Nosmo King
MF veteraan
Inderdaad, maar ik kan mij voorstellen dat het in het hoogseizoen een stukje duurder is. Mooi om te weten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks, dat scheelt nogal.https/www.oebb.at/de/
kosten zijn 108 euro voor persoon en motor. Vertrek 1 dec om 20:30. Het is even zoeken op de site maar ik had hem daar geboekt. Het schema voor 2018 is nog niet bekend dus kon ik jouw datum niet opzoeken. Vertrek is vanaf Düsseldorf aankomst Wenen maar je kunt ook Düsseldorf - Innsbruck. Düsseldorf is vanuit Utrecht circa 1,5 uur.
Edit: zie dat naar Innsbruck 88 euro is.
Omdat jij het zo doet,moet iedereen het zo doen?Om 5 uur 's ochtends op de motor een paar uur Autobahn en rond de klok van 1 à half 2 stonden we bij de Oostenrijkse grens
Dat stuk autobahn is effe saai maar in de auto nog veel saaier.
Helemaal mee eens!Je kunt er ook voor kiezen om snelweg en binnendoor af te wisselen. Als je via de Vogezen en het Zwarte woud een mooie route plant ben je in een dag tijd ook gewoon ook bij de Zwitserse grens. Hoef je slechts tot Verviers snelweg te nemen, een mooi stuk binnendoor, bij Luxemburg even de snelweg weer op tot Metz en de rest kun je mooi binnendoor gaan. Maar ach ieder z'n ding.
Je gaat 3 weken rijden en dan voor dat ene dagje (grotendeels binnendoor goed mogelijk) zo veel gedoe?
Het valt op dat je elke keer weer in een soortgelijk topic vertelt dat jij het maar allemaal niets vindt en dat jij het heel anders zou doen. Nou, gefeliciteerd.Wat een gedoe allemaal zeg. In het verleden gingen we ieder jaar een weekendje naar de Dolomieten. Om 5 uur 's ochtends op de motor een paar uur Autobahn en rond de klok van 1 à half 2 stonden we bij de Oostenrijkse grens waar w enog een lekkere middag konden spelen via de Fernpass en de Brenner of Timmelsjoch / Jaufenpass naar Brixen. 2 dagen spelen in de Dolomieten en dan weer via dezelfde weg terug. Dat stuk autobahn is effe saai maar in de auto nog veel saaier.
Naar mijn mening ban je niet meer tijd kwijt met de ahw.In 2014 en 2016 zijn wij naar de World Ducati Week in Misano geweest. Beide keren met auto en een goede motortrailer.
2014: Nederland - Solden. In overleg met hotel konden wij de auto en trialer achter laten en zijn op de motor verder gereden. Via de Timmelsjoch richting Riva del Garda. Ergens langs het Gardameer een 2e overnachting en de volgende dag richting naar Rimini.
2016: Nederland via Nauders naar Italie: 1e overnachting in Hotel Alpensrose net over de grens. De volgende morgen doorgereden naar een camping in San Marino.
Belangrijk voordeel van auto + trailer: Goedkoper, comfortabele en relaxte manier van reizen. Lekker snurken, eten en drinke en na 500 km tanken.
Nadeel : Je bent meer tijd kwijt.
2018 gaan we met auto en trailer naar de Spaanse Pyreneeën.
Wat een gedoe allemaal zeg. In het verleden gingen we ieder jaar een weekendje naar de Dolomieten. Om 5 uur 's ochtends op de motor een paar uur Autobahn en rond de klok van 1 à half 2 stonden we bij de Oostenrijkse grens waar w enog een lekkere middag konden spelen via de Fernpass en de Brenner of Timmelsjoch / Jaufenpass naar Brixen. 2 dagen spelen in de Dolomieten en dan weer via dezelfde weg terug. Dat stuk autobahn is effe saai maar in de auto nog veel saaier.
Wat een gedoe allemaal zeg. In het verleden gingen we ieder jaar een weekendje naar de Dolomieten. Om 5 uur 's ochtends op de motor een paar uur Autobahn en rond de klok van 1 à half 2 stonden we bij de Oostenrijkse grens waar w enog een lekkere middag konden spelen via de Fernpass en de Brenner of Timmelsjoch / Jaufenpass naar Brixen. 2 dagen spelen in de Dolomieten en dan weer via dezelfde weg terug. Dat stuk autobahn is effe saai maar in de auto nog veel saaier.