Suzuki GS500E (opstappen & rijden) prijs aangepast

Status
Niet open voor verdere reacties.

grapjasper

MF'er
28 sep 2007
182
0
Utrecht
Aangeboden: Suzuki GS500E

Ik heb deze motor nu 2,5 jaar in mijn bezit en heb er met veel plezier op gereden. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een eens wat anders te proberen.
De motor is altijd erg vertroeteld geweest. Ik wil de motor gewoon in technisch perfecte staat hebben. De komende duizenden kilometers verwacht ik geen onderhoud aangezien al het grote onderhoud net is geweest. Het is opstappen en rijden!

Enige minpuntje:
Deze zomer heb ik de motor even neergelegd wat resulteerde in een krom rempedaal en een kromme clip-on. Deze heb ik vervangen. Het enige wat je er nog van kunt zien zijn wat krasjes op de uitlaat en op de remhendel. Na die reparaties is ook het reguliere onderhoud aan de ketting/rem en achterband gedaan, omdat het voor mij duidelijk was dat de motor niets mankeerde door de val. Ik ben er zelfs mee naar Zuid-Frankrijk gereden en weer terug. :] Er is dus niets mis mee (behalve de 2 optische puntjes), maar ik ben wel zo eerlijk te melden wat de geschiedenis is :)

Vraagprijs: 999 euro 799 euro !!

Details en onderhoudshistorie:

-Bouwjaar 1989 (november 1990 toegelaten in NL), km stand: +- 43000 km (27000miles).

-Progressieve voorvorkveren geplaatst inclusief een tikkeltje dikkere vorkolie; Veel betere reactie aan de voorkant dan de standaard veren. Die zakten behoorlijk door bij het remmen. De originele veren krijg je erbij.

-GSX600F achter-schokdemper geplaats; dezelfde reden als hierboven en bovendien is nu de demping in vier standen instelbaar én staat hij achter een paar cm hoger. De oude schokdemper krijg je erbij en kan zonder modificatie worden teruggeplaatst.

-Koplamp met helder glas; de reflector zit hierbij in de spiegel en niet in het glas; Meer licht en het oogt een stuk moderner. (alleen op de laatste twee foto's zit hij er op. Helaas niet zo goed te zien. De oude koplamp krijg je erbij.


-Achterband nagenoeg nieuw.

-Voorband 70%

-2500 km geleden is de voorrem gereviseerd inclusief nieuwe remblokken. Remblokken achter zijn nog prima.

-2500km geleden is er een nieuwe kettingset geplaats.

-Vorig jaar zijn alle pakkingen van het motorblok vervangen. Daarbij zijn ook de kleppen gesteld.

-Er zit een givi rekje op met een Krauser koffer. Voor 50,- euro krijg je die erbij.

-Het schermpje op de eerste twee foto's zit er nu niet op maar krijg je die erbij.

-En ook handig: een hoes, mocht je hem buiten zetten.

De motor is te bezichtigen/testen in Enschede.


p1120618.jpg

p1120617.jpg

00000107b.jpg

00000101c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. *D Blijven leuken dingen, heb helaas mijn eigenste weg moeten doen door tijd gebrek.

Btw: de link van je fotos geven dit bericht:
This image contains explicit adult content. Please close this page if you are under 18 years old.

(je kunt natuurlijk gewoon doorklikken)
 
Ziet er goed uit. *D Blijven leuken dingen, heb helaas mijn eigenste weg moeten doen door tijd gebrek.

Btw: de link van je fotos geven dit bericht:
This image contains explicit adult content. Please close this page if you are under 18 years old.

(je kunt natuurlijk gewoon doorklikken)


En de popup's zijn ook leuk :+

(schop :p)
 
pop ups.. B|
Heb de locatie van de foto's gewijzigd. Bedankt voor de waarschuwing. (Het is natuurlijk wel een motor voor volwassenen :) )
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor, zelf ook ooit eens gehad in de zelfde kleur.

Ik woon in de buurt dus zou interessant kunnen zijn ! Wat is dat voor een lelijke bout+strip aan de zijkant bij zijkappen ?

Is de prijs nog onderhandelbaar ?

Succes met de verkoop.

Erik_RGV
 
"Het verhaal van de lelijke bout/strip":
Toen ik de motor kocht was er al een buis met schroefdraad aan het subframe gemaakt dat te bereiken is via een gaatje in de plastic kappen. Later heb ik die gebruikt voor twee van de vier van de ophangpunten van het rekje (wat niet origineel hoort bij de GS500) Optisch wat minder, maar wel heel handig omdat je er makkelijk een tas e.d. aan kan binden. Als ik hem er af haal, hou je een gat van 1 á 2 cm over aan elke kant.

Ik wil niet te veel van de vraagprijs afwijken. Volgens mij is hij ook niet hoog voor een motor die geen verdere investering nodig heeft om te kunnen rijden.
Laat me maar weten als je een keer langs wilt komen om te kijken/rijden (met koffie).
 
Als je een k9 aankan, kun je met wat moeite dit beest ook wel temmen ;)

Nee, serieus; er is nog niet zo veel animo.. Maar ja, wat wil je als er buiten nog sneeuw ligt.. Rijden is nu toch lastig.
Maargoed, dan nog maar even wat info:
Dit is een goede motor om mee te beginnen of om woon/werk mee te doen. Persoonlijk vind ik deze 2-cilinder motor meer charme hebben dan de 4-cilinders in deze klasse. Niet zo'n naaimachinegevoel zeg maar. En voor een 2-cilinder nog best hoogtoerig (bij 11.000 rpm in het rood).
 
Kom op mensen! Duizenden onderhoudsvrije kilometers voor de boeg. *O*
Doe een goed bod en kom op de koffie!
 
Jij hebt al een GS ;)

Maar kom gerust eens op de koffie Dré, je weet de weg. :) (Straks zit hier heel het forum met koffie en heb ik mijn motor nog niet verkocht... Wel gezellig :) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan