CorvetteFreak
MF veteraan
Hmm lekker urban, i like
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
cabra, Fets en frenshartgers toegevoegd in de OP. Welkom, de OP groeit en groeit
Van Wouter_k doorgekregen dat ie nog steeds op een GSR stuurt en in mei een andere motor krijgt, omdat de GSR van 25 naar 72kW wordt opgeschroefd
Ik heb de leovince bij MJV gezien afgelopen zaterdag. Snap het gedoe met ruimte tussen de demper en het 'achterlicht plastic' niet. Zitten er prima onder. Erg mooiP.S. Marzie begint die Leo Vince dempertjes steeds mooier te vinden nu ik die foto boven me zie .
Nieuw deeltje dus, zet mij er dan ook maar bij IQski. Dank U
[afbeelding]
72 kw dat gaat U bevallen Wouter. Aangezien het grootste talent van de GSR bij zo'n 9000 rpm tevoorschijn komt.
Was jullie ff kwijt maar ik heb jullie weer terug gevonden. Deel 7 ben ik ook weer present. . Alvast bedankt voor het plaatsen van mijn foto in de OP.
P.S. Marzie begint die Leo Vince dempertjes steeds mooier te vinden nu ik die foto boven me zie .
Marzie moet eens een beslissing gaan maken. De ene dag Remus, de andere dag Leo Vince. Dat heet volgens mij een luxe probleem. Als je maar weet dat je dan achter me moet rijden, anders hoor ik me eigen blok niet meer pruttelen
Enne graag gedaan hoor, ik heb gewoon iedereen meegenomen uit deeltje 6 en de meesten die niet zo actief zijn op MF benaderd. Misschien vallen er nog een paar uit. Ach, kunnen er altijd wel weer bij als ze bij hun positieven komen en weer eens naar MF komen.
Ik heb de leovince bij MJV gezien afgelopen zaterdag. Snap het gedoe met ruimte tussen de demper en het 'achterlicht plastic' niet. Zitten er prima onder. Erg mooi
Mja,.....Als ik het maar snap . Die dempers staan er ook mooi onder alleen het valt me op dat het bij Leo Vince zo is (ook bij Remus trouwens). Er komt iig een mooie sound uit als ik dat filmpje van MJV zo zie. ~
ik zou zeggen, doet die goedMja,.....
Ik rij met oordoppen, én mjv reed achter me en nog ik hoorde zijn gebrul boven alles uit komen
Wie van jullie heeft een uitlaat van DEVIL!
Hebben jullie dit ook laten vervangen
[afbeelding]
Connecting pipe with abolition of catalyst.
of is dit niet echt nodig?
Wat doet dit eigenlijk, ja cat vervangen, maar wat is het voor/nadeel....
Verder heb ik mij laten wijsmaken door mijn dealer, die zelf circuit races doet, dat bij de Suzuki een powecommander of rapitbike geen effect heeft.
Hij vertelde een verhaal tegen ene die met een GSXR kwam om hem "sneller" te maken, dat er iemand met een GSXR was geweest om er een Powercommander te laten installeren die hij op internet had gekocht, den dealer zei dat dat niets bij een Soes doet.
Als je die gewoon goed afstelt, dan geeft het een PC geen pk of koppel meer.
Dus die kerel zei dat hij hem toch moest steken, en liet zijn motor daar....
Toen hij zijn motor kwam ophalen zag hij dat naast het factuur de PC lag...
Hij werd toen boos een vroeg waarom hij er de PC niet had opgezet?
Antwoord vd dealer:"met de PC liep hij slechter dan zonder".
Die GSXR-kerel betaalde vriendelijk en ging daarna direct naar een andere dealer voor zijn PC te instaleren.
Waarop deze (na het verhaal aanhoort te hebben vd Gsxr-man) vroeg wwardat hij dat had laten doen..."ja dan zal het wel goed zijn" had deze geantwoord. Maar koppig dat de G-man ook was die PC moest erop.
Nadat zijn G afgestel was kwam de man zijn GSXR halen met de PC weer naast het factuur.
Hij zei" Ik heb het gemeten voor ik de PC erop had gezet, en na dat ik hem had geprogrameerd had hij middel koppel en pk. Zodat de Mike (vorige dealer) hem heeft afgesteld kan ik dat zelfs niet, en ik heb 30 jaar ervaring".
De laatste dealer heeft daarna contact op genomen met de eerste om dit eens te vertellen...
De 2 dealer kennen elkaar van vroeger, toen ze nog samen bij een andere dealer werkte, maar na een tijd stopt met zijn zaak....
Ik denk wel dat Mike zijn job kent...hij rijd mee op Lemans en zo heeft 4 race-moto's en doen "alles" zelf.....
Dus €400 in je zak als je geen Pc op je GSR zet..........
[afbeelding]
Mijn GSR ook maar even showen, heb hem nog maar net. Vorige eigenaar was blijkbaar ook lid van MF gezien de stikker op de nummerplaat .
Ik ben alleen niet zo blij met deze spiegels, helaas zaten de originele er niet bij. Vandaag komt er een nieuwe achterband op. Daarna maar eens opzoek naar spiegels. Zag op ebay al een setje voor €49,- incl verzending dus dat valt wel mee .
Yoshi's demperloos zo te zien? Heb je de dempers er wel bij gekregen? Ziet er goed uit iig man!