suzuki gs500 topic# 17

Meeting welke datum kan iedereen?

  • 31 maart 2012

    Stemmen: 5 71,4%
  • 5 mei zaterdag 2012

    Stemmen: 0 0,0%
  • 19 mei zaterdag 2012

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
bij projecten: is een projecten: toegevoegt van rijkwessenl en gs custom van roel zit er bij
en hoe je voorpoten moet reviseren van rijkwessen veel plezier
 
Laatst bewerkt:
GS Rijders heb hier nog wat spul van een GS500E liggen 1991>.

Misschien nog mensen met interesse, ligt namelijk een beetje in de weg.

GroteFoto-IMPFEXNU.jpg


GroteFoto-RKCEVSOE.jpg
 
sorry, de rest 'past' niet op mijn GS..

5euro inclusief postzegel naar Assen ;)
 
Laatst bewerkt:
de fotos staan er op ,maar ik heb het gevoel dat niet iedereen zijn haar foto op de OP hebben staat tel er maar 19 fotos .dus stuur een foto in als je die heb
 
ik kwam net bij vraag&aanbod het topic van gixxerbassie tegen met de volgende foto:

full


iemand een idee wat voor bandjes er onder deze gs zitten? ik heb inspiratie gekregen voor de voorspelde sneeuw :P
 
Waarom zitten er noppenbanden onder die GS:') Dat moet klote rijden.

Zou je op een GS woon-werk verkeer van +/- 120km enkele reis kunnen rijden of is het advies om voor een andere motor te gaan kijken? Over een half jaartje wil ik misschien gaan samenwonen aan andere kant van NL.
 
240 per dag is redelijk pittig denk ik, ik doe zelf 185. Als je er euros voor hebt is een motor die wat ruimer zit misschien wel een idee. Als je ze nog niet hebt meteen investeren in verwarmde handschoenen. Voordeel van een GS is natuurlijk wel dat het onderhoud en verbruik heel vriendelijk is voor de portemonnee, zeker bij zulke afstanden.
 
Laatst bewerkt:
Aan wat voor motor zou je denken?
Onderhoud is nu niet duur nee, heb tegen die tijd wel 1k + opbrengst van mijn GS te besteden, ik hoop toch wel 1800-2000 euro. Misschien dat ik dan ook een degelijk textielpak moet hebben, want heb nu alleen een goed leren pak en een budget textiel pak. Het is wel voor tijdelijk, totdat ik werk in die omgeving heb gevonden.
 
240 per dag is redelijk pittig denk ik, ik doe zelf 185. Als je er euros voor hebt is een motor die wat ruimer zit misschien wel een idee. Als je ze nog niet hebt meteen investeren in verwarmde handschoenen. Voordeel van een GS is natuurlijk wel dat het onderhoud en verbruik heel vriendelijk is voor de portemonnee, zeker bij zulke afstanden.

zoek even de heidenau snowtex bandjes op. dat zijn winterbanden voor op de motor. noppen ziet er leuk uit maar dat heeft alleen grip in net gevallen sneeuw. zodra het regent heb je bijna geen grip meer met noppen. dus weet waar je aan begint. en een gs is naast het asfalt niet best als ik het vergelijk met me africa twin :} (te laag en daardoor tekort speling waardoor je vrij snel op je waffel ligt.)

zijn ze trouwens bij je in de buurt aan het straten? dan kan je eens kijken wat die gs doet als hij wat zachts ziet :X maar maak je maar klaar dat je binnen 5 m ligt _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan