Staat mn motor nu te arm afgesteld? GSX-R750i '98

KullY

MF'er
29 nov 2002
40
0
Lelystad
Beste alleswetenden motorfreaks!

Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat mn motor afslaat tijdens het afremmen. Als ik bijvoorbeeld vlak voor een stoplicht rem (tot ik bijna stilsta)slaat mn motor af, en nu heb ik het over dat de motor al lang warm is.

Betekent dit dat ie misschien te arm afgesteld staat? (het is injectie, dus ik zou niet weten hoe dat dan kan) Hij is volgens mijn weten volledig standaard (buiten mn Scorpion bold-on demper na!) Zou iemand tevens weten hoe dit te verhelpen valt?

Heeft iemand dit probleem eerder gehad? (met dezelfde motor!!)

Groeten en alvast bedankt!

KullY
 
Je zegt er niet bij of je de motor tijdens afremmen ontkoppeld of niet.
Als je dat wel doet zou hij stationair te laag afgesteld kunnen zijn (->afslaan)
Rem je ook op de motor dan zakt hij waarschijnlijk tijdens remmen onder stationair toerental en dat vinttie ook nie fijn!
Die vervangende demper moet er eigenlijk geen invloed op hebben;een injectiesysteem meet zelf hoeveel benzine ingespoten moet worden (toch?!) :+
 
Links onder je tank zit een draaiknopje, daarmee kan je je stationair afstellen.
misschien als je hem stationair iets meer toeren laat draaien(rond de 1000 toeren)

Misschien ben je dan van je probleem af

Suc6
 
Lins onder mn tank een knopje?

Waar precies onder mn tank? (tussen mn frame en tank?, onder mn frame onder mn tank? bij mn zadel?) waar precies?

Alvast bedankt!!! Ik hoop dat het probleem zo makkelijk opgelost is! bedankt!

:}
 
Een gixxer 750 moet toch echt iets hoger lopen dan 1000rpm ik de handleiding staat tussen de 1100 en de 1400, afstelschroefje zit ergens opzij van je kuip.
Een injectie kun je niet armer of rijker zetten dit kan alleen met behulp van een powercommander, maar dat is een er prijzig ding.
 
Beste mensen, Ik heb het knopje gevonden hoor!!!

En ik denk dat het helpt, ik merk dat hij nu wat beter stationair loopt. Hij loop nu zo'n 1000/1100 toeren. Voorheen iets onder de 1000 en zakte elke keer richting de 500 toeren.

Ik denk dat het probleem zo opgelost is, zo niet dat hoor je weer van me!

Bedankt!!!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan