Suzuki GS500 topic #25 - Waar we doorknallen met die handel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeeuuuuj mijn vering werkt weer optimaal :D wat een verschil zeg.

voor een ritje in overijssel of drenthe ben ik wel te porren en inderdaad duitsland in :D altijd mooi.
 
Tadaaa, GSje heeft de 30.000 km overschreden ;)

20140715_120256_zpsqncyiavw.jpg


En gisteren een nieuwe helm gekocht.
Die airoh mathisse RS had een drukpunt waar ik na twee uur rijden Knallen de koppijn van kreeg,en wat een kabaal maakte dat ding!

Nu zeer tevreden met de HJC IS-MAX bt :)

20140714_160642_zps6sfuu9pd.jpg


20140714_160608_zpsvx5jcuqn.jpg

20140714_160627_zpsge6mj1vm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijlenteller is even wennen maar werkt natuurlijk ook. Mijne had er ook een maar heb die omgewisseld met een kilometerteller (past allemaal 1 op 1) :YZal de tankdop van de donorfiets even overzetten van de week. Neem aan dat daar de ontluchting in zit?




En mag mijn GSje ook in de OP?

[afbeelding]

- RVS Laser Deeptone uitlaat
- Puig ruitje
- RVS laag stuur (zelfbouw)
- Korter achterspatbord met smallere knipperlichten ('93 model)



Staat erin :)
 
En gelijk mijn leuke of minder leuke nieuws.
Mijn GS staat tekoop.
Over slechts 2 weken mag ik op de gixxer gaan rijden en het geld voor 2 fietsen heb ik op het moment even niet. Ik ben nog altijd erg blij met de GS maar ik zal er nog weinig mee gaan rijden.

Wellicht dat jullie nog iemand kennen die een leuke GS wilt kopen?!
Motorshopper: Suzuki GS500 zwart/bruin €900,-

Overigens lees ik voorlopig nog mee en rijd ik nog lekker op de GS rond op het moment :)
 
Heb je de deo-test geprobeerd? Valse lucht van de inlaatrubbers wat je merkt door met draaiende motor deodorant (zeer brandbaar) op de aansluiting tussen rubber en carb te spuiten waardoor de motor op hol slaat? Remmenreiniger werkt ook en je motor gaat er niet vrouwelijk van stinken.

Carbs zaten goed. Denk dat hij veel te rijk stond, want het gaat nu een stuk beter. Moet nog even een stukje rijden om te kijken hoe hij precies is atm
 
Nee man bruin is raar en die uitlaat ook. Blijft er maar 1 optie over en dat is je GS houden en je Gixxer wegdoen.
 
Redden de kabels etc het eigenlijk wel met een superbike stuur?

Durf ik niet te zeggen, op mijn GS zat al een hoger stuur wat ik gewisseld heb voor een superbike stuur.
Het zal zeker duurder zijn dan 2 hogere clip ons maar ik vind het heerlijk rijden.
We lezen wel wat je resultaten zullen zijn :Y
 
Kreeg heel netjes een reactie van Bassie dat de hogere clips 1,5 cm hoger en 1,5 cm dichter bij me komt.
Of dat nou merkbaar verschil geeft????

Iemand ervaring met deze aanpassing?
 
Kreeg heel netjes een reactie van Bassie dat de hogere clips 1,5 cm hoger en 1,5 cm dichter bij me komt.
Of dat nou merkbaar verschil geeft????

Iemand ervaring met deze aanpassing?

Geen ervaring, maar je hoeft je armen 2,12 cm minder uit te rekken (als ik vroeger goed heb opgelet tijdens de wiskundeles)
 
Kreeg heel netjes een reactie van Bassie dat de hogere clips 1,5 cm hoger en 1,5 cm dichter bij me komt.
Of dat nou merkbaar verschil geeft????

Iemand ervaring met deze aanpassing?

Ik kan je helaas niet vertellen of het een groot merkbaar verschil is. Maar wellicht kan je het proberen? Ik heb nog twee losse houders liggen (zonder stuurpennen) Prijs is 15 ipv 20.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het gewoon proberen, 2cm minder naar voren is al best veel, ik vond de zit origineel al best rechtop eigenlijk :-/.
 
@gespierde spijker: ik heb nog een gebruikt blauw superbike stuurtje liggen dat je mag hebben. Ligt nu hier en ik maak er liever iemand blij mee hier op het forum. Stuur maar een PB mocht je interesse hebben.
 
@gespierde spijker: ik heb nog een gebruikt blauw superbike stuurtje liggen dat je mag hebben. Ligt nu hier en ik maak er liever iemand blij mee hier op het forum. Stuur maar een PB mocht je interesse hebben.

Mocht gespierde spijker geen interesse hebben miss dat het wel wat voor mij is O-)
 
@gespierde spijker: ik heb nog een gebruikt blauw superbike stuurtje liggen dat je mag hebben. Ligt nu hier en ik maak er liever iemand blij mee hier op het forum. Stuur maar een PB mocht je interesse hebben.


Dat aanbod sla ik zeker niet af.
Waar woon je?
Thank's alvast! !

Gr kevin
 
Ik kan je helaas niet vertellen of het een groot merkbaar verschil is. Maar wellicht kan je het proberen? Ik heb nog twee losse houders liggen (zonder stuurpennen) Prijs is 15 ipv 20.


Bassie.
ik ben wel nieuwsgierig naar het superbike stuurtje en welk verschil dat geeft kwa houding.
Ik hou die clipons van je even als tweede optie.

Gr kevin
 
Nou het noorden? Haha ik vaar deze week al in dort ! Zo rot is het niet maar ik dacht meer aan de mooie bollenvelden, duinen,
Noordwijk , zandvoort, haarlem etc ! Maar uiteraard als iemand anders iets in het noorden wil regelen is dat ook vet !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan