nou wat ik net weer heb meegemaakt.
ik ging met mn puch naarmn werk en ik wilde een beetje uitwijken voor een geparkeerde auto dus ik ging een klein stukje naar links haalt zon auto mij daarna met grote snelheid in dus ik raak hem maar een klein beetje met mn handvat aan de achterkant waardoor de stabiliteit van mn brommer verloren ging. en ik op mn snufferd ging op de straat en verder rolde in de struiken.
daarna naar de dokter voor een tiet in mn anus prik maar heb nu wel zere benen.
maarja gelukkig was het met mn puch en niet met mn gsje
maar toch helm is beschadigd en dan moet ik weer een nieuwe kopen omdat die toch nog best wel hard is gestuiterd .
en er zit een gat in mn motorhandschoen.
en dan zou je denken van ooo als de verzekering dat maar oplost maar het probleem is hij beweert dat ik hem van rechts inhaalde dat dus niet zo was hij haalde mij juist in op een bizarre manier.
dus de verhalen spreken elkaar een beetje tegen gelullig is er 1 getuige die zag dat er geen auto voor mij reed.
maar toch ben wel blij dat ik een helm en handschoenen ophad want ik ree maar 20 kmuur maar toch zit er een hele grote gat in mn handschoen en zijn die beschermknokkels ook beschadigd dus stelje eens voor wat als ik mn handschoenen niet aanhad.
groeten timon