Stof voor tanktas magneten

Henri-Alexander

Die hard MF'er
23 feb 2018
448
403
Utrecht, Utrecht
Goedemorgen. Korte vraag, waar ik een kort antwoord op verwacht.

Kort: Welke stof voor tanktas magneten?

Lang: Heeft iemand ervaring met het plaatsen van magneten in een tanktas waar origineel geen magneten gemonteerd waren? De magneten heb ik inmiddels binnen en ik laat mij in de buurt naaien :+ maar als iemand advies heeft welke stof het beste is, dan wordt dat gewaardeerd. Voor de stof loop ik hier in Utrecht wel bij een stoffenzaak binnen, of ga ik de lapjesmarkt op maar ik denk, hier zitten ongetwijfeld mensen met meer ervaring in deze specifieke toepassing. Prijstechnisch maakt niet uit, gewoon de beste anti-kras perfecte kwaliteit die 100 jaar mee gaat. Alvast dank.
 
Goedemorgen. Korte vraag, waar ik een kort antwoord op verwacht.

Kort: Welke stof voor tanktas magneten?

Lang: Heeft iemand ervaring met het plaatsen van magneten in een tanktas waar origineel geen magneten gemonteerd waren? De magneten heb ik inmiddels binnen en ik laat mij in de buurt naaien :+ maar als iemand advies heeft welke stof het beste is, dan wordt dat gewaardeerd. Voor de stof loop ik hier in Utrecht wel bij een stoffenzaak binnen, of ga ik de lapjesmarkt op maar ik denk, hier zitten ongetwijfeld mensen met meer ervaring in deze specifieke toepassing. Prijstechnisch maakt niet uit, gewoon de beste anti-kras perfecte kwaliteit die 100 jaar mee gaat. Alvast dank.
Zelf deed ik een stuk zeem onder de tas en de magneten . Na ondervonden te hebben dat zelfs de tas toch schuurde.
 
Het zal altijd schuren
het beste is een tankcover
al het andere is ruk ook zo’n tankring

kort genoeg :?
 
geen zachte stof waar zand e.d in kan gaan zitten ivm krassen.
dus denk ik toch aan een kunststof zoals bij de originele uitvoeringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan