@FerNTD: Geliciteerd met je aankoop!
Ook voor Erwin.... Taartschep afzagen en originele beugel gebruiken is de goedkoopste manier om de achterkant in te korten, kost alleen wat tijd en eventueel (wel aan te raden) een ledje voor verlichting van je kenteken....
Mocht je het niet aandurven of hulp nodig hebben, bij mooi weer heb ik een prachtige sleutelplaats voor de deur en al het benodigde gereedschap in huis...
Hierbij wat spatbord-inkortings-afbeeldingen...Dank je voor het aanbod. Een sleutelplek heb ik wel op me werk. Maar een voorbeeldje of tips zijn altijd makkelijker natuurlijk als het zelf opnieuw uitvinden. Heb je eventueel een foto van de achterkant van dichtbij? Iemand trouwens ervaring waar en welke LED knippers te halen? Zie ze vaak zat op motors zitten die kwa lichtopbrengst erg tegenvallen en als ik richting aan geef vind ik het wel fijn als het gezien word. LED kenteken verlichting zal wel moeten, die is mooi compact.
Ik heb even een vraagje.
Toen ik mijn motor kocht zat hij eind 12k en nou ben ik inmiddels bijna bij de 18k
is het slim om dan naar de dealer te gaan voor een beurt of kan ik dat beter later doen?
de app geeft aan dat je alles moet conteroleren (wat je bij een beurt toch wel doet), en dat je de olie en het oliefilter moet vervangen (persoonlijk die ik vaak ook het luchtfilter er bij).
maar dit zijn dingen die je echt makkelijk zelf kan doen!
zijn een paar puntjes waar je op moet letten, voor je het nieuwe oliefilter er op draait (met enkel de hand vast draaien en vast is vast!) even een beetje olie met de vinger op de rubberrand strijken en een nieuwe dichting voor je aftapplug monteren.
bespaart je al snel een 100 euro en het is niet veel werk.
GR NEMO
(onderdelen via motozoom of louis bestellen en de olie zelf halen das gewicht en daar betaal je teveel verzendkosten over)
mensen ik moet jullie wat vertellen
ik ben net lekker wezen rijden op de gsr, ach je kent het vast wel even een lekker rondje en voor je het weet heb je er al weer 100km op zitten er ga je weer eens op huis aan.
en ja de motor is lekker warm en de banden ook want je hebt al een paar lekkere bochten achter de rug, maar voor je thuis bent denk je ach ik rij nog even een paar keer die mooie bocht!
in mijn geval is het een bocht vlak bij huis en die ik al heel vaak genomen heb, en in zn geval weet je dat je daar ook wel lekker plat door heen kan rijden.
maar het noodlot sloeg toe!
ik rij de bocht in en er rijd een auto een stukje voor mij uit, hierdoor kan ik niet met de snelheid de bocht insturen die ik wilde halen.
het gevolg is dat ik lekker ondspannen de bocht in duik en ik hoor in de bocht GGGGHHHHH en uit reactie trek in mijn knie weer in!
het gevolg: mijn eerste kneedown!!
het is bijna niet te zien op de slider om dat ik mijn knie weer optrok (ik dacht dat de snelheid echt te laag was om het ubberhoubt te halen)!
en onder het mom pics or it didn't happen:
[afbeelding]
en dat met de bridgestone bt021
mensen ik moet jullie wat vertellen
jada jada jada
Dank je voor het aanbod. Een sleutelplek heb ik wel op me werk. Maar een voorbeeldje of tips zijn altijd makkelijker natuurlijk als het zelf opnieuw uitvinden. Heb je eventueel een foto van de achterkant van dichtbij? Iemand trouwens ervaring waar en welke LED knippers te halen? Zie ze vaak zat op motors zitten die kwa lichtopbrengst erg tegenvallen en als ik richting aan geef vind ik het wel fijn als het gezien word. LED kenteken verlichting zal wel moeten, die is mooi compact.