Suzuki GS500 topic #21 - Vol gas de herfst in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb net nieuwsbrief gekregen van motoport.
Zei zeggen dat het definitief is en dat als je al een licht rijbewijs hebt, dan mag je na 19 januari met dat lichte rijbewijs 35 KW rijden!
Enige verschil is dat het rijbewijs van de oude regeling na 2 jaar omgezet wordt naar vol vermogen *O*

Voor de mensen die van lezen houden:
http://www.rijksoverheid.nl/documen...08/01/nieuwe-regels-voor-het-rijbewijs-a.html
7 pagina's!

Makkelijke tabel vanaf pagina 5
NICE! Dat word dus opvoeren zoals in de brommertijd (A)
Zijn er al 35KW setjes in omloop of zit dat niet zo?
 
ja heb besloten de gs toch te houden en x in te ruilen voor een andre suzuki welke weet ik nog niet
dus binnen kort is de linke onder me naam niet meer werkt
 
Heren,

Ik heb sinds maandag ook me lichte rijbewijs, dus ben nu druk opzoek naar een GS :)
Een paar pagina`s terug zag ik dat je met een licht rijbewijs op 35kw mogen rijden? Want dan hoef ik ook niet naar een 25kw model te zoeken..

Meteen nog een vraag, heeft iemand ervaringen met het ophogen van een GS?

check de post hierboven :) die heeft hem opgehoogd
 
Laatst bewerkt:

Ik vind het een prachtige motor!

Mag ik je een tip geven: ik zou uit je advertentie halen dat de motor olieverbruikt. Dit hoef je niet te vermelden. Een liter op 2000 km is helemaal niks aparts.

Het schrikt potentiele kopers wel af, dus ik zou het eruit halen en sowieso niks over zeggen. Niet om de boel te belazeren, maar omdat het helemaal niet gek is dat een motor wat olie verbruikt.

Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Ja ik snap wat je bedoeld, maar daar houd ik niet zo van. Ben graag eerlijk over zulke dingen om achteraf verkeerde dingen te voorkomen.
 
Ja ik snap wat je bedoeld, maar daar houd ik niet zo van. Ben graag eerlijk over zulke dingen om achteraf verkeerde dingen te voorkomen.
Dat is eerlijk van je!
Ik heb het ook liever dan dat je er later achterkomt.
Wat je wel kan doen is in de adv weghalen en het bij de verkoop vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Dat is eerlijk van je!
Ik heb het ook liever dan dat je er later achterkomt.
Wat je wel kan doen is in de adv weghalen en het bij de verkoop vertellen.

Ja dat zou ook nog kunnen, maar vaak rijden mensen een eind en dan komen ze en dan horen ze dat pas. Zou ik zelf nogal vervelend vinden
 
Voor mij persoonlijk schrikt die advertentie af. Ik zou al mijn twijfels hebben bij het lezen van het olieverbruik. Vergeet niet: je hebt een prachtige motor met unieke kleurstelling. Echter als je een advertentie hebt die mensen afschrikt dan zul je je motor niet snel verkopen.

Een advertentie kort maar krachtig, met alleen het noodzakelijke verkoopt veel beter
 
is al gewijzigd ;) eerste bod van 500 is al binnen dus ff wachten nog. 650 is wel wat ik er minimaal voor wil hebben
 
is al vol staat er

Ook wel logisch, een supergrote groep is ook niet relax rijden.
Ik ga met hemelvaart naar Duitsland :) alleen nog ff een hotel vinden die niet vol is

Dat gaat alleen om het voorrijweekend, waarin ze de route die ze een paar weken laten willen rijden voorrijden.

Echte weekend zijn nog plaatsen beschikbaar :)
 
kost je een pakking met het astronomische bedrag van ongeveer 2 euro en wat tijd om hem erin te zetten. Tank, luchtdoos en carbs eraf denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ga zo voor het eerst met vrieskou op de motor.
Zijn er nog dingen waarop ik moet letten ? Bevroren carbs ofzo ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan