werk?

groetjes V3

Ja jammer genoeg wel heb het weekend nachtdienst -O-

Foto`s maken van je nieuwe bike is altijd eerste wat je doet he

Foto's zijn gemaakt hoor, heb alleen de kans nog niet gehad om ze erop te zetten '(
Maar zal vanacht weer een poging wagen

groetjess

Die ermax radiatorcovers zijn die er ook in het matzwart? Het frame het knipperlichtengedeelte is ook matzwart maar is het dan wel dezelfde matzwart?

@Yoshimura uitvoering eigenaren: Die carboncover van de achterlichten sluit dat mooi aan want ik moet de originele kentekenplaathouder afzagen en dan wilde ik het afwerken met zo'n cover maar dan moet hij wel mooi aansluiten. Heeft iemand van jullie een mooie duidelijke foto hiervan?? Bijvoorbaat dank.

Welkom alle nieuwe members :W

enne stink er kome wel km's op nu het wat beter weer wordt(opstappen na een crash bij slechte weers omstandigeden is nie zon goed plan -O- )

Hey allemaal hier lucky van een niet zo zonnig en regenachtig tunis ;(

het nieuwe deel is een feit *O* *O*

eerst alle nieuwe welkom zal jullie zo snel mogenlijk er bij zetten met foto en naam
heb net even vrug jullie reactie's gelezen maar niet echt aandachtig morgen zal ik maar tijd nemen.

was me wel weer een vlucht hoor wind regen schommelend vliegtuig weinig ruimte
maar ja we zijn er weer oja wis je dat als je van amsterdam naar utnis vlieg je wel drie keer door de scan gehaald kan worden _O- _O- nog nooit zo veel controle gehad zeg....

zal er wel bij horen zeggen we maar _O- _O-

:W To bad van het weer. Maarja komt vast wel goed ;)

Tja dat 3x controle heb ik even voor geregeld ( ;) ) Haha nee hoor je bent waarschijnlijk fout gelopen en bent eerst door een centraal filter gecontroleerd en toen bij de gate _O-
( Ik neem aan dat je bent vertrokken van de Delta pier?) .

En tja nummer 3? Wat was dat voor controle ;)

Welkom alle nieuwe members :W

enne stink er kome wel km's op nu het wat beter weer wordt(opstappen na een crash bij slechte weers omstandigeden is nie zon goed plan -O- )

Het is je vergeven hoor ;) . 1 Tip, als je weer gaat rijden rijd dan eerst even alleen. Of met 1 iemand die heel rustig rijd :Y

@ All: Gsr600 Weekendje moezel 15/16/17 Mei 2009!

Laatst bewerkt:
Tja sorry mensen. Maar er komen hier nu zoveel foto`s. Dat ik ook weer ga plaatsen _O-
IMG_0341.jpg

IMG_0462.jpg

IMG_0490.jpg

IMG_0510.jpg

IMG_0628.jpg

IMG_0712.jpg

P1000096.jpg

P1000099.jpg

P1000123.jpg

P1000222.jpg

P1000258.jpg

P1000259.jpg

P1000261.jpg

P1000274.jpg

P1000298.jpg

P1000304.jpg

P1000345.jpg

P1000441.jpg

P1000512.jpg

P1000815.jpg

PA130040.jpg

PA160194.jpg

Volgende week zondag, als het weer mee zit ga ik vanuit hier de mergeland route rijden en weer terug :Y Dus dan weer foto`s _O-

:W To bad van het weer. Maarja komt vast wel goed ;)

Tja dat 3x controle heb ik even voor geregeld ( ;) ) Haha nee hoor je bent waarschijnlijk fout gelopen en bent eerst door een centraal filter gecontroleerd en toen bij de gate _O-
( Ik neem aan dat je bent vertrokken van de Delta pier?) .

En tja nummer 3? Wat was dat voor controle ;)Het is je vergeven hoor ;) . 1 Tip, als je weer gaat rijden rijd dan eerst even alleen. Of met 1 iemand die heel rustig rijd :Y

@ All: Gsr600 Weekendje moezel 15/16/17 Mei 2009!

haha en bedankt hè stefan nee eerste was bij gate (delta pier ja) en daarna in tunis zelf _O- stom joh eerst moet je tunis worden ingeschreven in je paspoort en nog geen 30 min later 2 km verder wordt je tunis weer uitgescheven _O- :+ sukkels hier.

Ik weet weer waarom ik noord afrikaanse landen niet leuk vind, iedereen zit bijna aan je of als ze tegen je praten staan ze op 30cm afstand echt de volgende verkoop ik een ram *O* *O* (nee hoor).

voor de rest het weer is prima hier 15 graden en heerlijk in de zon wel een beetje wind maar ja is lekker voor de afkoeling _O- :+

ik ga lekker genieten van de zon *O* *O*

forumlogop.jpg

mytheme.jpg

iedeetje voor een nieuwe topic foto? de huidige is nogal antiek :P
foto's kunnen uiteraard van formaat veranderen

@Stickname: Mooie foto's. Krijg ook wel zin om met de motor op vakantie te gaan. Zag ik het goed dat je GSG valblokken hebt? Zo ja, waar heb je ze gekocht want ik wil ze via het internet bestellen vanuit Duitsland maar als ik ze gewoon hier in Nederland kan kopen dan doe ik dat natuurlijk.

@De nieuwe Gissers: Veel rijplezier en veel veilige km's :] .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan