Suzuki 250 GT

• Onderwerp starter Onderwerp starter toca
  • Startdatum Startdatum
ik moet morgen op zolder opruimen (problemen met de ketel :( :( )

in die hoek liggen ook de NOS uitlaten

zal kijken of er een linker bijzit die wegmag :$

Tja dat zou super zijn ! Hoor het graag van je ben woensdag vrij en gs dan sleutelen

Zo straks naar Vehikel kijken of ik nog wat kan scooren ?

Is toch in Rosmalen nu? Ik ga in maart geloof ik, dan is het in Zwolle.

Als je de kraampjes weg zou laten waar ze gereedschap en nieuwe motorkleding verkopen blijft er niet veel over. Voor Kreidler,Zundapp en BMW spulletjes kan je nog tercht maar verder is het aanbod zeer minimaal.

Is al jaren aan de gang er is tegenwoordig meer brommeraanbod dan motor......

Nee daar is niets mis mee maar ook dat aanbod is buiten Kreidler en Zundapp ook minimaal.

Zo even een up-date:

Mooie uitlaten en blauwe lakset gemonteerd nu nog even wachten op tank en zijkant emblemen en de benzinekraan.

Groet Ton

Foutje foto vergeten
full

Dat ziet er gelijk al een stuk mooier uit *O* ,zelfde kleurtje als mijn GT :Y *O*
rg-gamma41-2-1_zpsa4faf1ca.jpg

Laatst bewerkt:
Het blijven super brommers die 750 GT mocht me portemonnee het een keer aankunnen maak ik daar graag een plekjevoor vrij.
IK wacht nog op de emblemen, benzine kraan en mooi weer voor het eerste toertje.

Wel heb ik gister het Groene hart onveilig gemaakt op me RS uit '68

Is zeker een aanrader alleen al het geluid van een GT is een streling voor de oren,
ik heb deze alweer zo,n 7 jaar en het is de motor waar ik het meeste op rijd,stuurt goed,
zit lekker comfortabel en is meer dan snel genoeg om met het verkeer mee te kunnen komen,
en is ook nog eens zeer betrouwbaar.

Ik heb er ooit eens op gereden maar dat was denk ik in 1976 of zo was van mijn vriend ik had een T500 die staat gelukkig in de garage. Met de 500 is ook redelijk te rijden.
Gister op de 50cc RS is op de buitenwegen niet te rijden met z'n top van 80km
Maar het geluid vol in de toeren is ook leuk om te horen.

Wordt al mooi! Bijna dezelfde kleur als mijn GS.
Mijn eerste motor was een GT380.

Bouwjaar 76, foto stamt uit de jaren 80.

full

Heel wat mee gemaakt, met dat ding.

Terug
Bovenaan Onderaan