Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GS500 topic #7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gespot op de Avans Hogeschool in Den Bosch, geparkeerd op de (duhh) motorparkeerplaatsen. Kenteken: MP-84-.., leuke alu laser demper eronder... MET Mf stickert. Wie ow Wie?

Nou moto terug van de garage expertiese is gesteld op 535 euro

zelf te vervangen 2 schroeven voor me stuur gewichten

BEDANKT

Vandaag gespot op de Avans Hogeschool in Den Bosch, geparkeerd op de (duhh) motorparkeerplaatsen. Kenteken: MP-84-.., leuke alu laser demper eronder... MET Mf stickert. Wie ow Wie?

Ja zeker dat is mijn troetelfiets

Mijn eerste spot

ps:
Wel 2x in file moeten rijden vandaag. 's ochtends door drukte en 's middags door ongeluk op de A59 ten hoogte van drunen. Een van de 2 koekblikken wou denk ik kijken wat het koekblik voor hem in de kofferbak had ofzo? (klein detail: de ophanging van voorste koekblik zat ongeveer op de hoogte waar normaal een raam hoort te zitten )

Laatst bewerkt:
Wordt jij niet ontiegelijk vies en nat als je in de regen rijd?

Tis leuk bedacht, maar ik wil dr nog niet eens overheen pissen

Nee geintje, respect dat je het naar je eigen zin hebt gemaakt en hebt durven maken !

doe dat :p

edit: heb je echt rode gs zoals op je avatar? heb nl wel eens grijze gs zien staan bij avans maar nog nooit een rode...

Laatst bewerkt:
doe dat :p

edit: heb je echt rode gs zoals op je avatar? heb nl wel eens grijze gs zien staan bij avans maar nog nooit een rode...

Komt omdak zelden op de motor ben, zit hier op kamers dus is goed fietsbaar ;-)
Van de zomer ben ik er vaker met de motor

dat verklaart een boel

en de onvermijdelijke vraag... wat voor studie doe je dan

Laatst bewerkt:
dat verklaart een boel

en de onvermijdelijke vraag... wat voor studie doe je dan

Commerciële Economie, eerste jaar
Jij?

EDIT: NM, hogere informatica

Laatst bewerkt:
haha idd, en ook eerste jaar

Alles heeft 2 dagen in een ontroester gezwommen. Dan alles afgeschuurd en dan Hammerite op gedaan. Vervolgens een primer op gespoten en dan de lak. Dat zal de roest lang tegenhouden.

Het frame is trouwens nog steeds neit terug van de poederlakkerij...

Och, hij moet ook weer wat zeggen

@ iedereen die mijn bezoek op dit moment wel waardeert: GOEDESMORGENS

Nou dat was het weer voor nu, nu eerst ff lekker (Ja alweer, 1 uurtje van te voren is toch net iets te kort )

@ iedereen die mijn bezoek op dit moment wel waardeert: GOEDESMORGENS

Nou dat was het weer voor nu, nu eerst ff lekker (Ja alweer, 1 uurtje van te voren is toch net iets te kort )

haha goeiemorgen!

@Sw@tlord
De sticker die bij mij beschadigd is geraakt zit op de linkerdeksel (dynamokant) jij bedoelt waarschijnlijk het rechterkapje dat over je ontsteking zit (dat plastic geval).
Voor het plastic kapje zou ik even op de duitse ebay kijken want het is een van die kapjes die het eerst kapot gaat bij een schuiver.
Op een of andere manier vallen de meeste gsjes op hun rechterkant. weet niet of het er aan ligt dat je voorrem ook aan die kant zit, alsof ie meer die kant op trekt als je remt.
Ik ga bij mij waarschijnlijk dat kapje vervangen door een soort plexiglas ofzo. Je ziet dat wel vaker op fighters en ik vind dat wel gaaf uitzien.

@Waspy
Damn je tank komt wel echt gruwelijk mooi uit nu, tis natuurlijk niet mijn motor maar ik zou voor de iets brutere look je koplamporen eens andersom proberen. Nu heb je een redelijk scherpe stoere achterkant en een voorkant die tjah 'vrolijk' kijkt.

groeten paul

Laatst bewerkt:
Kan dat iets met de torderende voorvork te maken hebben?

Schijf zit aan de rechterkant dus als je remt dan draait als het ware de voorvork mee naar rechts, oftewel er staat meer druk op de linkervoorpoot en dergelijke die wil "om" de rechterpoot heen draaien omdat daar de remvertraging uitgevoerd wordt..

Just my 2 cents..

Dat idee had ik ook al.
Doordat het moment dat door je rem veroorzaakt wordt alleen aan de rechterkant werkt wil je vork naar rechts draaien, doet dit meestal ook en dan schuift je wiel naar links weg. Hierdoor val je dus op je rechterkant.
Klinkt iig logisch

groeten paul

Of t komt omdat de uitlaat aan de rechterkant zit

Is toch best wat gewicht he
Maar toch klinkt dat met de rem logischer

@PRILI: Ik heb een bugspoiler aangekocht. maar de handleiding is in het duits. Daar snap ik dus niets van. Kan ij mij vertellen hoe ik die onder de moto moet monteren?

Grtz!

Status
Niet open voor verdere reacties.