Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
kwam zomaar dit topic tegen met gereedschapsgekken ,net als ik ......

dus dacht impulsief ,zal ff posten hier, wie weet maak ik er iemand blij mee ! :?

Met jou reacties kan ik niet zoveel , al snap ik de humor van de eerste wel ,de tweede werd wat vaag ...........

dus dacht impulsief ,zal ff posten hier, wie weet maak ik er iemand blij mee ! :?

Met jou reacties kan ik niet zoveel , al snap ik de humor van de eerste wel ,de tweede werd wat vaag ...........

Ok, je mag hem opsturen naar z'n adres, de factuur kan ergens anders heen zolang het maar niet zijn adres is ;) (voor de grap, ding zal wel niet met een tientje betaald zijn :+ )

waarom vertel ik dit eigenlijk :?

Laatst bewerkt:
Ok, je mag hem opsturen naar z'n adres, de factuur kan ergens anders heen zolang het maar niet zijn adres is ;) (voor de grap, ding zal wel niet met een tientje betaald zijn :+ )

waarom vertel ik dit eigenlijk :?

Ha die Arnold !

Ja eh ik vind,reageer dan niet ....... lol zeg |(

moet ook nog uit gaan leggen waarom ik m niet in te koop plaats duh !

Laatst bewerkt:
ik heb een nieuwe tang gekocht 8-)

boeren tang
full

zo beter ....? :9

damn.... ik heb net m'n racer voor groot onderhoud naar dat adres gestuurd naar hem.... vond het al zo gek dat ie niet ff meld dat het aangekomen is?? Is nou al weer zo'n 4 week geleden verstuurd

Rijdt prima :Y nog steeds niet aangekomen :N

_O-

Snap ik hoor, zeker als je zo nieuw binnekomt. Mijn excuus.

Maar voor de mogelijk geïnteresseerden: wat is je indicatiebedrag?

Freak draait al een paar dagen mee op het forum dus de vorm van humor moet je ook wel kennen!

Ik vond hem in ieder geval leuk en duidelijk ;)

Die uitleg van Arnold is de druppel :')

hebben we het toch weer gezellig vanaaf .......

ik ben altijd een beetje bang voor moddereters....... :Y

Enne bij echte interesse is de prijs onderhandelbaar naar een lullig percentage van eerder genoemd bedrag ........ :Y

greetzzz FF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan