Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

• Onderwerp starter Onderwerp starter Giz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Giz

MF veteraan
Lid geworden
17 sep 2002
Waarderingsscore
1
Topic titel zegt het al. De meeste sleutelaars onder ons zullen netzo geilen op een goed stukje gereedschap als op hun motorfiets, dus laat eens zien wat je in je garage liggen hebt aan uitrusting

Je zou een moeten vragen aan Rob RD
Ik meen dat hij hier vanuit zijn werk veel meer van weet. als ik zo eens kijk op wat voor topics hij andwoordt.

Laatst bewerkt:
Zit die oude elektriciteit niet uit te zoeken... voor relatief weinig geld heb je een frequentieregelaar, kan je lekker afregelen met draaiknopje, druktoetsjes, schakelaars, zelfs met een scheet (moet je wel ff vindingrijk zijn ) voor de snelheid, digitaal paneeltje om snelheid uit te lezen. Hoef je geen softstarter want dat zit er zowiezo ingebouwd, is je pa ook blij.
Om een vb-tje geven, ff ge-ebayed.
http://cgi.benl.ebay.be/FREQUENZUMR...ryZ65451QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
heb je wel ff display erbij nodig, maar kan je erbij krijgen voor 42€ (staat in tekst).

Haha, ik doe het het liefst met de dingen die ik nu heb, moet ook nog gereedschap bij he?

Als je de dahlander schakeling wilt behouden kan je niet de motor in ster/driehoek laten aanlopen.
De enigste optie is dan een echte softstarter of een echte frequentie regelaar.
De de twee indentieke blokken op je montage plaat zijn instelbare motor beveiligingen.
En hebben voor de rest niets te maken met softstart of zoiets.

Het ene blok is ingesteld voor de stroom bij lage toeren.
En de ander is ingesteld voor de stroom bij hoge toeren.

Kijk maar eens op het motorplaatje en je zal zien dat de vermogens van je motor bij de toerentallen verschillend zijn en dus ook je stromen.(2 Kw en 4 Kw ?)

Weet niet of er iemand is die interesse heeft maar bij de Makro is op dit moment een motor lift te koop voor 60 pleuro lift 400 kg naar zo'n 50 cm hoogte. Heb hem gisteren gekocht en ziet er goed uit voor die prijs.

Welke bladzijde? Non-food neem ik aan... (Ik kan 'm niet vinden. Als ik 'm heb maak ik wel even een screendump...)

Wel brandblussers, gereedschapskar (goedkopie) en een uitdeukset...

Welke bladzijde? Non-food neem ik aan... (Ik kan 'm niet vinden. Als ik 'm heb maak ik wel even een screendump...)

Wel brandblussers, gereedschapskar (goedkopie) en een uitdeukset...

Ik was gisteren middag bij de Makro en liep er toevallig tegenaan voor 60,= gezien de prijs ben ik er vanuit gegaan dat het een aanbieding was. Zal dus wel niet maar toch interessant denk ik. Zie hem zelf ook niet in de folder maar heb hem toch echt gekocht

Zou je er een foto van willen/kunnen maken. Ik ben aan het kijken naar zo'n ding. Maar er zijn redelijk veel modellen en dan wil ik wel de goede hebben. Als je hier een foto zou posten zou geweldig zijn.

Laatst bewerkt:
Zou je er een foto van willen/kunnen maken. Ik ben aan het kijken naar zo'n ding. Maar er zijn redelijk veel modellen en dan wil ik wel de goede hebben. Als je hier een foto zou posten zou geweldig zijn.

Deze lijkt er verd*md veel op of is dezelfde alleen in een andere kleur de mijne is blauw van kleur. Ga er zelf een motorfiets opzetten van 300kg en heb daarom wel even gekeken naar de kwaliteit van het lift en die ziet er echt goed uit. Beetje kijk er op heb ik wel denk ik heb 15jr gesleuteld. Er zit ook een beveiliging op voor het terug zakken en is verrolbaar.
Deze foto is even met googl opgezocht, omdat mijn garage niet vlakbij is heb ik hem gelijk daar naar toe heb gebracht.

Laatst bewerkt:

Check, die zoek ik. Alleen is ons Makropasje net een paar dagen verlopen. Tipoe... Nou ja, die valt wel ergens te regelen. Weet je toevallig ook of deze aanbieding aankomende week nog geldig is? (Duim, duim, duim)

Check, die zoek ik. Alleen is ons Makropasje net een paar dagen verlopen. Tipoe... Nou ja, die valt wel ergens te regelen. Weet je toevallig ook of deze aanbieding aankomende week nog geldig is? (Duim, duim, duim)

Ik zag dat je niet hier uit de buurt komt maar volgens mij kun je toch gewoon bellen met de klantenservice van de Makro en vragen of ze er nog een op voorraad hebben. Laat hem vervolgens gewoon wegzetten om hem later op te halen want hier in A'dam lagen er zo wie zo niet zoveel meer.

Maar je pasje werkt wel om de folder te bekijken dan kun je hem gewoon toch gebruiken er staat geen einddatum op. En het is volgens de folder geen aanbieding dus zullen ze het gewoon op voorraad hebben. Oja en denk om je rug geloof dat dat ding 37 kg weegt als ik het goed heb.

Laatst bewerkt:

Ik heb moeders al een papiertje laten schrijven om mij ervoor te machtigen. En morgen er maar op de gok erheen. Ik moet toch verhuizen in Enschede, dus heb de auto mee. En dan kom ik toch langs Hengelooooo. En anders de terugweg even verleggen via Duiven. Ik denk ook wel dat ze niet moeilijk doen over een verlopen pas, maar ik zal het morgen uitvinden. Ik zal in ieder geval laten weten wat het geworden is!

Is die lift bij alle makro's verkrijgbaar? Gister even in Groningen bij de balie gevraagd (geen pas bij me) maar daar wisten ze van niets...

Klopt, ik ben er gister geweest. Omdat de pas verlopen was met een heleboel gehannes een dag-pas gekregen olé olé. Echter, geen lift. Ik heb het nagevraagd en het zit zo; De liften komen er wel aan, echter duur het nog even voordat ze er zijn. Over ongeveer een maand worden ze verwacht. Blijkbaar is de aangeboden lift nog uit een vorige aanbieding overgebleven... Zodra ik meer weet zal ik het posten. Maar nog even geduld...

To be continued...

Om de teleurstelling te verlichten heb ik maar wat anders meegenomen... Ik zag een fles Dalwhinnie Whisky staan en die heb ik als compensatie maar in het karretje gezet.

Laatst bewerkt:
Is die lift bij alle makro's verkrijgbaar? Gister even in Groningen bij de balie gevraagd (geen pas bij me) maar daar wisten ze van niets...

Lees het topic nu pas weer maar hier in A'dam was hij wel verkrijgbaar, gewoon zaterdag eentje aangeschaft. Ga er dan toch vanuit dat dit dan bij de andere winkels dan ook te verkrijgen is, dus snappen doe ik het ook niet. Misschien zijn ze in andere filialen inderdaad later te koop, of is het een partijtje geweest. Ik zet trouwens ook even een klein vraagtekentje bij de info balie zal niet de eerste keer zijn dat ze nee zeggen en het gevraagde wel aanwezig is.

Laatst bewerkt:

Ze zitten momenteel niet in het assortiment opgenomen. Over een maand zijn ze in de aanbieding te krijgen. Dat is een partij. Als er dus ergens een te krijgen was, was dat nog van een eerdere partij. Dus ze zijn momenteel niet te krijgen, tenzij er een is blijven slingeren ergens. En over ongeveer een maand zullen ze te krijgen zijn.

Ik heb ook zo'n setje en ik ben eigenlijk verbaast hoe goed het werkt
Vooral die ratel waar ik geen verwachtingen van had werkt best lekker
Gebruik dit spul trouwens niet aan mijn motor (doe dat liever met de hand)

Misschien valt het mee, maar als ik de prijs zie denk ik dat het niks kan zijn. Hopelijk vergis ik me. Zorg er iig voor dat je olie aan je lucht toevoegd, of anders zeer regelmatig smeert. Anders is die ratel zo naar de ....... Heb zelf ook een ratel en luchtsleurel. vraag me niet naar het merk. Zijn beide blauw. Komen ergens bij een aantal bazen terug vandaan. Werkten we eigenlijk de hele dag mee. Onverwoestbaar. Hobbymatig zal dit setje van 33 euro misschien wel leuk zijn. En zoniet, valt de schade mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.