Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zoek een afbeelding van :
Een CO meter (afstelapparaat)
Ik doe dat nu met colortune, bougie's lezen, de grote kast, en op gevoel, en dat werk allemaal.
Maar er is een kastje ter grote van een multimeter op de markt met een sensor eraan die steek je in de uitlaat, en thats it, erg handig.
Wie kan daar een plaat van scoren (en waar te koop?)
Ja idd zoeiets, nou eens ff uitdokteren hoe te bestellen daar
Hier ook maar ff posen dan
Eerst de kasten....
(Afbeelding)
Kasten zijn 75x75cm en de lades zijn volledig uittrekbaar
Heb er een werkblad van 260x80 op gemaakt (en nog ruimte gebrek )
Voor de vulling heb ik dit er extra bij aangeschaft...
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
En op de beurs een vacuummeter gekocht:
(Afbeelding)
Die stelschroevendraaiers in de eerste posts lijken me ook wel wat
Eerst de kasten....
Arnold doe poser Errrrrg mooi spul
Ik was gisteravond zo content met mijn nieuwe kast, ik heb vanmorgen direct een belletje gepleegd, en dus nu:
(Afbeelding)
2 kasten
Moet nu wel ff ruimte maken in de schuur
Ik gok op 750 euro
En dan nu nog zón mooie hefbrug maken! zoals ik die gezien heb op het forum! tering je eigen pitstopgarage om het maar ff zo te noemen!
Eerst de kasten....
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
En op de beurs een vacuummeter gekocht:
(Afbeelding)
Die stelschroevendraaiers in de eerste posts lijken me ook wel wat
Daar ben ik het nou helemaal mee eens ik heb die krengen ook maar het is alleen maar een grove indikatie.Heel mooi spul allemaal alleen die vacuum meters zijn echt kutdingen.
Probeer wanneer je alle carbs synchroon hebt gesteld maar eens wat meters te wisselen dan zul je zien dat ze maar wat aanwijzen.
Ik denk en weet eigenlijk wel zekker dat dit meer is dan 750 euro! eerder 1500 euro! weet je hoe uitgebreid het is!
Heel mooi spul allemaal alleen die vacuum meters zijn echt kutdingen.
Probeer wanneer je alle carbs synchroon hebt gesteld maar eens wat meters te wisselen dan zul je zien dat ze maar wat aanwijzen.
Arnold doe poser Errrrrg mooi spul
Ik was gisteravond zo content met mijn nieuwe kast, ik heb vanmorgen direct een belletje gepleegd, en dus nu:
(Afbeelding)
2 kasten
Moet nu wel ff ruimte maken in de schuur
Mooi spul
ZIt er nu een knik in het blad of lijkt dat zo
Ik heb ook een heftafel van 300 cm lang (mijn langste motor is 290 cm, dus heb ik hem naar aangepast)
En 5 van die gedore gereedschapswagentjes, en die zitten tjok vol. De wagentjes komen van mijn werk, elk jaar kopen ze nieuwe en de oude gaan dan weg.
Als compressor gebruik ik een kleine schilderscompressor, erg handig.
En een 220 lasapp, elec. en co2 en een autogeen, heel de schuur heb ik hier tot de nok aan toe vol.
En in de grote schuur heb een 380 lasaparaten, TIG kar, draaibankie, freesbank, spuitcabine, etc etc (20 x 8 meter 2 verdiepingen, doe ik samen met mijn 7 broers/zwagers etc, rijden allemaal)
Heb je het over de kasten of de inhoud?