Supermotard KTM 690smc te koop

28 sep 2009
118
0
Merksplas
Opgelet belgisch kenteken
:] Kenmerken
Merk: KTM
Bouwjaar: 05 - 2009
Conditie: Gebruikt
Type(nummer): 690 SMC
Soort: Cross / Offroad
Kleur: Oranje
Cilinderinhoud: 601 - 750cc
Aantal cilinders: 1-cilinder
Kilometerstand: <10000 km

prijs 6100€ VERLAAGDE PRIJS 5700

94029633-ktm-690-smc.jpg

94961310_1-ktm-690-smc.jpg

94961310_3-ktm-690-smc.jpg


Supermotard KTM 690smc te koop. Originele stickerset, wheelstripings KTM, Uitlaat van Akrapovic. Goed onderhouden en ongevalvrij. bouwjaar 2009 - 9400 km's. Plezante moto... Echt een aanrader... Voor verdere info neem contact op of doe een goed bod...
 
Laatst bewerkt:
meschien handig er bij te zeggen dat u een belg bent en je dus met het invoeren zit om mensen niet onnodig ongerust te stellen
 
Niet geheel onbelangrijk voor eventuele NL-kopers m.b.t. de keuring; heb je de originele onderdelen als uitlaat, knipperlichten, spiegels etc. en papieren erbij?

Je mag me je minimale prijs PB'en of mailen, 6100E is niet zo interessant wanneer je de bijkomende BPM en keuringskosten mee neemt in het totaal...
 
Niet geheel onbelangrijk voor eventuele NL-kopers m.b.t. de keuring; heb je de originele onderdelen als uitlaat, knipperlichten, spiegels etc. en papieren erbij?

Je mag me je minimale prijs PB'en of mailen, 6100E is niet zo interessant wanneer je de bijkomende BPM en keuringskosten mee neemt in het totaal...
even ter info hoeveel kost de BPM en keuring?
zodat ik toch een gedacht heb
 
even ter info hoeveel kost de BPM en keuring?
zodat ik toch een gedacht heb

Dat is wel na te kijken ik verwacht in totaal zo rond de 1200,- tot 1500,- + wat moeite en tijd.

(standaard onderdelen en juiste papieren moeten natuurlijk wel aanwezig zijn)

Je mag me altijd je uiterste prijs pb'en/ mailen, ben niet actief op zoek maar wie weet komen we er uit....
 
Helaas pindakaas, ik zie nog steeds geen pm icoon onder je avatar. Misschien heb je "Alleen privéberichten van contacten toestaan" ook aangevinkt?
 
Mooie motor :9~ Als ik mijn Dorso verkocht heb en je hebt deze nog steeds, kom ik bij je terug...
 
Invoerkosten zijn zeker geen 1200/1500 euro..
Wanneer je echt een smc zoekt en je er even in verdiep zul je zien
dat dit een hele interresante prijs is...
 
mooie fiets :P

heb op die van mij maar weinig reactie :/
je zou zeggen geinteresseerden die komen wel onderhandelen
ook al nie slim van u om er foto's bij te zetten van op circuit
de mijne heeft nooit geen circuit gezien
en als ik dan naar u prijs kijk dan is de mijne heel redelijk ook al zou het nog 1000€ kosten
om hem in te voeren in Nederland
 
ik heb echt geen behoeft om circuit te gaan crossen
ik heb deze motor (straf maar waar) enkel gebruikt voor woon werk verkeer
 
gelukkig zijn deze fietsen gebouwd om er zulk soort dingen mee te doen :)
hadden ze er maar geen slipperclutch, volledig instelbaar WP vering, brembo remmen, enzo op moeten zetten :P
 
Jongens de KTM 690SMC staat te koop op 2dehands.be en kapaza...

De vraagprijs betreft 5600 euro...


Dees is toch een koopje he???

*O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan