Snelheid stad niet doorgevoerd in tt rider 550

Updates allemaal laten uitvoeren? Mijn Tommeke geeft over het algemeen zone 30 goed aan. Wat niet wil zeggen dat hij er al eens eentje mist.
 
Tommie is gewoon positief ingesteld.
Hier ook regelmatig zijn updates laten doorlopen en nog rij je soms op een 50 weg waar je volgens Tommie 130 magO-)
 
Hi,

Weet iemand hoe dit zit dat de gewijzigde 30km snelheden niet zijn doorgevoerd ook in updates van tt rider 550 ?
Zoals aangegeven kost het wat maandjes voordat wijzigingen door worden gevoerd.
Gezien je in Amsterdam woont zal je vraag ook wel betrekking hebben op de wijziging in snelheid in die stad. In Amsterdam geldt nu overal 30 km/h als ik het goed heb en is dat de enige stad waar wat gewijzigd is wat dat betreft.

Op zich wel balen want hoe harder je daar kunt rijden om de stad zo snel mogelijk uit te komen hoe beter natuurlijk.
 
Het is een kwestie van geduld hebben voor de wijziging zichtbaar wordt. Je kan het enigszins versnellen door zelf aan te geven dat er een fout in de kaarten zit. Meestal is het dan bij de volgende update opgelost.

Ik heb het zelfs meegemaakt dat de kaart in de toekomst heeft gekeken. De navigatie stuurde mij een maisveld in. |(Volgens de navigatie was het een woonwijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan