Storen jullie je ook op commentaar op Eurosport?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heuveltje

MF veteraan
29 nov 2005
1.327
290
Beegden
Vandaag weer mateloos lopen te ergeren op het commentaar van De Vries en van van de Goorbergh :r . Los van het oeverloos gezwets zitten ze er ook nog regelmatig naast, Baz een Spanjaard noemen, Pedrosa die rondje 35 rijdt |( Jammer dat je niet op Engels commentaar kan switchen.

Moto 3 en moto 2 is al een stuk beter, weet niet wie dit waren
 
Jammer dat je niet op Engels commentaar kan switchen.

Het MotoGP.com abonnement heeft voor mij twee grote voordelen: on-demand kijken wanneer het mij uitkomt... En Engels commentaar. Goed, BT Sport is nóg beter en Eurosport doet wat toffe dingen langs de baan waar MotoGP.com zich niet aan waagt, maar ik vind het fijner dan Nederlands commentaar. :Y

De race moet trouwens wel héél saai gevonden zijn, dat er vooral commentaar op het commentaar is. :+
 
Laatst bewerkt:
Behoudens het lyrische gezeik in de richting van 'onze' Livio, want die zal de rest van het veld in de Moto3, omdat hij zo goed trainde en kwalificeerde, toch maar eens even laten zien wat racen is en het feit dat ik niet goed begrijp wat 'Summentha' nu eigenlijk toevoegt, stoor ik me niet aan het commentaar op Eurosport.
 
Laatst bewerkt:
Geef wel toe dat ik het niet kan ....en als ik geen alternatief had... kijk ik liever zonder geluid |( ... ...Erger mij kapot :( ...ik probeer het wel eens ..op een 50 inch scherm is het wel mooi...maar duik dan weer snel achter mijn computer... MotoGP.com..heerlijk :}
 
Wat een gezeik hier,kijk gewoon niet,of verzorg je eigen commentaar,notabene nog gratis ook,als het commentaar goed is is de race wel weer saai(eerste 4 binnen 2 seconden)als er maar wat te mekkeren valt....
 
Die 2 voelen zich helemaal de koning, met hun ge-'zeg maar'. Wat heb ik toch een ontzettende bloedhekel aan die twee.
En die cementa neemt interviews af van het niveau 'schoolkrant'. Zit ik ook met plaatsvervangende schaamte naar te kijken

Alleen Kervin is zeer ok. En Iwan ook wel.

Tijdens de MotoGP zet ik een stream op voor het geluid en zet ik het geluid af van de TV.
 
Dat commentaar is irritant, maar wat ik nog irritanter vind zijn mensen die de zoekfunctie niet gebruiken.

Zoeken
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer mateloos lopen te ergeren op het commentaar van De Vries en van van de Goorbergh :r . Los van het oeverloos gezwets zitten ze er ook nog regelmatig naast, Baz een Spanjaard noemen, Pedrosa die rondje 35 rijdt |( Jammer dat je niet op Engels commentaar kan switchen.

Moto 3 en moto 2 is al een stuk beter, weet niet wie dit waren

Ben het dus totaal niet met je eens. 8-) :+
Iwan van der Valk zeer ondeskundig en lult maar wat raak. Zit totaal niet op te letten. Kervin Bos kan ik misschien aan wenen.

De Vries,..... Och naja laat maar gaan. En Patrick van den Goorbergh vind ik echt super. Kijkt echt met deskundige ogen naar de trainingen en is zeer scherp op waar coureurs op de baan mee bezig zijn. En hoe en wat qua banden en vering end. Dat soort info krijg ik graag mee.

En dan Nick Harris van Motogp.com..... :X :X Wat een ouwe lul met zn anekdotes. Dat is voor mij de reden om geen Motogp.com te nemen. Kut stem en snapt er geen ene reet van.

Er zijn wel een paar zeer goeie Engelse commentatoren maar helaas niet bij Motogp. Barry Nutley, Steve Parish end die zijn zeer prettig.
 
Die 2 voelen zich helemaal de koning, met hun ge-'zeg maar'. Wat heb ik toch een ontzettende bloedhekel aan die twee.
En die cementa neemt interviews af van het niveau 'schoolkrant'. Zit ik ook met plaatsvervangende schaamte naar te kijken

Alleen Kervin is zeer ok. En Iwan ook wel.

Tijdens de MotoGP zet ik een stream op voor het geluid en zet ik het geluid af van de TV.

En dat loopt mooi synchroon?

Eurosport is zonder twijfel een no go omwille van het geleuter van die mannen. Van uitspraken als'zeuven' en namen als 'Frankie Morbidelli'. Ik word er gek van.
Rtbf (franstalig) is erg goed kwa commentaar, maar hier wordt tijdens interviews alles gedubt, irritant..
Als volgende race wat spannender wordt neem ik een seizoen pas. :Y
 
Het grote deel van het commentaar krijg ik niet eens mee want ik hoor wat ik horen wil


Dus ik vind het meevallen
 
Ik stoor mij meer aan mensen die een klaag topic openen in foutief Nederlands.
Storen aan.
Ergeren aan.
Niet op.
Ook niet switchen op maar switchen naar.

Bier is op.
 
Laatst bewerkt:
nee, maar wanneer je je wel stoort aan het commentaar, kijk je toch niet....
Of zet je het geluid uit.

Hoe simpel kan het zijn....
 
Laatst bewerkt:
Geef wel toe dat ik het niet kan ....en als ik geen alternatief had... kijk ik liever zonder geluid |( ... ...Erger mij kapot :( ...ik probeer het wel eens ..op een 50 inch scherm is het wel mooi...maar duik dan weer snel achter mijn computer... MotoGP.com..heerlijk :}
HDMI aan je 50 inch scherm , doe ik ook weleens of op de beamer , gaat perfect.
 
Ik stoor mij meer aan mensen die een klaag topic openen in foutief Nederlands.
Storen aan.
Ergeren aan.
Niet op.
Ook niet switchen op maar switchen naar.

Bier is op.

_O- _O-

Hier is het bier niet op: Proost!
 
Kervin Bosch en Iwan v.d. Valk
Hans


Die twee leggen, in mijn optiek, hart en ziel in hun commentaar. Ik ben ervan overtuigd dat die twee de grootste schik hebben in/met wat ze doen. En wat maakt het nou uit of je Patrick, Diederick, Kervin of Iwan hoort? Mijn voorkeur gaat ook uit naar Kervin en Iwan, maar als je er niet tegen kunt gewoon op de 'mute' knop drukken. De races gaan toch wel door. 'Summentha' mag wat mij betreft, ook al is het een mooie vrouw, gerust thuisblijven.
 
Prima commentaar, weinig reclame, super. *O*
Zolang alart kalf er maar niet bij betrokken word, dan..... :r
 
Ik luisterde het liefst naar Jack Burnicle en Jamie Witham samen, die 2 zijn echt top. Vindt het ook jammer dat Eurosport 2 tegenwoordig in het Nederlands is. Verder ben ik gewoon blij dat ik alles kan volgen. Ik heb toen ik voor het eerst Kervin Bos hoorde, een mailtje naar Eurosport gestuurd dat ze hem een contract moesten geven. Probeer gewoon je favoriete commentator te promoten, in plaats van de mindere af te zeiken. Off topic, weet iemand hoe het met Kervin z'n eigen race carrière zit? Ik weet alleen dat hij comentaar ging geven omdat hij zelf behoorlijk geblesseerd was.
 
Nee, ik stoor mij zeker niet aan het commentaar bij de Moto3 en Moto2, Valk en Bossie zijn top! :} :}

Bij de MotoGP met De Vries en v/d Goorbergh is een ander verhaal, vooral de constante versprekingen van de Vries, hij had het de hele race over Ianonne... |(

Maar dan nog, ik vindt het top zoals Eurosport de MotoGP op de kaart zet en bereikbaar maakt voor iedereen. Maar helaas wordt dat niet gewaardeerd en doen wij motorsportliefhebbers waar we het beste in zijn: klagen :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan