Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er gaat toch ook altijd iemand mee die naast de GSR hangt in de bocht ? Dacht uit de buurt van Assen.
 
Worden er buiten de dsland rit nog andere dagritten georganiseerd vanuit deze gsr groep zou het leuk vinden om eens andere gsr rijders te ontmoeten en ervaringen te delen/lkkr rijden
 
Uiteraard in het nieuwe seizoen de gsr slaapt lkkr warm binnen in de bar
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Weergaven: 31
Worden er buiten de dsland rit nog andere dagritten georganiseerd vanuit deze gsr groep zou het leuk vinden om eens andere gsr rijders te ontmoeten en ervaringen te delen/lkkr rijden

Dat is wel de bedoeling inderdaad, afgelopen jaar is het voornamelijk bij praten over ritjes gebleven....:$:')8)7
 
Met groot trots presenteer ik jullie mijn eerste eigen motor: een Suzuki GSR 600 uit 2006 met 18.000 km op de teller.

Zaterdag opgehaald en sindsdien 200 km gereden. Wat een heerlijk apparaat!
 

Bijlagen

  • IMG_0368.jpg
    IMG_0368.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 21
  • IMG_0370.jpg
    IMG_0370.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 25
:WDag dames en heren, met veel plezier en enige trots mag ik u mededelen dat we na vijf succesvolle en plezierige weekenden gewoon weer, met wie mee wil, op de GSR naar de Eifel gaan :].

We gaan van donderdag 30 mei tot en met zondag 02 juni 2019

Wil jij nou ook wel eens meemaken waar al die ophef over is?
Lijkt het je leuk om eens de gezichten achter de foto's van de GSR'ren te ontdekken?
Of vind je het gewoon leuk om met een groepje te genieten van natuur, omgeving, bochtjes, een hapje en drankje en gezelligheid?

Stuur dan voor 31 oktober 2018 een PB naar mij en geef je op!

:]*O*:t

Aaaaiii, ben een behoorlijk tijdje absent geweest op MF, druk druk. Ik zag het wel zitten om te gaan eigenlijk!
 
Laatst bewerkt:
Net weer heerlijk rondje van 250 km gereden. Dikke plensbui van een kwartier op mijn kop.. nieuwe pak is waterdicht haha. Verder nog best aardig kunnen rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan