hiep hoi
weer het zesde topic
ik zag van morgen omstreeks 8:40 een rode gs 500 (met kuip)
bij de a20 afrit moordrecht, reed van de rotonde richting de spoorwegovergang
iemand van hier? ik reed met een groene jet helm
@ uhuH dat uitlaatje van jou is dat bij stationair toerental nog een beetje
te pruimen ik werk namelijk onregelmatige tijden en wil de buren een beetje te vriend houden
dus als ik t goed begrijp gaat het bij die uitlaat vanaf het blok tot en met de "demper"
@ dreetje 9 ik heb ook wel interesse in zo'n schoorsteentje
vr gr ambt
En nu niet allemaal als een gek gaan zitten tikken, kan ik het ook eens bijhouden...
hiep hoi
weer het zesde topic
ik zag van morgen omstreeks 8:40 een rode gs 500 (met kuip)
bij de a20 afrit moordrecht, reed van de rotonde richting de spoorwegovergang
iemand van hier? ik reed met een groene jet helm
@ uhuH dat uitlaatje van jou is dat bij stationair toerental nog een beetje
te pruimen ik werk namelijk onregelmatige tijden en wil de buren een beetje te vriend houden
dus als ik t goed begrijp gaat het bij die uitlaat vanaf het blok tot en met de "demper"
@ dreetje 9 ik heb ook wel interesse in zo'n schoorsteentje
vr gr ambt
En nu niet allemaal als een gek gaan zitten tikken, kan ik het ook eens bijhouden...
Misschien al eens aan de orde geweest hoor, maar waar gaat jullie voorkeur naar uit. Een GS met of zonder kuip? Hier een straat verderop staat een GS met volle kuip in dezelfde kleuren als die van mij.......maar vind het maar een raar gezicht hoor...(favo smiley)
jahwel
kweet niet of je em zo ook ergens anders voor dat bedrag kan krijgen. Weet je wat !!!.. ik rij morgen denk ik wel ff langs en ik vraag of ze dr nog zijn en eventuele korting per 5 mogelijk is
Hij is dr ook in Allu kleur, maar is niet zow mooi als die van mij ofcourse
Waarom heb je die panorama foto niet gebruikt, die is echt kei mooi! Naja, misschien iets voor in deeltje #7
Post maar gelijk een nieuw plaatje
(Afbeelding)
jeeeeeuj weer een nieuw deeltje
@beunhaas86: wil je mijn naam even wijzigen van "stevengs500" naar "sticky steve"?
Ik zal morgen eens een close-up foto maken/posten hoe ie eruit ziet op een (gepoetste) GS-je
Mijn eerste motor was een GT250. Zo'n model:Ik ben dr net weer van een ritje van een dik uur. Heb ook nog een half uurtje op mijn klasgenoots motor/brommer gezetten, een Suzuki GT380. Dat is een tweetakt motor. Dat is gaaf rijden! Een kut zithouding met de benen helemaal naar achteren en zo'n krom stuurtje. Remmen die haast niet doen en versnellingen die omgekeerd zitten (1 is omhoog).
Maar de pret is dr niet minder om. Je moet echt ontzettend aan het werk om de vaart erin te houden en ik heb me kapot gezweet. Maar voor een half uurtje is dit gaaf om te doen. En je trekt echt enorm veel bekijks met zo'n rokende 2takt.