en welkom aquamarineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee(@ stink: nou ben je niet meer de enige roranje fiets )
groetjes V3
Buurman! Hoe kunnen ze
verder alles goed
Aquamarine mooie kettingbeschermer en radiatorcoverheb ik ook alleen de radiator cover past niet i.c.m. met ermax covers, nog even wat op bedenken
Houd ze wel goed schoon he
wat doe jij nou zo laat op? toch niet aan het werk?
groetjes V3
Foto`s maken van je nieuwe bike is altijd eerste wat je doet he
Hey allemaal hier lucky van een niet zo zonnig en regenachtig tunis
het nieuwe deel is een feit
eerst alle nieuwe welkom zal jullie zo snel mogenlijk er bij zetten met foto en naam
heb net even vrug jullie reactie's gelezen maar niet echt aandachtig morgen zal ik maar tijd nemen.
was me wel weer een vlucht hoor wind regen schommelend vliegtuig weinig ruimte
maar ja we zijn er weer oja wis je dat als je van amsterdam naar utnis vlieg je wel drie keer door de scan gehaald kan wordennog nooit zo veel controle gehad zeg....
zal er wel bij horen zeggen we maar
spreek jullie snel weer
Welkom alle nieuwe members
enne stink er kome wel km's op nu het wat beter weer wordt(opstappen na een crash bij slechte weers omstandigeden is nie zon goed plan)
To bad van het weer. Maarja komt vast wel goed
Tja dat 3x controle heb ik even voor geregeld () Haha nee hoor je bent waarschijnlijk fout gelopen en bent eerst door een centraal filter gecontroleerd en toen bij de gate
( Ik neem aan dat je bent vertrokken van de Delta pier?) .
En tja nummer 3? Wat was dat voor controleHet is je vergeven hoor . 1 Tip, als je weer gaat rijden rijd dan eerst even alleen. Of met 1 iemand die heel rustig rijd
@ All: Gsr600 Weekendje moezel 15/16/17 Mei 2009!