Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GSR *deel IV*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Centrale vergrendeling met ab is wel handig op een meeting gaan je knippers aan ken je zien welke van jouw is

In de openings post staat een gsr die niet zo'n achtergreep heeft en daar zit een afdekkap overheen. Nu is mijn vraag waar je die kan kopen??

Downforz weet wel waar die heeft hem aan gekocht dacht ergens in engeland maar vraag het hem.

alle nieuwe welkom en gefeliciteerd met jullie te gekke aankoop veel plezier met jullie GSR's en veel veilige kilometer.

spreek jullie snel san

Je kunt die zogenaamde Sadle Shutter kopen bij banditmania.co.uk.

@Luckysan: Ten eerste een leuke vakantie toegewenst en ten tweede waar heb jij die Arrows vandaan? Ik zoek een paar carbon met decat pipe. Bijvoorbaat dank.

@Iedereen: weten jullie wat hoeveel tanden het achtertandwiel heeft en welke maat ketting erop zit?

waar kan ik de kleurcode vinden, of weet iemand die voor mij??
Gaat om mat zwart.

Whoohoo, net een set gloednieuwe Yoshimura Metal Magic TriOval's gescoord!!!

Joehoe allemaal! Ik heb op de motorbeurs een GSR gekocht! Mag m zaterdag op gaan halen.

Enige is dat ie nog niet de uitlaat heeft die ik graag wilde, maar ach, zal er eerst maar een paar kilometers mee gaan maken... maar, wel handig om dit topic in de gaten te gaan houden als ik er iets aan wil aanpassen denk ik

woehoe, een meid met een gsr erbij! oefffffffff, ein-de-lijk steun in die héle harem hierzo

@ surferbooj: feli joh, als ze erop zitten wel piccies posten hé

@ surferbooj: feli joh, als ze erop zitten wel piccies posten hé

Zal ik zeker doen, nu alleen nog de Rimstriping en de valblokken! Loop nog steeds met een enorme grijns op mijn gezicht, echt een werelddeal gemaakt!

~

@stinkname:
rimstriping is zelf gedaan (met wat hulp van mijn ma, want die heeft daar het geduld voor, haha). maar is eigenlijk niet moeilijk. in totaal zijn dat 16 stukjes, dus makkelijk om te plakken.
filmke heb k een tijdje geleden op youtube al eens gezien, netjes hoor !!

@asenna:
je hebt volkomen gelijk hoor. als je een goeie plaats weet waar k dat kan laten spuiten, laat dan mr iets weten. en welk zwart is dat? is ook ook met een kleurcode?

@all:
niemand een fotoke van die yoshi metal magic (carbon look)?
of andere uitlaatjes die jullie me aanraden?

@ vavavonne

je bent niet de enige met een ongetunede gsr hoor die van mij is ook nog standaard (bijna dan).

@ impuls en surferboy.

gefeliciteerd met jullie aankoop.

Ik voel trouwens ook wel wat voor een meetinkje ergens... kan ik gelijk weer stukje de fiets inrijden .

Ga nu maar eens proberen om een fototje te posten

[afbeelding]

Dit ben ik dan op de gsr. Wel zonder motorkleding want hier was ie net binnen

Wat een cooole bike! Feli!

(Net gecheckt, ja, lijkt toch wel érrug veel op die ene die hier in de schuur staat dus mijn smaak klopt nog!)

enne, we moeten écht een keer een meeting plannen, alleen weet ik niet wat handig is waar (daarom had ik stinkname al opgeroepen, maar die is volgens mij bedolven onder zijn werk.... )

komt goed, als we alvast naar een datum gaan kijken? iemand bezwaar tegen zondag 5 april? (ik roep ook maar wat)

zo, nu snel aant werk, pfffffffff hééél drukke dag vandaag....!

komt goed, als we alvast naar een datum gaan kijken? iemand bezwaar tegen zondag 5 april? (ik roep ook maar wat)

Moeten we inderdaad doen want is lot of fun.
De voorgesteldee datum komt voor mij wel uit, echter komen drukke tijd aan.

Oscar

Laatst bewerkt:
Hmm 5 april kan opzich wel,

voorkeur gaat uit naar een weekend eerder of later

maar als 5 april staat vind ik het best !

Laatst bewerkt:
wachten we effe de reacties van anderen af, maar ik schrijf voorzichtig (met potlood) 5 april gsr-meeting in mijn agenda

Hmm 5 april kan opzich wel,

voorkeur gaat uit naar een weekend eerder of later

maar als 5 april staat vind ik het best !

Weekeinde later is het pasen, niet dat ik dan naar de meubel boulevards moet, maar dan zijn er misschien mensen met andere afspraken.
Tevens kan het erg druk zijn op de weg met mensen die normaal niet op de weg komen.

By the way, is luckysan dan al terug???

Oscar

wachten we effe de reacties van anderen af, maar ik schrijf voorzichtig (met potlood) 5 april gsr-meeting in mijn agenda

Gelijk heb je, opschrijven die handel.
Anders kom je strakt tot de conclusie dat je iets anders gepland hebt

Oscar

Status
Niet open voor verdere reacties.