quote:
Sandy schreef op 23 maart 2007 @ 14:00:
hey hallo,
kijk al 2 vrouwen op het forum hier! komt goed!
en wat goed dat jullie zo snel doorhadden dat wij niet de zelfde waren, plaatje van mijn motor stond er dus (alleen beetje klein) al op!
heb geen foto van mij zelf in motorpak! (heel slecht maar ik heb nog geen motorbroek, ga er dit weekend eentje kopen) en trouwens ik blijf toch niet plakken op de foto! ha ha
meteen een vraagje tussendoor, hebben jullie allemaal je middenbok er nog opzitten? de mijne heeft nu al 2 keer de grond geraakt als ik de rotonde 3 kwart rond neem, misschien is hij bij mij zo laag omdat de motor zo laag is omdat ik anders niet aan de grond kan!
ach ik krijg die motor toch niet op de middenbok gezet, moet ik nog flink voor trainen! al moet ik zeggen dat het bij mijn lesmotor wel heel gemakkelijk ging! geef de motor dus maar de schuld!
denk dat ik de middenbok er maar gewoon af haal, nou ja dat laat ik doen!!!
doei doei
Zow, leesbaarheid
oeps foutje..............
weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt!
nog eens proberen!hey ik begin het te leren!!! maarre ik zal er op letten!!
enne ik zal wel eens een foto maken! al zou ik zelf zeggen als hij aan de grond komt dan is hij te laag! niet.........
goede tip om hem van de bok af te halen, nu nog oefenen dan om hem er op te krijgen!
hey hallo,
kijk al 2 vrouwen op het forum hier! komt goed!
en wat goed dat jullie zo snel doorhadden dat wij niet de zelfde waren, plaatje van mijn motor stond er dus (alleen beetje klein) al op!
heb geen foto van mij zelf in motorpak! (heel slecht maar ik heb nog geen motorbroek, ga er dit weekend eentje kopen) en trouwens ik blijf toch niet plakken op de foto! ha ha
meteen een vraagje tussendoor, hebben jullie allemaal je middenbok er nog opzitten? de mijne heeft nu al 2 keer de grond geraakt als ik de rotonde 3 kwart rond neem, misschien is hij bij mij zo laag omdat de motor zo laag is omdat ik anders niet aan de grond kan!
ach ik krijg die motor toch niet op de middenbok gezet, moet ik nog flink voor trainen! al moet ik zeggen dat het bij mijn lesmotor wel heel gemakkelijk ging! geef de motor dus maar de schuld!
denk dat ik de middenbok er maar gewoon af haal, nou ja dat laat ik doen!!!
doei doei
Nee, is een GSwow wat een monster
Ik heb vandaag ook m'n nieuwe vizier opgehaald. Een oud vrouwtje had het pinlock schermpje verkeerdom in m'n vizier gezet -> kleine krasjes -> gratish nieuw vizier[afbeelding]
Opeens schiet mij te binnen dat we een paar delen terug hadden afgesproken, dat nieuwe dames iig eerst een foto van zichzelf motor+leren motorpak aan moesten laten zien...maja zover zal ze niet gelezen hebben.
Maar John had iig een vraag die iedereen op dit topic aangaat: Hoeveel mensen zijn er die een niet-originele demper onder de gs hebben hangen. En hoeveel mensen hebben wel een originele?
Nou weet ik er wel een paar:
Niet-Originele
1.Dreetje
2.uHuh
3.MV mic
4.Chrisz
5.DJ1
6.John
7.Mr.Basta (nog niet helemaal)
8.UnlimitedSPD
9.Revz
10.Failure
11.KristianT
12.Eultje
13.Rambabbel
14.Mugybo
15.Waspy
16.Slaky
17.Grovert
18.Yonni
VS
Originele
1.Mfix
2.Sw@tlord
3.Sandy
4. ....?
De niet-originele dempers staan nòg voor...
Sta je er nog niet bij? Zeg het ff, ik (en miss meer mensen) wil het iig wel eens weten
ps. de OP klopt volgens mij niet helemaal meer...zoveel oude foto's
Beunhaas86 vanochtend(10.10u) gespot op de 1e rotonde in oldenzaal-hengeloIk reed (op de fiets )op het fietspad ernaast met me meissie
Als je motor verlaagd is is het ook niet zo vreemd dat je hem haast niet op de bok krijgt, je bok gaat dan als de motor op zijn wielen staat veel minder ver naar buiten. Als je hem er nooit op hebt staan zou ik em er ook afhalen. Is wel lastiger met ketting smeren / stellen.enne ik zal wel eens een foto maken! al zou ik zelf zeggen als hij aan de grond komt dan is hij te laag! niet.........
goede tip om hem van de bok af te halen, nu nog oefenen dan om hem er op te krijgen!
@ rambabbel: ik heb ook een originele demper
ik zal nog wel eens even kijken, misschien komt er wel gewoon wat anders op de grond! toen mijn vriend ging slalommen met mijn motor toen hoorde we ook wat schaven, maar hij is dan ook wel wat zwaarder dan mij.
vrienden zeiden meteen dat het dan wel de middenbok geweest moet zijn! (een vriend had ook een gs 500 en had het zelfde probleem, die middenbok zit helemaal verkeerd bij zo'n gs 500 zei hij, ja I don't now...)
al zit hij inderdaad wel wat laag, voor mij misschien niet zo'n probleem omdat ik niet zo zwaar bent, meer een probleem als een zwaarder iemand er op gaat rijden zonder de vering af te stellen! en ik moet niet zomaar iemand achterop nemen, heb al gehad dat je dan voor het stoplicht staat en ik hem dan bijna niet kan houden! degene die bij mij achterop zit moet wel mee zijn voetjes op de grond zetten!
ik krijg hem niet aan de grond. men stepjes ook niet meer daarover gaan we zwijgen
Als je motor verlaagd is is het ook niet zo vreemd dat je hem haast niet op de bok krijgt, je bok gaat dan als de motor op zijn wielen staat veel minder ver naar buiten. Als je hem er nooit op hebt staan zou ik em er ook afhalen. Is wel lastiger met ketting smeren / stellen.