Wie bouwt de nieuwe?
Iqqie, bist morgen thuus of ga de gij op pad met de bike?
Kunnen wel ffies touren alsde gij zin heb
Wie bouwt de nieuwe?
Rijdt vandaag niemand in de buurt van het zuiden wil toch de Z maar weer uitlaten
Wie bouwt de nieuwe?
Ik zou wel willen, maar ik zit erg beperkt in mijn tijd de komende maanden. Dus bij deze, vacature:
TopicStrarter (m/v)
Moet in staat zijn het stelletje onverlaat wat zich GSR-rijders noemt in het gareel te houden en het start topic up to date te houden.
Je werkt met redelijk simpele mensen die af en toe over hun motor kletsen, maar vaak over de meest onzinnige dingen, en woordspelingen zijn helemaal in trek.
Salaris: nihil
Groeimogelijkheden: geen
Wie bouwt de nieuwe?
Ik, zei de gek (ga het proberen) Kan ik de OP gewoon knippen/plakken?
Hey Roel, goeie aktie
Ja, je kan de code in zijn geheel kopiëren en plakken in een nieuw topic. Daarna beetje tunen, met nieuw deeltjes naam enzo.
Ik, zei de gek (ga het proberen) Kan ik de OP gewoon knippen/plakken?
Diginerd Even aan het klooien in het test topic.....ben ik alle plaatjes kwijt
Kan iemand het mij in het kort uitleggen in leken termen?
Van motoren ken ik wel iets, maar van computers.... ben al blij dat ik iets gepost krijg
Ok, komt ie:
Je gaat naar de OP (openingspost) van dit topic, rechts boven in staan n paar knopjes waaronder citeer bericht, die klik je aan, dan krijg je n heeeeeule lap tekst. Daar staan [ quote ][ /quote ] voor en achter, die haal je weg en je knipt en plakt daarna die hele lap tekst, je opent een nieuw topic in het naked bikes gedeelte en plakt dat in het grote maagdelijk lege witte vlak
Daarna rammel je er n leuke topictitel in het kleine maagdelijk witte vlakje bovenIig deel 9 daarin mee nemen voor de duidelijk.
Verder kun je daarna naar hartelust alles aanpassen dus n foutje kan je zo weg poetsen
Ah, dus toch.....Lijkt er alleen op dat alle plaatjes dan weg zijn......
Ga het gewoon proberen, hopelijk tot in deel 9