Suzuki GS(X) part 6, the saga continues...

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij nader inzien, en beter gekeken, zijn losse buizen met plaat erover heen??

Ja inderdaad,althans geen buis maar massief met in het kontje de diverse elektrieke delen
De forward controls is meer een kwestie van moeten
kan anders echt m'n benen niet kwijt. :N

Laatst bewerkt:
@ helaholatuthola Ik heb je steunen vandaag binnen gekregen, nogmaals mijn dank.
Net ff gepast, de bout ging er wel wat strak in maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik het frame gister heb afgelast en die is waarschijnlijk toch nog wat getrokken.
Past verder goed, ik hoop toch dit jaar het ding af te krijgen. :z

maarja dat riep ik vorig jaar ook :?

@ helaholatuthola Ik heb je steunen vandaag binnen gekregen, nogmaals mijn dank.
Net ff gepast, de bout ging er wel wat strak in maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik het frame gister heb afgelast en die is waarschijnlijk toch nog wat getrokken.
Past verder goed, ik hoop toch dit jaar het ding af te krijgen. :z

maarja dat riep ik vorig jaar ook :?

Hartstikke mooi! Enne, ik ben zelf al 2 jaar bezig ofzo met mijn GRRR... :')

Sow, flink door gespamt in een dag hier.
Helaas geen tijd gehad eerder bij te lezen.
Allemaal voor het goede doel, heb er nog een gs 750 bij gekocht en na rondje fietsen van 1,5 uur.en douche om op temp te komen hele aaf gesleuteld.
Zal morgen foto's plaatsen.

het begin is gemaakt....
full

Kiek dan doe je wat. Nu kun je niet meer terug, hij MOET helemaal uit elkaar... _O-

t zal wel ff duren denk ik,vroeger wel wat aan crossers gesleuteld, maar dit is nieuw....

Ik weet niet hoe hij er nu bij staat _O- Je maakt me wel nieuwsgierig. :Y

nu? :+ tank zadel eraf..........kop eraf cilinder blok eraf, maar wel de voorkant compleet en erop geschroeft al *O* opruimen van werkplek en plekje heeft ie al, dus zodra opruimen klaar is mot ie weer in mekaar en kijken of die wil lopen....
full
zo stond ie erbij.....

en zo heb ik em aangeschaft |(
full

klokkies origineel geregeld, andere risers erop gezet, kleiner stuur, misschien toch maar clip ons nog geen idee van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan