Suzuki GS500 Topic #8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maargoed, ik heb alle vertrouwen in Revz. En wss hoeft ie niet zolang TS-er te zijn _O-
Vorig topic was binnen 3 maanden vol. Er gaan geruchten om voor de meeting nog aan topic #9 toe te komen. :o

@grovert_r: gaaf :} :}

oeh,pagina 3 alweer :+
 
Laatst bewerkt:
Mag deze foto bij mijn naam staan in het OP?
dank je wel :)
full
 
zo'n taartschep heb ik nog liggen voor 10 euro. Dan kun je die andere mooi origineel houden en de mijne gebruiken om te pimpen..
Het ging me meer om de taartschep op de fotoshop plaatjes...

@Sandy: Hoe groter hoe beter :+
 
nou wat ik net weer heb meegemaakt.
ik ging met mn puch naarmn werk en ik wilde een beetje uitwijken voor een geparkeerde auto dus ik ging een klein stukje naar links haalt zon auto mij daarna met grote snelheid in dus ik raak hem maar een klein beetje met mn handvat aan de achterkant waardoor de stabiliteit van mn brommer verloren ging. en ik op mn snufferd ging op de straat en verder rolde in de struiken.
daarna naar de dokter voor een tiet in mn anus prik maar heb nu wel zere benen. B|

maarja gelukkig was het met mn puch en niet met mn gsje
maar toch helm is beschadigd en dan moet ik weer een nieuwe kopen omdat die toch nog best wel hard is gestuiterd .
en er zit een gat in mn motorhandschoen. -O-
en dan zou je denken van ooo als de verzekering dat maar oplost maar het probleem is hij beweert dat ik hem van rechts inhaalde dat dus niet zo was hij haalde mij juist in op een bizarre manier.
dus de verhalen spreken elkaar een beetje tegen gelullig is er 1 getuige die zag dat er geen auto voor mij reed.

maar toch ben wel blij dat ik een helm en handschoenen ophad want ik ree maar 20 kmuur maar toch zit er een hele grote gat in mn handschoen en zijn die beschermknokkels ook beschadigd dus stelje eens voor wat als ik mn handschoenen niet aanhad.

groeten timon
-O-
 
ach het komt allemaal goed zat net nog even naar mn helm te kijken en ik zie dat alleen mijn vizier een beetje beschadigd is verder ziet alles hetzelfde er nog uit als voor de val.
en ik dacht eerst dat ik hard was gestuiterd met mn hoofd maar volgens mij viel dat wel mee het ging zo snel maar volgens mij kwam ik toch meer op mn buik terecht. maar kunnen ze bij de dealer nog checken of zon helm goed is of zo?
en mijn pekelbrommer de puch heeft ook nog weinig opgelopen alleen de trapper is een beetje krom.

trouwens vind dit een erg gezellige topic alweer bij topic nummer 8 (ahum volgens mij sneller dat het cb topic) :P
 
ach het komt allemaal goed zat net nog even naar mn helm te kijken en ik zie dat alleen mijn vizier een beetje beschadigd is verder ziet alles hetzelfde er nog uit als voor de val.
en ik dacht eerst dat ik hard was gestuiterd met mn hoofd maar volgens mij viel dat wel mee het ging zo snel maar volgens mij kwam ik toch meer op mn buik terecht. maar kunnen ze bij de dealer nog checken of zon helm goed is of zo?

Geen risico nemen met de helm. Ik weet van mijn Arai dat hij gekeurd kan worden, maar of alle fabrikanten dat doen? Geen idee. Ligt er natuurlijk ook aan hoe duur de helm is. Als ie maar 120 euro was ofzo, zou ik hem gewoon sowieso vervangen.
 
nou opzich valt het wel mee wat betreft de prijs 220 euro een suomy helm is het.
maar ik denk dat ik gewoon een nieuwe koop.
 
trouwens vind dit een erg gezellige topic alweer bij topic nummer 8 (ahum volgens mij sneller dat het cb topic) :P

GS-rijders zijn nu eenmaal sociale, gezellige en niet te vergeten hele rustige mensen.

Jammer dat hun motoren meestal wel iets minder sociaal en rustig zijn })











:+
 
Balen Timon !
Met 20km/u helm vervangen? Ik weet het niet...
Maar wat betreft verzekering, volgens mij heeft die automobilist pech want jij bent een bromfietsbestuurder en ik meen dat voor bromfietsen hetzelfde geldt als met fietsers, al weet ik dat niet zeker natuurlijk :+

Ga je donderdag nog wel mee denk je ?
 
Balen Timon !
Met 20km/u helm vervangen? Ik weet het niet...

Dat zegt niks, je kunt lopend vallen en je nek breken...

Tis net hoe je terecht komt! En vraag me af, of het testen voor een helm van 220 euro waard is. Maar dat is een beslissing die timon zelf moet maken :)
 
nou opzich valt het wel mee wat betreft de prijs 220 euro een suomy helm is het.
maar ik denk dat ik gewoon een nieuwe koop.


Als je het toch vergoedt krijgt van de verzekering, zou ik zeker niet bezuinigen op de helm, en het risico te lopen om met een helm rond te rijden die intern al niet meer goed is :N
 
ik heb net de brommer weer in elkaar gezet en ben een stukje gaan rijden.. maar slechts enkele straten verder sloeg het noodlot toe. geen benzine meer :P dus na die gehaalt te hebben en erin gegooit te hebben een wat groter rondje gereden, ging prima. alleen valt ze nu als ik het stuur loslaat een beetje naar links, valt goed te corrigeren met een beetje heupenwerk en je merkt er niks van als je je handen aan het stuur heeft, maar toch.. dat deed ze voorheen niet :(

nou maar even wachten totdat het balhoofd uit elkaar gaat, misschien ligt het aan het lager. Iig maar weer even rustig wennen, ik had de schrik er nog wel een beetje inzitten, ging echt als een slak door de bochten :P
 
Balen Timon !
Met 20km/u helm vervangen? Ik weet het niet...
Maar wat betreft verzekering, volgens mij heeft die automobilist pech want jij bent een bromfietsbestuurder en ik meen dat voor bromfietsen hetzelfde geldt als met fietsers, al weet ik dat niet zeker natuurlijk :+

Ga je donderdag nog wel mee denk je ?

tsja ik moet eerst nog kijken of ik het vergoed krijg.
omdat er 2 verhalen elkaar tegenspreken en ik had wel 2 getuigen maar die hebben alleen gezien dat er geen auto voor me reed ze hebben niet het ongeluk gezien.
mijn wijkagent zei dat het best wel moeilijk kan gaan worden. -O-
want ik haalde een geparkeerde auto in en toen vond zon automobilist het nodig om me daar nog even ook nog in te gaan halen. opeen weg van 3 meter breed.
zucht en hij beweert dat ik hem juist van rechts inhaalde maar dat was niet zo
.en ik had nog een agent gebeld hoe dat met de wet zat en iemand mag je niet inhalen als je zelf ook inhaalt. (geparkeerde auto)
maar dan ligt het net weer aan degene wie als eerst de auto inhaalt en hij haalde me net in toen ik ook inhaalde.

dus ik moet nog even kijken ik zit nu gewoon met de helm ik had maar 5 euro schade aan de puch dus dat valt wel mee
maar ik moet nog even kijken of ik meega donderdag JK ik denk van wel hoor ik ga nog even kijken wat ik met de helm doe misch ook wel dat ik een nieuwe koop.
ik dacht eerst dat ik gevallen was op mn hoofd maar ik ben alleen een stukje over het zand gegleden ermee en ik heb mn vizier bijna altijd open dus mischien was daarom het vizier ook wel beschadigd en de rest van de helm niet omdat die dan uitsteekt ofzo. .
 
oja en voor bromfietsers gelden niet dezelfde regels als voor de fietsers helaas. :N
gelukkig ook niet want als je soms van die breezerslikkende gasjes zie rijden en je krijg er 1 voor je wiel |(
last ook ik reed in rhenen en zon gasje op zon runner of zo die reed voor mij.
hele tijd achteruit kijken en stoer doen en zo. ( natuurlijk niet op reageren.)
dus op een gegeven moment kijkt die weer achterom en ik wijs zo naar voren met mn vinger was die bijna op een stilstaande auto geklapt. |(
 
Nou ben benieuwd... tijd voor spiegels op die Puch, had je die auto kunnen zien :P (of zaten er spiegels op?)

Laat het woensdagavond nog maar even weten dan als je wilt, via msn ofzo...
Schade aan puch viel gelukkig mee met die 5 euro ;)

Ik ga mn nest in :)
 
och die puch is toch meer voor naar school enzo ik rij ermee door tot die helemaal niks meer doet.
hij is denk ik ook net een mackroket waard denk ik :)
 
och die puch is toch meer voor naar school enzo ik rij ermee door tot die helemaal niks meer doet.
hij is denk ik ook net een mackroket waard denk ik :)
_O-

Weet je al meer over zaterdag?
Vrijdag ga ik even naar Motozoom in Utrecht.
Timon, als je zin hebt om mee te gaan moet je het ff zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan