A
Kijk dan kan het interessant worden voor sommigen.Maar dan wel met een kolom MF-korting.
Ziet er wel goed uit, is dat wat, kraftwerk?
Ik ga morgen een makita accuboormachine halen bij de praxis, is in de aanbieding.
Gr
Bestel uw super easy-schroefboor 2500 NU! Bel het nummer wat achter de vlag van uw land staat. Revolutionair.. MIKE!
Nee, als u binnen 10 minuten belt een tweede set HELEMAAL GRATIS!is dat niet geweldig!!!??
Als u binnen 10minuten belt, met extra accu
Ziet er wel goed uit, is dat wat, kraftwerk?
Ik ga morgen een makita accuboormachine halen bij de praxis, is in de aanbieding.
Gr
Ja mooi spul!Dit heb ik gekocht. bij de aldie voor weing, en werkt ook nog. 3 jaar garantie
een gasslodeersetje
[afbeelding]
Leuk dingHeb zojuist deze kleine momentsleutel gekocht (4 tot 24 nm):
[afbeelding]
voor slechts 30 euro, staat niet eens een merk op dus ben benieuwd hoe lang die
het vol gaat houden
de beste man had er nog meer liggen (nieuw) voor de geinteresseerden
en kom niet aan met wijze spreekwoorden zoals 'goedkoop is duurkoop'
Heb zojuist deze kleine momentsleutel gekocht (4 tot 24 nm):
[afbeelding]
voor slechts 30 euro, staat niet eens een merk op dus ben benieuwd hoe lang die
het vol gaat houden
de beste man had er nog meer liggen (nieuw) voor de geinteresseerden
en kom niet aan met wijze spreekwoorden zoals 'goedkoop is duurkoop'
gaat er niet om hoe lang hij het volhoud maar hoeveel de afwijking is
beetje lullig als je fanatiek met je momentsleutel boutjes op 10nm na staat te trekken wat eigenlijk al 15nm is
Heren,
Een vraag: Onlangs hoorde ik dat er voor het monteren/demonteren van shims (om de kleppen/nokkenassen juiste speling te geven) een gereedschap is. Deze duwt de klep een stuk in zodat je de shim er met een magneetje weg kan vissen. Heeft iemand misschien een foto/afbeelding/naam van dit gereedschap.
Groet
Heren,
Een vraag: Onlangs hoorde ik dat er voor het monteren/demonteren van shims (om de kleppen/nokkenassen juiste speling te geven) een gereedschap is. Deze duwt de klep een stuk in zodat je de shim er met een magneetje weg kan vissen. Heeft iemand misschien een foto/afbeelding/naam van dit gereedschap.
Groet
als dat voor je zxr400 is, dan heb je daar niet zoveel aan.
de shims liggen onder de nokvolger en daarmee moeten de nokkenassen eruit.
Om de shims te vervangen bij een zxr 400 hoeven de nokkenassen er niet uit hoor. Of bedoelde je dat niet.
Ik heb net een Skandia moment sleutel gekocht bij de Karwei
Het is er eentje van tussen de 40Nm en 210Nm
Ik had er wel eentje maar die ging maar tot 110Nm
En laat ik nu een koppeling in elkaar zetten met 186Nm
Maar over die moment sleutel ,dat ding ziet er best wel goed uit (niet zo goedkope chrome bedoel ik)
En er zat een keurig kaliberatieraport bij dat met de hand was ingevuld met bij drie waardes drie metingen