Suzuki GS 500 Topic #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
succes dan maar morgen :] hopelijk bevalt de GS je een beetje :9
Hoop het ja, heb gelest op een opgevoerde brommer (lees: cbf 250)
Zal allemaal ff wennen zijn...nog dingen waar ik op moet letten??
ik weet het, heb het al eens eerder gevraagd...dacht ik...
 
Mijn GS-je loopt echt beter nadat ik hem wat rijker heb gezet door de veerring een standje naar beneden te zetten. Kijk wel uit, het zijn kleine en kwetsbare veertjes en ringetjes zo diep in die carburateurs.

Dus je hebt het veerringetje een standje naar beneden gezet waardoor de gasnaald een standje hoger komt, of andersom? :P Maar dan kan ik dat ook eens proberen aangezien die van mij wat arm staat, kheb nu ook synchronisatiemeters binnegekrege dus daarmee kan ik de carbs ook nog es nakijke
 
Dus je hebt het veerringetje een standje naar beneden gezet waardoor de gasnaald een standje hoger komt, of andersom? :P Maar dan kan ik dat ook eens proberen aangezien die van mij wat arm staat, kheb nu ook synchronisatiemeters binnegekrege dus daarmee kan ik de carbs ook nog es nakijke

Daar staat een HowTO van in de beginpost dus dat is wel handig voor dr bie.

Mijne staat btw ook iets te arm, maar trekt als iedere andere 25kwer.

[me]Beunhaas86 heeft vandaag 300e op zn spaarrekening gezet voor de opvolger van de GS *O*
[/me]


Ben van plan elke maand een dikke 100e weg te leggen en dan de vakanties veel werken. Wil €3000,- vrijmaken voor 10 oktober 2007.
 
Ik vertrek vanuit Heijen Noord Limburg, dat is bij gennep in de buurt ik weet niet of je dat kent??

Motorrijders buiten t mf kunnen tog ook gewoon naar de meeting komen? :9 Want mijn pa en nog een aantal lui uit heijen willen ook mee wss :] En n vriend van mij die heeeel af en toe int gs topic zit gaat denk ik ook wel mee, alleen ben ik zn mf naam vergete :+ |(

Ja had ik ook al gevraagd in ander topic, was geen probleem

Ken t niet zo neej, in die buurt rij k niet zo heel vaak :P maar neem aan dat je ook daar ergens de autoweg op gaat. mss dat we daar bij een parkeerplaats langs de autoweg af kunnen spreken
 
Ja had ik ook al gevraagd in ander topic, was geen probleem

Ken t niet zo neej, in die buurt rij k niet zo heel vaak :P maar neem aan dat je ook daar ergens de autoweg op gaat. mss dat we daar bij een parkeerplaats langs de autoweg af kunnen spreken

Hah jaah kan ik me voorstelle dat je daar niet zo vaak rijd want laatst vertelde ze ons in zuid limburg al dat wij nie meer bij limburg horen zo ver naar boven
B| :P flauw hoor.. :P Maareh we kunne zeker erges afspreke, wou je t hele stuk auto/snelweg rijden of gewoon n mooie route?
 
ff peilen:

Valbeugels:
1) Ja, doen! ziet er vet uit! en handig als weeres op je bek schuift!
2) Nee! Je :] voor lul. Een nieuw hendeltje + knipperlichtje als je op je muil ben gegaan is goedkoper


mfer.jpg


Valbeugels zijn de shit! :P
Okee vind het zelf niet echt mooi, maar ik stoor me er niet aan. Laat ze lekker zitten voor het geval ik eens een schuivertje maak. Scheelt dan toch behoorlijk kwa kosten, dus wel praktisch.

Vergeet niet dat je carterpan etc. naar de klote kan gaan bij een schuiver. Knipperlichtje(s) ben je meestal sowieso wel kwijt denk ik..
 
Hoop het ja, heb gelest op een opgevoerde brommer (lees: cbf 250)
Zal allemaal ff wennen zijn...nog dingen waar ik op moet letten??
ik weet het, heb het al eens eerder gevraagd...dacht ik...


Op de weg...en onnozele koekblikkers _O- ,

Had er vandaag ook één, reed over de A28 richting Groningen. Op afslag Drachten enz. eraf, kwam op het laatste moment een Duitser met een dikke Volvo nog ff voor me langs, kon bijna de vliegen op z'n nummerbord tellen B| .

(Zal het woordensalvo wat ik hem toen heb gegeven hier niet herhalen, maar er zat iig geen woord russisch bij _O- )
 
Hah jaah kan ik me voorstelle dat je daar niet zo vaak rijd want laatst vertelde ze ons in zuid limburg al dat wij nie meer bij limburg horen zo ver naar boven
B| :P flauw hoor.. :P Maareh we kunne zeker erges afspreke, wou je t hele stuk auto/snelweg rijden of gewoon n mooie route?

Neej dat zal k niet zo snel zeggen :P
Maar dat ligt er meer aan dat ik vaker naar belgië ga rijden en dus naar t zuiden ipv naar t noorden

Maar als we een mooie route rijden zijn we wel een stuk langer aan t rijden hé?
Moeten mss eens kijken hoe lang t dan gaat duren en hoe laat ik dan bij jou in de buurt moet zijn.
N mooie route is wel leuker rijden dan t hele stuk via de autoweg, maar zal wss wel een stuk langer duren hé :+
 
@UhUh, wat was het vannacht rustig in Oosterwolde ;) (Behalve dan het bescheiden geronk van een GS die om 12 uur naar huis wou :9 )
 
(Afbeelding)

Valbeugels zijn de shit! :P
Okee vind het zelf niet echt mooi, maar ik stoor me er niet aan. Laat ze lekker zitten voor het geval ik eens een schuivertje maak. Scheelt dan toch behoorlijk kwa kosten, dus wel praktisch.

Vergeet niet dat je carterpan etc. naar de klote kan gaan bij een schuiver. Knipperlichtje(s) ben je meestal sowieso wel kwijt denk ik..


Dat pak :9~
 
mijn broek is iets te kort ;(

volgens de verkoopster ging het niet te klein zijn -O-

(ik ga het proberen te verkopen aan men pa die iets kleiner is, zodat ik een maatje groter kan pakken :+ )
 
Hoop het ja, heb gelest op een opgevoerde brommer (lees: cbf 250)
Zal allemaal ff wennen zijn...nog dingen waar ik op moet letten??
ik weet het, heb het al eens eerder gevraagd...dacht ik...

Banden
ketting tandwielen (haaien tanden bijvoorbeeld en speling verschil bij de ketting als je de motor iets naar voren rijd)
Voorvork(bij de olie keerring kan lekken .bekend probleem bij sommige gs'en) Vandaar dat van mij zo soepel veert!!! het zit er niet in |(
op verborgen Val schade (Andere knippers,gespoten kleurverschil)
Banden.(Schaamranden)zie je wel een beetje hoe der mee gereden is!!
olie (rookt ie niet met koude motor)
speling in wiel lagers(op de bok zetten en kijken of er speling in de lagers zit)
speling evt in balhoofd(ook op de bok)
Remmen testen.
Waarvoor is ie gebruikt?
Korte ritjes krijg je vaak vocht in de olie en daar krijg je zwarte drap in je blok meestal bij het olie pijl.

Tja en neem iemand mee die al motor rijd!!!!! kan je proef ritje doen.
Of ie zonder handen op het stuur ook rechtuit gaat.
ACh ja dat was 't zo wel een beetje denk ik. :X
 
Goed idee :Y
Wat ga je kopen voor dat geld?

Euuuuuuuuh.... Goeie vraag.

Iets met kuipje, dat wel. Alleen topkuip mag ook.

Ik hoop dat de Thundercat's wat in prijs zakken in een jaar. Die zitten nu achter in de 3000 / 4000 euro. Maar rond die prijsklasse is er gigantisch veel te koop. CBR, ZX6R (eerste type). Misschien wel een Fireblade :9~ :9~

VFR lijkt me ook wel wat, iets meer tour. En die Allroad's als de TDM vind ik ook wel mooi.

Het zal wel eerst verschillende soorten proef rijden anders kom ik er nooit uit ;) . Het moet wel minimaal 100PK hebben anders ben ik bang dat het te snel gaat vervelen.
 
Euuuuuuuuh.... Goeie vraag.

Iets met kuipje, dat wel. Alleen topkuip mag ook.

Ik hoop dat de Thundercat's wat in prijs zakken in een jaar. Die zitten nu achter in de 3000 / 4000 euro. Maar rond die prijsklasse is er gigantisch veel te koop. CBR, ZX6R (eerste type). Misschien wel een Fireblade :9~ :9~

VFR lijkt me ook wel wat, iets meer tour. En die Allroad's als de TDM vind ik ook wel mooi.

Het zal wel eerst verschillende soorten proef rijden anders kom ik er nooit uit ;) . Het moet wel minimaal 100PK hebben anders ben ik bang dat het te snel gaat vervelen.
een uhm, gevarieerde lijst :+

[me]The Beerhunter gaat nog net een duizendje hoger zitten[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan