Suzuki GSR 600

Is de GSR een fijne bike ?

• Ja !

Stemmen: 20 34,5%
  • Ja !

Stemmen: 38 65,5%

• Totaal aantal stemmers
    58
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben vandaag weg geweest voor een bike voor mijn vrouw. Ik rij zelf een monster 900. Ik heb onder andere de MT-03 en de GSR gezien. Peroonlijk vind ik de GSR mooier. Ik ga binnen kort op beide test rijden. Ik laat het jullie weten.

Ga morgen me GSR ophalen.Erg gave fiets voor dat geld,was na proefrit gelijk verkocht.Laat later nog wel wat horen!!!

Laatst bewerkt:
Joehoeee

Ik kwam van het moto salon in Brussel en was direct verkocht 'De nieuwe GSR600'
Heb me der dan maar ook meeteen ééntje besteld en einde februari mag ik hem verwachten :P

EN nog schone voorwaarden gehad ook voor 6500euro was hij verkocht :} die blouwe,

En nu nog wa goe weer en tis helemaal in orde :]
Tot de volgende en de foto's volgen nog wel van men nieuwe *O*

Joehoeee

Ik kwam van het moto salon in Brussel en was direct verkocht 'De nieuwe GSR600'
Heb me der dan maar ook meeteen ééntje besteld en einde februari mag ik hem verwachten :P

EN nog schone voorwaarden gehad ook voor 6500euro was hij verkocht :} die blouwe,

En nu nog wa goe weer en tis helemaal in orde :]
Tot de volgende en de foto's volgen nog wel van men nieuwe *O*

6500 is een mooie prijs zeg :9

kom jij zeker uit belgie en jij had niets om in te ruilen ???
want hier kost hij echt 8215 euries met afleveringskosten en ik denk niet dat jij hem hier voor 6500 euries gaat krijgen ,7500 euries zonder inruil dat kan beter!!!!

Laatst bewerkt:
want hier kost hij echt 8215 euries met afleveringskosten en ik denk niet dat jij hem hier voor 6500 euries gaat krijgen ,7500 euries zonder inruil dat kan beter!!!!

Wat bedoel je Rickster...zou je hier de nieuwe GSR in Nederland bij een dealer ook voor 7500 rijklaar kunnen krijgen.??

Wat bedoel je Rickster...zou je hier de nieuwe GSR in Nederland bij een dealer ook voor 7500 rijklaar kunnen krijgen.??
als je geen inruil hebt...maar ik denk dat je inc. afleveringskosten niet lager dan 7750,- komt

als je geen inruil hebt...maar ik denk dat je inc. afleveringskosten niet lager dan 7750,- komt

Ja hoor...7690 incl.rijklaar maken (zonder inruil) :? alleen zit ik alleen met mijn garantie + 1000 en 6000 km beurten,en daar zit ik nu over te dubben.De dealer zit in het oosten..kom zelf uit de Den Haag.Maar heb nog 3 offertes lopen bij motorzaken hier in de regio Den Haag.Maar misschien zijn hier nog aspirant kopers die tussen nu en maart gezamelijk zo'n GSR willen aanschaffen en kunnen we misschien nog meer korting bedingen..ik bedoel maar.

:W

Laatst bewerkt:
Jeb da is :P lang leve belgie *O*

En das dan ook helemaal rijklaar en zo, met hij word hier verkocht voor 7,500euro en dan met de salon kondities en zo kwam die op 6.555 Ma vroeg of die voor 6500 wel verkocht kon worden dus da was dan ook zo ;-) lekker nog een beetje meer voordeel :} (en dat allemaal zonder een andere moto over te laten.
Nu enkel nog afwachten tot wanneer ik heb heb en dat zal eiden fer. zijn.

Heb nog folder is de bus gehad vandaag, de opties nog niet zo uitgebreid maar vond da afdekkapje voor het zadel wel echt schoon staan er op.

Ma eerst nog wa spaaren |(

Laatst bewerkt:
Jeb da is :P lang leve belgie *O*

En das dan ook helemaal rijklaar en zo, met hij word hier verkocht voor 7,500euro en dan met de salon kondities en zo kwam die op 6.555 Ma vroeg of die voor 6500 wel verkocht kon worden dus da was dan ook zo ;-) lekker nog een beetje meer voordeel :} (en dat allemaal zonder een andere moto over te laten.
Nu enkel nog afwachten tot wanneer ik heb heb en dat zal eiden fer. zijn.

Heb nog folder is de bus gehad vandaag, de opties nog niet zo uitgebreid maar vond da afdekkapje voor het zadel wel echt schoon staan er op.

Ma eerst nog wa spaaren |(

Streetpilot heb je een website of een foto van dat afdekkapje??...dan kan ik hem misschien mee bestellen als ik de GSR ga kopen.

Ik vind het echt een mooie fiets hoor, maar ben ik nu de enige die het nog slechts een schim vind ten opzichte van wat het prototype (de B-King) ons des tijds deed watertanden?
Een jaar geleden las ik nog dat Suzuki bezig was met een tegenhanger van Yamaha's MT-01.
Deze MT-01 werd gebouwd met het idee "geen compromis", de B-King had een aangepast Hayabusa-blok en een uiterlijk dat zich voordeed alsof het kon transformeren in een moordmachine.
Daarom was ik enigszins teleurgesteld toen de GSR600 zag, begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op Suzuki, ik heb niet voor niets zelf een GSX 750.
Ik ben alleen niet echt onder de indruk van de GSR 600 qua uiterlijk.

Streetpilot heb je een website of een foto van dat afdekkapje??...dan kan ik hem misschien mee bestellen als ik de GSR ga kopen.

Hoi ja ik heb er een afbeelding van zal ik morgen in scennen en hier op zetten.
Persoonlijk vind ik het wel een knap ding ze.
tot morgen,.. :9~
http://www.discovergsr.be/ hier vind je als je op verder surf een kader waar je je gegevind kunt invullen (je krijgt dan per post uitleg over de nieuwe gsr600, er zit ook een folder bij met opties die er al zijn. mss wel een handige tip voor wie die folder wil hebben : })

Groetje,..

Laatst bewerkt:
op onderstaande link zijn de accessoires en vervangings dempers ook te zien
Klikkerdeklik

He dat is mooi ,accessoires voor de GSR.. :} maar die devil dempers zijn :9~
En wat die Ixil betreft zijn :N ..Ik kan als ik de GSR ga bestellen de soloseatkapje meteen bij bestellen en ik weet niet wat die Devil dempers moeten gaan kosten, maar als ze te duur gaan kosten dan schaf ik ze wel volgend jaar aan.Maar B12 kan je deze spullen bij Motorhuis Valkenier of bij elke Suzuki/dealer bestellen.

Doe mij d'r maar 1 met zo'n Devil uitlaat. })

kijk beter zo... :Y

full

Streetpilot heb je al gekeken in de vorige post van B12
daar stonden ook leuke accessoires voor de GSR

http://www.suzuki-owners-club.nl/content/view/33/34/

kijk beter zo... :Y

(Afbeelding)

Streetpilot heb je al gekeken in de vorige post van B12
daar stonden ook leuke accessoires voor de GSR

http://www.suzuki-owners-club.nl/content/view/33/34/
Die accessoires van b12 die ik gezien heb mm ja best wel de max maar vrees dat ze te duur zullen zijn. mss voor binnen een paar jaar want die van mij zal er ook nie voor staan te springen, dit jaar al kosten genoeg gemaakt en op komst ;-) einde mei word den deze hier vader :Y

Zeg hoe die je da met die foto zo, das wel een pak beter ja zo, zo kan je teminste die direct zien :} Da mag je me wel eens uitleggen })

Laatst bewerkt:
die devil demper gaat 649,- kosten

de suzuki accessoires zullen overigens eind maart leverbaar zijn

Die accessoires van b12 die ik gezien heb mm ja best wel de max maar vrees dat ze te duur zullen zijn. mss voor binnen een paar jaar want die van mij zal er ook nie voor staan te springen, dit jaar al kosten genoeg gemaakt en op komst ;-) einde mei word den deze hier vader :Y

Zeg hoe die je da met die foto zo, das wel een pak beter ja zo, zo kan je teminste die direct zien :} Da mag je me wel eens uitleggen })

Even kijken hoe ik dit nou moet uitleggen...
stap 1...typ ...[ ervoor.. dan imgatt..en sluit af met een hekje ]

stap 2...zoek de foto ergens in je map..normaal copieer ik een foto naar mijn bureaublad..geeft je foto een naam bv GSR1

stap 3...als je de foto hebt gevonden zie je een knopje BLADEREN..die klik je open en zoek het bestand...bureaublad

stap 4...als je de foto hebt gevonden GSR1 dan klk je die aan.dan zie je van zelf dat het de in het witte balkje naast BLADEREN de foto copieert.

ik hoop dat het zo goed heb uitgelegd..maar er staat ergens in de index op deze forum een uitleg hoe je een foto moet plaatsen.

Dus je krijg straks ook spannende dagen ivm de komst van een baby..leuk man :}
alvast sterkte voor de komende tijd.

een foto van iemand van de GSR club..ook mooi in de kleur grijs :}

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan