Suzuki GSR *deel 9*

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaaaaaa!!!

lees ik dat goed???
morgen feesje bij Bar-e *O* *O* *O* *O*


;)

alles rustig hier

[me="IQski"]gooit de tank vol en zet alles klaar voor de grote Bar-E party!!!![/me] *O* *O* *O*

Maar ehm, laten ze effe stoppen met met GSR's importeren, als er zoveel Tigers rondrijden, dan kunnen ze daar wel een paar vrachtwagens vol van meenemen.

Maar eerlijk is eerlijk, die GSRs van Kiwi en rcxvosuuqteryqiu (of hoe was zijn gebruikersnaam ook weer ;) ) zien er echt mooi uit in die kleurstelling :Y
 
Die ital versie's van de GSR-en zijn gewoon kick!!

Morgen met de GSR (hopelijk) naar Hoegee, kijken of ik er Yoshi meuk kan kopen :P En meteen n rubbertje voor mn under cowls.

Hmmz zal maar niet neerzetten dat ik 28 Juli mn bday vier voor n bunch mf-ers...tmoet wel goed weer worden anders heb ik n probleem :')
 
Nog even de vingers gekruist houden, maar ik heb nog geen uitnodiging tot betaling van sponsorgeld aan het CJIB ontvangen naar aanleiding van het ritje op 2 juni.
Ik las net in een ander forum dat ze tegenwoordig erg snel zijn met uitnodigingen sturen.

Ik hou angstvallig de brievenbus in de gaten. :$
 
Nog even de vingers gekruist houden, maar ik heb nog geen uitnodiging tot betaling van sponsorgeld aan het CJIB ontvangen naar aanleiding van het ritje op 2 juni.
Ik las net in een ander forum dat ze tegenwoordig erg snel zijn met uitnodigingen sturen.

Ik hou angstvallig de brievenbus in de gaten. :$


Kwas woensdag spelen in de tunnels op de A2...dacht woepsie maar dat werkt ook nog niet...boefjes! *O*
 
Van Vuuren @ Brandwijk? Die heeft er net weer twee binnen, en grote kans op italiaanse import (mijn wit/zwart/rode gsr komt er ook vandaan)


Nee iemand in Werkhoven. Vaders doet hier de handel e.d. en zijn zoon woont in Italië en zoekt daar de mooie motoren op.

Mijn motor heb ik echt tweedehands gekocht van de eerste eigenaar. En is orgineel Nederlands geleverd.
 
@IQski, welkom hoor, je weet de weg? Hoe meer GSRen in de straat hoe beter....

Ik ben ook in Brandwijk geweest maar kon het niet eens worden, motor uiteindelijk in Fijnaart gekocht.
 
Nee iemand in Werkhoven. Vaders doet hier de handel e.d. en zijn zoon woont in Italië en zoekt daar de mooie motoren op.

Mijn motor heb ik echt tweedehands gekocht van de eerste eigenaar. En is orgineel Nederlands geleverd.

Maar de motor komt wel uit Italië of is daar nooit geweest zeg maar? :P
 
Zal binnenkort wel een meet hier thuis houden. Zoveel mogelijk GSRen in de straat en dan een rondje rijden.

Of je moet echt vandaag willen komen, tis in Hoogvliet en je bent de hele avond welkom. Stuur maar een pb voor adres.
 
Zal binnenkort wel een meet hier thuis houden. Zoveel mogelijk GSRen in de straat en dan een rondje rijden.

Of je moet echt vandaag willen komen, tis in Hoogvliet en je bent de hele avond welkom. Stuur maar een pb voor adres.

Potverdikkie mij, ik was laatst nog in hoogvliet, best eindje rijden haha :P
 
Mijn motor is nooit in Italië geweest voor zo er ik weet. Van een dame geweest die de motor nieuwe heeft gekocht bij de dealer in de buurt bij haar.

Ik begon al te glimlachen, dacht even dat er stond "van een oud vrouwtje geweest". Naja, de wens is de vader van de gedachte zeg maar... :)
 
Weer even wat aan de motor geklust. Helaas gaat niet alles in 1x zoals gewenst -O-

Ik had al deze stuurgewichten van Rizoma in het zwart:
0000661_300.jpg


Dus op naar GoParts voor nieuwe handgrepen...naast Rizoma hadden ze ook Chinese namaak versies (15euro, dus och..eens proberen):
imag0734medium.jpg


Niet echt een aanrader, je moet de originele gasschuif aanpassen/zagen..en het is eigenlijk een rubber handvat met 2 metalen ringen er omheen. Mee terug om in te ruilen op deze Rizoma handvaten, ook in het zwart:
imag0737medium.jpg


Eenmaal thuis was de pret wel over...ik was blijkbaar 1 stuurgewicht verloren onderweg -O- Beetje jammer van de 30euro..maar oke, op zoek naar nieuwe gewichtjes...

Heb nu deze rood/zwarte van Rizoma in het vizier..schijnen qua maat perfect aan te sluiten bij de Rizoma handvaten:
riz_hbcap1_lg.jpg



Het totaalplaatje zal er dan zo uit komen te zien (even snel gephotoshopt). Wat vinden jullie?
lookki.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik begon al te glimlachen, dacht even dat er stond "van een oud vrouwtje geweest". Naja, de wens is de vader van de gedachte zeg maar... :)

Ach wat is oud he. De dame zelf heb ik niet gezien, wel haar man en die was al met pensioen.
 
Oké dan, volgende keer ff stopen. Binnenkort een mini meet bij mij.

Is goed zal ik doen. Als de vriendin andere plannen heeft dan knijp ik er stiekem tussenuit en dan kunnen we wel even wat afspreken :)

Zag trouwens vrijdagavond nog een GSR 750 rijden in haulerwijk, geen mf sticker helaas. Maar misschien toch iemand die dit leest? :P
 
@ Dakhaas: hoop dat het mee valt, maar een iets betere instelling van de motorzaak zou wel wenselijk zijn...

Ik vraag mij iets af met betrekking tot de temperatuur.

Reed vanavond zo'n 10min op 3.000 a 4.000 toeren (in de stad dus) en had ik het opeens wel érg warm bij mijn benen. Temperatuurmeter: 100c.

De ventilator sloeg aan en binnen een minuut zat de temperatuur weer op 89c. Nog een kwartier door gereden en niet boven de 89c gekomen.

Zet ik de motor thuis stil met 89c..zet de motor uit, trek jas uit, zet helm af...en zet de motor terug op contact: 100c! Meteen springt de ventilator weer aan.

Iemand een idee hoe het kan komen dat de stilstaande motor opeens van 89 naar 100+ graden is gegaan?? Koelvloeistof heeft hij nog voldoende.
100 heb ik nog nooit gezien, maar dat kan een meet-afwijking zijn. Die van mij gaat tot 97, fan aan, dan terug naar 88... 88 is ook zo'n temperatuur waar ie altijd even op blijft staan. Geen idee waarom.

Mja boeiend, geloof dat ie nog veel meer kan hebben. Ooit verhaal gelezen van iemand die wat koelingsproblemen had en dacht dat die toen aangaf dat er pas bij 120 graden iets begint te knipperen :+.

Die Yamaha R1 waar ik laatst op heb gereden zat standaard in de stad al op 110... En een knetterwarme uitlaat langs je rechterbeen. Doe mij dan toch maar de GSR :9
 
Lekkere warme billen op de GSR :+

Gister eindelijk mn Yoshimura vest gescoord, verder helaas niets kunnen scoren, had gehoopt dat de case/frame savers van yoshi voor de gsx-r 600 ook op de gsr zou passen maar die hadden ze niet liggen en de rest moet ik ook maar eens gaan bestellen :)
 
100 heb ik nog nooit gezien, maar dat kan een meet-afwijking zijn. Die van mij gaat tot 97, fan aan, dan terug naar 88... 88 is ook zo'n temperatuur waar ie altijd even op blijft staan. Geen idee waarom.

Mja boeiend, geloof dat ie nog veel meer kan hebben. Ooit verhaal gelezen van iemand die wat koelingsproblemen had en dacht dat die toen aangaf dat er pas bij 120 graden iets begint te knipperen :+.

Die Yamaha R1 waar ik laatst op heb gereden zat standaard in de stad al op 110... En een knetterwarme uitlaat langs je rechterbeen. Doe mij dan toch maar de GSR :9
88-89c kan een typische temp zijn: fan springt aan boven 99c, gaat uit bij 89c.

Bij normaal toeren zit mijn temperatuur op de 83c.
 
ziet er leuk uit kiwi, maar op wat voor motor is die foto gemaakt (ik denk cbr 600)?


GR NEMO!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan