Suzuki GSR *deel 8*

Wie (was de 1e pollverwijderaar en) verdient spanking ?

  • Baksteen zelf

    Stemmen: 4 26,7%
  • Duderuud

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bolski

    Stemmen: 0 0,0%
  • Deputy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Martell

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bananeman

    Stemmen: 1 6,7%
  • MGG

    Stemmen: 10 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien ik nog niks van mijn zadel gehoord heb heb ik na lang wikken en wegen de Z toch maar gepakt wat een fijn ding is het toch 8-) . Kon het toch niet laten met 22 graden hier!!!
 
Goeden morgen allemaal.
Morgen gaan we de GSR van mijn vriendin weer uit zijn vertrouwde en vooral veilige stalling halen,
nu heeft zij echter nog geen goed slot, en moet die er dus wel snel komen. Maar aangezien de gsr niet zo veel ruimte onder het zadeltje heeft ben ik benieuwd wie welk slot gebruikt en hoe je hem mee neemt.

Bedankt alvast.

Groeten Remco


Een .....schijfremslot (wel art4) in m'n jaszak of onder de buddy....
 
Een .....schijfremslot (wel art4) in m'n jaszak of onder de buddy....

Een schijfremslot in je jaszak? Mijn pa is een keer aangereden door een auto en van zijn scooter gelanceerd. In het ziekenhuis haalde ze een deel van zijn pinpas uit zijn buik. Die was dus door zijn portemonnee in zijn buik geschoten.

Dus met die wetenschap doe ik helemaal sloten en sleutels in mijn jaszak! Anyway, ik heb een Xena schijfslot, pas ook prima onder de buddyseat.
 
......

Dus met die wetenschap doe ik helemaal sloten en sleutels in mijn jaszak! Anyway, ik heb een Xena schijfslot, pas ook prima onder de buddyseat.

Die warrior princess sloten zijn goed betaalbaar, zelfs met ingebouwd alarm. Ik moet er nog steeds 1 aanschaffen. In de garage staat ie aan het anker.
 
Morgen staat in het teken van testritten voor een motor voor m'n vriendin. We hebben een aantal motoren op het oog waar we in ieder geval een testrit op gaan maken:

- UITERAARD Suzuki GSR 600 uit 2007 met 7500km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 32.000km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 18.000km (HP motoren)
- Suzuki SV 650 uit 2008 met 10.000km
- Kawasaki Z750 uit 2004 met 25.000km
- Honda CB 600 F hornet uit 2004 met 22.000km

Alle andere motoren staan bij Motor Centrum Almere. De motoren zitten tussen de 4000 en de 4700 euro. Ben benieuwd, m'n vriendin is niet zo groot. Ze komt op mijn GSR alleen met de bal van der voeten op de grond.

Heeft iemand ervaring met het verlagen van een GSR of ervaring met een van de andere motoren?
 
Laatst bewerkt:
Morgen staat in het teken van testritten voor een motor voor m'n vriendin. We hebben een aantal motoren op het oog waar we in ieder geval een testrit op gaan maken:

- UITERAARD Suzuki GSR 600 uit 2007 met 7500km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 32.000km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 18.000km (HP motoren)
- Suzuki SV 650 uit 2008 met 10.000km
- Kawasaki Z750 uit 2004 met 25.000km
- Honda CB 600 F hornet uit 2004 met 22.000km

Alle andere motoren staan bij Motor Centrum Almere. De motoren zitten tussen de 4000 en de 4700 euro. Ben benieuwd, m'n vriendin is niet zo groot. Ze komt op mijn GSR alleen met de bal van der voeten op de grond.

Heeft iemand ervaring met het verlagen van een GSR of ervaring met een van de andere motoren?


ik heb zelf wel eens een ss opgehoogt voor het snellerebochtenwerk :Y en dat was een pice of taart (heb zelf nog de verhogers gemaakt) dus ik zou me daar niet zo druk om maken ;) nog geen half uur werk incl de motor optakelen.

GR NEMO!
 
Aangezien ik nog niks van mijn zadel gehoord heb heb ik na lang wikken en wegen de Z toch maar gepakt wat een fijn ding is het toch 8-) . Kon het toch niet laten met 22 graden hier!!!



B| B| B| dat heet vreemdgaan!
maar oke er is hier sprake van verzachtende omstandigheden (het weer,22gr), dus ik spreek het vonis uit op: het maken van een foto als je zadel binnen is en een verplicht rondje rijden (NATUURLIJK OP DE GSR MET ZADEL!).

:+
 
Met verlagen of verhogen altijd rekening houden dat de rijeigenschappen iets kunnen veranderen, zoals bochtgedrag. En ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat als je verlaagd, dat de motor te recht overeind staat op de jiffy.
Eddy had een paar delen terug een heel mooi stukje over het veranderen van de rijhoogte geschreven. eddy0497 in "Suzuki GSR *Deel 7*"

De Z750 is best een hoge fiets, hoger dan de GSR. Ik heb geen ervaring met de GSX-R, maar wat ik van een collega weet is een 600 supersport toch echt bedoeld om flink mee door te rijden. Of zo'n motor dan bij langere relaxte ritjes nog steeds fijn is, weet ik niet.
Honda CB 600 F is denk ik de saaiste fiets van het stel. Blinkt nergens in uit, maar is gewoon Honda en eigenlijk is alles wel ok.
 
Avond, was is het toch ook leuk spelen!! *O* :]

Zeg, voor de mensen met n yoshi uitlaat set, hebben jullie een veer onderaan de uitlaat zitten? Net na de cat zeg maar?
Ik heb er geen, nog nooit gehad, ook nooit op gelet :P Uitlaat floept er niet zomaar uit bij de GSR denk ik :)

Dat tunneltje, ze zijn hier de snelweg aan het verbreden, ALLE tunnels zijn dus ook langer.. O-) Toch die killers er eens uitslopen :+
 
*O* *O* *O* *O*
wat een weer vandaag *D

gelukkig was ik vandaag wat vroeger vrij dus heb er nog heerlijk van kunnen genieten }).
En men leo's zijn ook eindelijk binnen :9~.

heb er alleen een vraag over er zitten ronde plaatjes met gaten bij geleverd en nihil beschrijving, weet iemand waar die plaatjes voor zijn :? .
full
 
Morgen staat in het teken van testritten voor een motor voor m'n vriendin. We hebben een aantal motoren op het oog waar we in ieder geval een testrit op gaan maken:

- UITERAARD Suzuki GSR 600 uit 2007 met 7500km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 32.000km
- Suzuki GSRX 600 uit 2004 met 18.000km (HP motoren)
- Suzuki SV 650 uit 2008 met 10.000km
- Kawasaki Z750 uit 2004 met 25.000km
- Honda CB 600 F hornet uit 2004 met 22.000km

Alle andere motoren staan bij Motor Centrum Almere. De motoren zitten tussen de 4000 en de 4700 euro. Ben benieuwd, m'n vriendin is niet zo groot. Ze komt op mijn GSR alleen met de bal van der voeten op de grond.

Heeft iemand ervaring met het verlagen van een GSR of ervaring met een van de andere motoren?

Een vriendin van mij heeft een SV 650, zij is ongeveer 1,55 dus die heeft ze 5 cm (of zoiets) laten verlagen. Gaat prima :Y
Ik kom zelf net met beide voeten vol op de grond met de GSR (1,70m), vindt het wel best :P
 
B| B| B| dat heet vreemdgaan!
maar oke er is hier sprake van verzachtende omstandigheden (het weer,22gr), dus ik spreek het vonis uit op: het maken van een foto als je zadel binnen is en een verplicht rondje rijden (NATUURLIJK OP DE GSR MET ZADEL!).

:+

Dank u dank u dat u rekening houdt met de situatie en dat u hierbij verzachtend bent met uw straf ik zal bij deze ook niet in hoger beroep gaan maar mijn vonnis accepteren :+
 
Ik ben ondertussen al meer dan een week op een aangepaste kettingkit aan 't wachten.
Die wil maar niet binnenkomen blijkbaar :(
En aangezien mij gezegd was, dat die de dag nadien ging binnen zijn...
Heel de handel al gedemonteerd en nu heb ik geen zin om alles terug te monteren met de oude rommel, om dan binnen een paar dagen 't weer te herdoen.
 
Ik ben ondertussen al meer dan een week op een aangepaste kettingkit aan 't wachten.
Die wil maar niet binnenkomen blijkbaar :(
En aangezien mij gezegd was, dat die de dag nadien ging binnen zijn...
Heel de handel al gedemonteerd en nu heb ik geen zin om alles terug te monteren met de oude rommel, om dan binnen een paar dagen 't weer te herdoen.

Pak je de andere toch? :o

Mogguh, tis vroeg :Z :Z
 
Was het maar zo simpel.
Mijn vriendin heeft afgsproken om dit weekend (zaterdag en zondag) te gaan rijden met een collega van haar, die aan 't lessen is.
Kan die een beetje ervaring opdoen en voorlopig voelt ze haar geruster als er nog iemand bij is.
Zij is dus weg met de gsr en ik blijf over met de X11 die uit elkaar ligt :(
 
Straks nog is een belletje doen, naar de dealer.
Mss is het gisterenavond toch nog binnen gekomen, al vrees ik dat daar weinig kans voor is. ;(
Alweer iets bijgeleerd...
Volgende keer begin ik pas met uiteen halen als ik de stukken in huis heb. :Y

K zal me tevreden moeten stellen met een zonnig terras
full

en kijken wat er allemaal van tweewielers voorbijkomt :9~
 
Straks nog is een belletje doen, naar de dealer.
Mss is het gisterenavond toch nog binnen gekomen, al vrees ik dat daar weinig kans voor is. ;(
Alweer iets bijgeleerd...
Volgende keer begin ik pas met uiteen halen als ik de stukken in huis heb. :Y

K zal me tevreden moeten stellen met een zonnig terras
[afbeelding]
en kijken wat er allemaal van tweewielers voorbijkomt :9~~



K zal me tevreden moeten stellen met een zonnig terras
[afbeelding]

je gaat met kwark?


:o
 
Met verlagen of verhogen altijd rekening houden dat de rijeigenschappen iets kunnen veranderen, zoals bochtgedrag. En ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat als je verlaagd, dat de motor te recht overeind staat op de jiffy.
Eddy had een paar delen terug een heel mooi stukje over het veranderen van de rijhoogte geschreven. eddy0497 in "Suzuki GSR *Deel 7*"

De Z750 is best een hoge fiets, hoger dan de GSR. Ik heb geen ervaring met de GSX-R, maar wat ik van een collega weet is een 600 supersport toch echt bedoeld om flink mee door te rijden. Of zo'n motor dan bij langere relaxte ritjes nog steeds fijn is, weet ik niet.
Honda CB 600 F is denk ik de saaiste fiets van het stel. Blinkt nergens in uit, maar is gewoon Honda en eigenlijk is alles wel ok.


de standaard moet je idd mischien inkorten, maar als je de motor qwa veering wat meer in verhouding wil hebben zou ik probeeren om de voorpoten vedder door de kroonplaat te laten komen maar ik heb hier geen ervaring mee.



GR NEMO!
 
Jeuh!!!!!!! *O* *O* *O*
Vandaag m'n nieuwe helm ophalen. En we gaan er met de hondbah van mevrouw IQski naartoe, want die heeft een topkoffer.
normal_P1030244.JPG

Foto is al 1,5 jaar geleden gemaakt, want ik zie mijn helaas overleden Seat Toledo er op staan.

Na bezoekje Ljouwert naar een gehuchtje verderop om iets te bekijken op het gebied van skeeleren. Vrouwlief gaat weer keihard trainen, dus gaat er weer geskeelerd, gelopen en gefietst worden, voordat ze in het najaar de schaats weer onder bindt.
 
was ook zeker lekker weer :] leker op de GSR na het werk!
iemand ervaring met de hoogte van de bandenspanning van de BT021? (wat zijn jullie banden spanningen?)
ik ben wel even benieuwd hoeveel verschil er in zit bij een nakedbike ;) heb alleen ervaring met ss en dan maakte een 0,1 bar al best veel uit :Y


GR NEMO!
Ik had altijd 2.7 achter, maar met nieuwe band hebben ze er geloof ik bijna 3 in gestopt.
gisteren bandenspanning checken en naar m'n standaard setting, maar voelde een stuk minder! vandaag dus weer ff ietje erbij en kijken of dat fijner is
 
Goeden morgen allemaal.
Morgen gaan we de GSR van mijn vriendin weer uit zijn vertrouwde en vooral veilige stalling halen,
nu heeft zij echter nog geen goed slot, en moet die er dus wel snel komen. Maar aangezien de gsr niet zo veel ruimte onder het zadeltje heeft ben ik benieuwd wie welk slot gebruikt en hoe je hem mee neemt.

Bedankt alvast.

Groeten Remco
ff terugbladeren, heb net wat foto's van hoe ik m'n 'achterbak' heb ingericht gepost
(met abus slot overigens)
 
mbt tunneltjes })

Ik heb naast de deur de sijtwende tunnels (combinatie van 3 lange tunnels onderbroken door kruispunten), dan een mooi stuk asfalt met een lekker bochtje en dan de hubertustunnel.
Allemaal lange tunnels met een mooie akoestiek O-)
Ik stel voor dat we een westlandritje plannen met een bezoekje aan deze prachtige bezienswaardigheid die uitkomt in scheveningen, alwaar we op de boulevard chocomelk kunnen drinken :9 :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan