Kimmetjuh86
MF'er
Aangezien ik nog niks van mijn zadel gehoord heb heb ik na lang wikken en wegen de Z toch maar gepakt wat een fijn ding is het toch . Kon het toch niet laten met 22 graden hier!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goeden morgen allemaal.
Morgen gaan we de GSR van mijn vriendin weer uit zijn vertrouwde en vooral veilige stalling halen,
nu heeft zij echter nog geen goed slot, en moet die er dus wel snel komen. Maar aangezien de gsr niet zo veel ruimte onder het zadeltje heeft ben ik benieuwd wie welk slot gebruikt en hoe je hem mee neemt.
Bedankt alvast.
Groeten Remco
245 op teller bij mij, niet einde toeren (wel dichtbij)
Een .....schijfremslot (wel art4) in m'n jaszak of onder de buddy....
......
Dus met die wetenschap doe ik helemaal sloten en sleutels in mijn jaszak! Anyway, ik heb een Xena schijfslot, pas ook prima onder de buddyseat.
Morgen staat in het teken van testritten voor een motor voor m'n vriendin. We hebben een aantal motoren op het oog waar we in ieder geval een testrit op gaan maken:
- UITERAARD Suzuki GSR 600 uit 2007 met 7500km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 32.000km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 18.000km (HP motoren)
- Suzuki SV 650 uit 2008 met 10.000km
- Kawasaki Z750 uit 2004 met 25.000km
- Honda CB 600 F hornet uit 2004 met 22.000km
Alle andere motoren staan bij Motor Centrum Almere. De motoren zitten tussen de 4000 en de 4700 euro. Ben benieuwd, m'n vriendin is niet zo groot. Ze komt op mijn GSR alleen met de bal van der voeten op de grond.
Heeft iemand ervaring met het verlagen van een GSR of ervaring met een van de andere motoren?
Aangezien ik nog niks van mijn zadel gehoord heb heb ik na lang wikken en wegen de Z toch maar gepakt wat een fijn ding is het toch . Kon het toch niet laten met 22 graden hier!!!
Morgen staat in het teken van testritten voor een motor voor m'n vriendin. We hebben een aantal motoren op het oog waar we in ieder geval een testrit op gaan maken:
- UITERAARD Suzuki GSR 600 uit 2007 met 7500km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 32.000km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 18.000km (HP motoren)
- Suzuki SV 650 uit 2008 met 10.000km
- Kawasaki Z750 uit 2004 met 25.000km
- Honda CB 600 F hornet uit 2004 met 22.000km
Alle andere motoren staan bij Motor Centrum Almere. De motoren zitten tussen de 4000 en de 4700 euro. Ben benieuwd, m'n vriendin is niet zo groot. Ze komt op mijn GSR alleen met de bal van der voeten op de grond.
Heeft iemand ervaring met het verlagen van een GSR of ervaring met een van de andere motoren?
dat heet vreemdgaan!
maar oke er is hier sprake van verzachtende omstandigheden (het weer,22gr), dus ik spreek het vonis uit op: het maken van een foto als je zadel binnen is en een verplicht rondje rijden (NATUURLIJK OP DE GSR MET ZADEL!).
Ik ben ondertussen al meer dan een week op een aangepaste kettingkit aan 't wachten.
Die wil maar niet binnenkomen blijkbaar
En aangezien mij gezegd was, dat die de dag nadien ging binnen zijn...
Heel de handel al gedemonteerd en nu heb ik geen zin om alles terug te monteren met de oude rommel, om dan binnen een paar dagen 't weer te herdoen.
Straks nog is een belletje doen, naar de dealer.
Mss is het gisterenavond toch nog binnen gekomen, al vrees ik dat daar weinig kans voor is.
Alweer iets bijgeleerd...
Volgende keer begin ik pas met uiteen halen als ik de stukken in huis heb.
K zal me tevreden moeten stellen met een zonnig terras
[afbeelding]
en kijken wat er allemaal van tweewielers voorbijkomt ~
Met verlagen of verhogen altijd rekening houden dat de rijeigenschappen iets kunnen veranderen, zoals bochtgedrag. En ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat als je verlaagd, dat de motor te recht overeind staat op de jiffy.
Eddy had een paar delen terug een heel mooi stukje over het veranderen van de rijhoogte geschreven. eddy0497 in "Suzuki GSR *Deel 7*"
De Z750 is best een hoge fiets, hoger dan de GSR. Ik heb geen ervaring met de GSX-R, maar wat ik van een collega weet is een 600 supersport toch echt bedoeld om flink mee door te rijden. Of zo'n motor dan bij langere relaxte ritjes nog steeds fijn is, weet ik niet.
Honda CB 600 F is denk ik de saaiste fiets van het stel. Blinkt nergens in uit, maar is gewoon Honda en eigenlijk is alles wel ok.
Ik had altijd 2.7 achter, maar met nieuwe band hebben ze er geloof ik bijna 3 in gestopt.was ook zeker lekker weer leker op de GSR na het werk!
iemand ervaring met de hoogte van de bandenspanning van de BT021? (wat zijn jullie banden spanningen?)
ik ben wel even benieuwd hoeveel verschil er in zit bij een nakedbike heb alleen ervaring met ss en dan maakte een 0,1 bar al best veel uit
GR NEMO!
ff terugbladeren, heb net wat foto's van hoe ik m'n 'achterbak' heb ingericht gepostGoeden morgen allemaal.
Morgen gaan we de GSR van mijn vriendin weer uit zijn vertrouwde en vooral veilige stalling halen,
nu heeft zij echter nog geen goed slot, en moet die er dus wel snel komen. Maar aangezien de gsr niet zo veel ruimte onder het zadeltje heeft ben ik benieuwd wie welk slot gebruikt en hoe je hem mee neemt.
Bedankt alvast.
Groeten Remco