Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GS500 topic #7

Status
Niet open voor verdere reacties.
oeps foutje..............
weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt!
nog eens proberen!


Zow, leesbaarheid

hey ik begin het te leren!!! maarre ik zal er op letten!!
 
enne ik zal wel eens een foto maken! al zou ik zelf zeggen als hij aan de grond komt dan is hij te laag! niet.........
goede tip om hem van de bok af te halen, nu nog oefenen dan om hem er op te krijgen!
 
oeps foutje..............
weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt!
nog eens proberen!hey ik begin het te leren!!! maarre ik zal er op letten!!




enne ik zal wel eens een foto maken! al zou ik zelf zeggen als hij aan de grond komt dan is hij te laag! niet.........
goede tip om hem van de bok af te halen, nu nog oefenen dan om hem er op te krijgen!

Als je bok aan de grond komt kun je er redelijk vanuit gaan dat je bok te laag hangt idd

Zou ik zeker doen

En voor de zekerheid nog even een 2e persoon erbij houden

Just in case
 
Laatst bewerkt:
heeft iemand ook foto's van het een van de nieuwere modellen gs500e met kuip? Ik zie ze eigenlijk alleen maar van et type van mn eigen motor.
Gr Erwin
 

als je je motor hebt laten verlagen dan kan dat ja, ik heb er overigens verder nog nooit van gehoort. Je had toch een originele uitlaat? Wat je dan ook kunt doen is het stootrubbertje waar de bok mee wordt tegengehouden weghalen en vervangen voor een kleinere. daardoor komt de bok wel iets dichter bij de ketting, dat moet je even in de gaten houden, zorgen dat ze elkaar niet raken. maar je wint er wel wat grondspeling mee iig.
Anders kun je ook nog erover denken om wat stukken van de zijkant af te slijpen, zodat de bok iets dunner wordt..
Maarja als je hem toch niet gebruikt kun je hem er idd maar beter afhalen. scheelt ook nog wat gewicht, dus kun je harder Is trouwens geen makkelijk klusje, die bok eraf halen, als ik het me goed herinner.
 
Kleppendeksel ziet er niet meer uit:



Bovenste dekseltje van kleppendeksel alvast gepoetst en mooie imbusboutjes erin ipv die oude boutjes. Kleppendeksel zelf ga ik denk ik parelstralen.



Voorwiel eruit, morgen gaat ie mee naar Zot voor een verse BT45



Als we dan toch bezig zijn, meteen maar ff de remklauw eraf en uit elkaar, revisiesetje lag al een poosje ongeduldig in de schuur te wachten



Staat er wel zielig bij zo...



Accu getest en oke bevonden door de optimate



En hier degene die waakt over mij en de GS, en tevens mijn trouwe maatje



Ze houdt de boel scherp in de gaten, wie ook maar het lef heeft om bij de GS te komen...
 
Moiuhhhhh wat posten jullie veel

Ik hoor ook nog bij het rijtje "niet orginele dempers" :




Ik heb m'n gezicht maar ff op vrolijk gezet (niet dat ik niet vrolijk was )
 
Ik heb vandaag ook m'n nieuwe vizier opgehaald. Een oud vrouwtje had het pinlock schermpje verkeerdom in m'n vizier gezet -> kleine krasjes -> gratish nieuw vizier
 
@ sandy: ik zou die middenbok er niet afhalen. Dat ding heeft mijn volledige achterkant behoed voor schade toen hij van zijn standaard viel. Dat ding is heilig voor mij(hoewel ik het niet gebruik)

@ johnnn: ik heb ook een originele demper
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een met een niet-standaard-blaf-pijp

Alu Laser dempertje wel te verstaan
 
ik zal nog wel eens even kijken, misschien komt er wel gewoon wat anders op de grond! toen mijn vriend ging slalommen met mijn motor toen hoorde we ook wat schaven, maar hij is dan ook wel wat zwaarder dan mij.
vrienden zeiden meteen dat het dan wel de middenbok geweest moet zijn! (een vriend had ook een gs 500 en had het zelfde probleem, die middenbok zit helemaal verkeerd bij zo'n gs 500 zei hij, ja I don't now...)

al zit hij inderdaad wel wat laag, voor mij misschien niet zo'n probleem omdat ik niet zo zwaar bent, meer een probleem als een zwaarder iemand er op gaat rijden zonder de vering af te stellen! en ik moet niet zomaar iemand achterop nemen, heb al gehad dat je dan voor het stoplicht staat en ik hem dan bijna niet kan houden! degene die bij mij achterop zit moet wel mee zijn voetjes op de grond zetten!
 

niet originele hier.

Kwam er vandaag achter dat m'n GS een beetje olie verbruikt, als ik het ff doorreken is het 1 liter na ongeveer 7000 kilometer. Is volgens mij best netjes. Iemand anders daar ook een waarde om te vergelijken ? :D

Beunhaas86 vanochtend(10.10u) gespot op de 1e rotonde in oldenzaal-hengelo Ik reed (op de fiets )op het fietspad ernaast met me meissie

En hij is weer gespot vlak bij de achteringang van school vanuit het Wolvekamp gebouw.

enne ik zal wel eens een foto maken! al zou ik zelf zeggen als hij aan de grond komt dan is hij te laag! niet.........
goede tip om hem van de bok af te halen, nu nog oefenen dan om hem er op te krijgen!
Als je motor verlaagd is is het ook niet zo vreemd dat je hem haast niet op de bok krijgt, je bok gaat dan als de motor op zijn wielen staat veel minder ver naar buiten. Als je hem er nooit op hebt staan zou ik em er ook afhalen. Is wel lastiger met ketting smeren / stellen.
 
@ rambabbel: ik heb ook een originele demper

Uhh... oke




Ik heb er nog nooit van gehoort hoor, bij een GS de bok aan de grond. Stepjes zitten eerder aan de grond en dan kun je niet verder zonder te vallen

Wellicht zijn het de stepjes geweest
 

Moet je een paddockstand zien te scoren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.