roy131313
MF veteraan
- 15 sep 2012
- 3.806
- 1
Als je het carbon plaatje bedoelt, dat kan kloppen, die heb ik niet geupload
of kun je met de paarse S niet zien?
Nope die S kan ik niet zien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je het carbon plaatje bedoelt, dat kan kloppen, die heb ik niet geupload
of kun je met de paarse S niet zien?
gsx-600f en gaan gemiddeld voor iets minder dan €50 wegIk zit druk te twijfelen.. Ik vind het mooi dat hij al die opties heeft, zoals ophoging en andere voorpoten, maar het digitale tellertje is weer afschuwelijk.
Die achtervering kan je gewoon van een GSX er onder zetten toch? Misschien dat er op de motormarkt in Hardenberg nog wel iets ligt
Wat bedoel je met beurtje nodig? Een 2.000km geleden is toch het meeste al gedaan?
nu dan?
[afbeelding]
zie ze ook gewoon. maar het is .jpg dus het png probleem is er nietmisschien lust je apparaat geen .png want ik zie hem wel
bij de ah? dank voor de tip! Maar sileconenspray zou ik persoonlijk niet gebruiken. Bij schade kan je hem niet meer overspuiten! Althans, dan word het er niet altijd mooier op, naar eigen ervaring...
Waarom blijft het uitzoeken van een motor toch altijd zo moeilijk..
Met me lengte is het natuurlijk perfect om een hogere GS te kopen met progressieve voorvering en een andere achterveer. Ook is de Laser uitlaat een leuk extra`tje.
Ik zit nu te twijfelen tussen de motor van @Kelvinvz en een originele rode GS.
Wat zouden jullie doen? Voor een optisch iets mindere maar met betere vering, of een originele GS?
Ik heb ook nog een Gs500e in de verkoop staan. Voor 590 mag je hem op komen halen.
Motorshopper: Nette Gs500e
Ik woon nu in Doetinchem.
Ja inderdaad wel jammer, maar daar is de prijs ondertussen ook wel naar, als je kijkt wat er allemaal al vervangen is. Was ook nog vergeten te melden in de adv. dat er ook nieuwe koppelingsplaten in zijn gezet 1,5 jaar gelden
De prijs is ontzettend scherp. Persoonlijk zou ik niet verder gaan zakken, maar eventueel wachten op mooier weer en dan verkopen voor meer
lampen olie en niks anders laat een flinterdunne waas achter waardoor je tussendoor alles zo schoon veeg met een droge doekSiliconenspray kan je er toch gewoon vanaf poetsen? Zal wel wat langer duren met poetsen. En de gs is een pekelbike maar toch ben ik er wel zuinig op weet ook niet wat het beste helpt tegen de pekel. Bijenwas niet heel erg denk ik zelf.... is wel handig met poetsen, vuil krijg je er makkelijk mee af en vet van je ketting bijv als dat ergen op je achtrbrug zit. Lampenolie is perfect om je velgen schoon te krijgen.
Siliconenspray kan je er toch gewoon vanaf poetsen? Zal wel wat langer duren met poetsen. En de gs is een pekelbike maar toch ben ik er wel zuinig op weet ook niet wat het beste helpt tegen de pekel. Bijenwas niet heel erg denk ik zelf.... is wel handig met poetsen, vuil krijg je er makkelijk mee af en vet van je ketting bijv als dat ergen op je achtrbrug zit. Lampenolie is perfect om je velgen schoon te krijgen.
Ik vind het een prachtige GS, alleen vind ik de kmstand minder.. Heeft hij nou 53.000 Miles gelopen of 53.000km? Het scheelt namelijk nogal.Ik heb ook nog een Gs500e in de verkoop staan. Voor 590 mag je hem op komen halen.
Motorshopper: Nette Gs500e
Sileconenspray gaat tot op het staal en trekt in kunststof. Heb zelfs na m'n benzine tank helemaal kaalgemaakt te hebben vissenogen/kratervorming gekregen.
Is goed met aceton(remreiniger) te verdunnen en zo weg te krijgen, kwam ik te weten.
Ik gebruikte altijd diesel voor kettingvet en velgen, maar lampolie is wel een goed idee! Dat stinkt niet zo erg.
Ik vind het een prachtige GS, alleen vind ik de kmstand minder.. Heeft hij nou 53.000 Miles gelopen of 53.000km? Het scheelt namelijk nogal.
Als het er toch al op zit maakt het niet zo veel meer uit denk ik.Dat is niet zo best dan die siliconenspray ga ik hem toch met lampenolie doen.
Ik hoop het maar. Ik ga morgenavond even een kijkje nemen. Met een beetje geluk kan ik dan zaterdag een stukje rijden! Nu hopen dat de sneeuw wacht tot zondagach ja als hij een beetje fatsoenlijk is onderhouden loopt ie bij 85k net zo mooi als bij 53
gaat weinig schelen. maar ga je alleen links een pijp of links en rechts?Ik zit met het idee om een 2e hands orginele uitlaat van Mplaats of dergelijke te halen en dan links langs de motor te laten lopen.
Gaat dit schelen qua performance? Ik hoef geen pk winst te hebben maar wil meer weten of er pk verlies kan komen door de 2 aparte uitlaten
links en rechts was de planning